Andeby Online > Diskusjonsforum > Donald-brød
Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2

Måtte innom Statoil på vei fra jobb i kveld og kjøpe brød. Jeg så et brød med noe merkelig på toppen og spurte betjeningen. "Det er Donald-brød, ser du ikke bildet?" Jeg kunne bare gjøre to ting, le litt og kjøpe det...
Det var rykenede ferskt, og alt ferskt brød er god. I morgen får jeg vite om brødet er godt dagen derpå også.
"This plan is so perfect it's retarded."
- Peter
Innlegget blei sist redigert 14.06.2007, 16:21 av Olaf Moriarty Solstrand
Einherje
42 år, Tromsø
12.10.2006, 00:42

Ja, sandelig, I nordmænd finder på meget rart :-) (På dansk betyder rart godt og dejligt...;-)
Remember: It all started with a mouse
AC
29 år, Danmark
12.10.2006, 11:27

Hehe... jeg så de hadde samme brød på Raptus, men jeg fikk aldri somlet meg til å kjøpe et. Kanskje dette er starten på Donalds plan om å dominere alt av dagligvarer?
Det starter hardt med Donald-brød for deretter å kapre meieriproduktene med Donald-yoghurten og Donald-fløten før han smeller til med Donald-melka.
Etterhvert kommer det å gå i butikken til å bli en heldonaldistisk opplevelse.
...håper jeg...
Tidligere ANDonym
••••••••••••••Why are you wearing that stupid man suit? -Frank the Rabbit••••••••••••••••
Kvitsund Gymnas!
Innlegget blei sist redigert 12.10.2006, 12:00 av Kjetil Golid
Kjetil Golid
17 år, Tinn
12.10.2006, 11:59

ANDonym skreiv:
Hehe... jeg så de hadde samme brød på Raptus, men jeg fikk aldri somlet meg til å kjøpe et. Kanskje dette er starten på Donalds plan om å dominere alt av dagligvarer?
Det starter hardt med Donald-brød for deretter å kapre meieriproduktene med Donald-yoghurten og Donald-fløten før han smeller til med Donald-melka.
...håper jeg...
Og kiksene har han allerede erobret (eller rettere sagt, fået sit eget produkt af)
The wise Little Hen:)
Mathias bøgh
18 år, Danmark
12.10.2006, 12:28

ANDonym skreiv:
...håper jeg...
Donald-egg må da være genialt. Eller skremmende.
blue blue glass moon
under the crimson air
Adamant
22 år, USA
12.10.2006, 15:50

Jeg ville aldri fått meg selv til å spist Donald-egg
Tidligere ANDonym
••••••••••••••Why are you wearing that stupid man suit? -Frank the Rabbit••••••••••••••••
Kvitsund Gymnas!
Kjetil Golid
17 år, Tinn
12.10.2006, 16:09

Joa, å sove med Donald-pute hadde nok gått (hvis den ikke var stappet med Donalds fjær).
Kom også plutselig på at jeg spiste en Donald-sjokolade for litt siden
Tidligere ANDonym
Kvitsund Gymnas!
Kjetil Golid
17 år, Tinn
12.10.2006, 16:17

DonaldDuck skreiv:
Har Donald spist ande-stek før?
Han spiser jo kalkun på juleaften, men det er jo ikke and....
Innlegget blei sist redigert 12.10.2006, 17:26 av Stormogulen
Stormogulen
15 år, Notodden
12.10.2006, 17:26

Stormogulen skreiv:
Han spiser jo kalkun på juleaften, men det er jo ikke and....
Det hadde jo vært litt morsomt om tegner/forfatter hadde satt inn andestek i stedet for en kalkun ved en "feiltagelse".
Mickey
18 år, Horten
12.10.2006, 20:44

Einherje skreiv:
Det var rykenede ferskt, og alt ferskt brød er god. I morgen får jeg vite om brødet er godt dagen derpå også.
Hvor lenge skal du holde oss på pinebenken med svaret? 
Legg meg på bordet og kall meg Donald Duk!
http://www.dingus.be - bloggen til Det Gode Selskap.
Guffen Delbekk
23 år, Halden
13.10.2006, 20:40

Guffen Delbekk skreiv:
Einherje skreiv:
Hvor lenge skal du holde oss på pinebenken med svaret? :)
HAHAHAA... Ja, si det?!? Vel. Brødet var som kjøpbrød generelt... Var etanes dag 2, men sto ikke i taket av glede. (Husk! Det er et bensinstasjonbrød, ikke handbakt av Ingrid Espelid Hovig.)
"This plan is so perfect it's retarded."
- Peter
Innlegget blei sist redigert 13.10.2006, 22:02 av Einherje
Einherje
42 år, Tromsø
13.10.2006, 22:02

Adamant skreiv:
ANDonym skreiv:
...håper jeg...
Donald-egg må da være genialt. Eller skremmende.
Det fantes faktsik noe slikt for et par år siden... De ble utgitt i anledningen Donald's 50 år's feiring i Norge.
Snart burde vel coop Donald komme?
Stormogulen
15 år, Notodden
16.10.2006, 15:36

http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article747737.ece
Er dette det same brødet, eller?
«Å, Donald! Nå kan ingenting få meg i dårlig humør.»
Dolly Duck.
Sølve
19 år, Ullensvang
04.11.2006, 15:43

Sølve skreiv:
http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article747737.ece
Er dette det same brødet, eller?
Brødet på Raptus så i hvertfall sånn ut:
[link fjerna av moderator]
Edit: Vet egentlig ikke hvordan det hadde noe med saken å gjøre, men joa, sikkert det brødet. Nederst i bildet ser dere forsåvidt en Donald-muffin
Tidligere ANDonym
Kvitsund Gymnas!
Innlegget blei sist redigert 14.06.2007, 08:04 av Olaf Moriarty Solstrand
Kjetil Golid
17 år, Tinn
04.11.2006, 17:43

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.