Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Donaldist. Siden når?

Andeby Online > Diskusjonsforum > Donaldist. Siden når?

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

SvK skreiv:

Interessen startet vel i 1988, siden den gang har jeg kjøpt bladet fast. Interessen har dessuten økt jevnt og trutt siden den gang.

Mi interesse for å lesa dabbar jevnt og trutt av. Men likevel har eg aldri kjøpt så mykje Donald som no:-) Eg begynte vel å lesa Donald sånn rundt 1988, og har kjøpt/abonnert på bladet sidan 1991/92. No i seinare år har eg kjøpt ein god del eldre årgangar brukt, i tillegg til at eg abonnerar på og kjøper det meste som kjem ut. Men som sagt, eg les egentlig berre mindre og mindre... Samlemani? Jo, eg trur det!:-)

Lars Johan
26 år, Kvinnherad

04.10.2006, 16:46

Donaldist? Siden jeg leste "Donaldismen" på siste halvdel av 70-tallet. Jeg har lest Donald siden før-bevisst alder, men donaldist visste jeg ikke at jeg var før jeg leste Jon Gisles bok.

Nu for tiden er jeg vel knapt en donaldist, snarere en barksist. Barks er egentlig den eneste som interesserer meg, og jeg innser at man med en slik holdning ikke kvalifiserer til å være en ekte donaldist. :-)

Nestor Burma
43 år, Trondheim

04.10.2006, 20:24

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.