Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Et lite spørsmål...!

Andeby Online > Diskusjonsforum > Et lite spørsmål...!

Gå tilbake til forumoversikta ...

Hei!! Jeg er ny og lurer på noe!!
Hvorfor velger Dolly Donald istedenfor Anton som har skikkelig griseflaks?? Det er hvertfall det hun gjør oftest........
Vær så snill svar!!!!

Fantonald

10.01.2004, 17:33

Tja, det kan vel vere fordi ho lika Donald best.

Steinøy
14 år, Gaular

10.01.2004, 17:47

Takk for at dere tok dere tid til å svare:-)

Fantonald

10.01.2004, 19:00

Tror nok det er fordi hun liker Donald best ja!! Flaks er jo ikke alt i kjærlighetens verden!!

Kvakkikvakki

Kvakkikvakk
17 år, Bergen

10.01.2004, 19:05

Kanskje fordi det gnister mer når hun er i lage donald enn når hun er i lage anton.
Ingen ting er sterkere enn ekte kjærlighet.
det er da min mening.Sånn er den saken.

vore på leirskole i vantlia og det var veldig morsomt men........borte bra men hjemme best...

gutten fra nord
17 år, Sortland

11.01.2004, 13:34

Jeg tror at "moralen" med dette er at selv om du har flaks (nesten) hele tiden, så trenger du ikke å ha flaks i kjærlighet.

Donald er en mye bedre mann (eller skal vi si and) enn det Anton er. Anton er lat, en dagdriver, tenker for det meste på seg selv etc. Anton er vel blitt vant til at flaksen ordenr alt, mens Donald må greie seg uten stort med flaks og har verdens største hjerte (når du kommer under det enorme sinne som han har). Dette er vel en egenskap Dolly liker regner jeg med.

Jeg synes egentlig at Dolly er litt vinglette siden hun hele tiden flørter med andre menn, spesielt Anton. Dolly bruker nesten alltid i starten på serier og fremheve andre menn og bruke de som eksempler på hvordan Donald bør forrandre seg, men hun ender alltid med å ønske seg den gode gamle Donald.

Hørte jeg noen si "Kvakk!"???
Guffen Delbekk og Jørn McDuck på tur: Reiseguiden

Jørn McDuck
24 år, Trondheim

15.01.2004, 09:06

Må være fordi Donald har en egen sjarm.

Moby_x

Moby_x

01.02.2004, 14:10

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.