Andeby Online > Diskusjonsforum > Vekk med plast tull, frem med billigere priser!
Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2

dette plast tullet har de jo for å få små barn til å masse på foreldrene til å kjøpe donald til dem så vis de sluttet ville de nok miste mange kjøpere.
vore på leirskole i vantlia og det var veldig morsomt men........borte bra men hjemme best...
gutten fra nord
17 år, Sortland
03.06.2004, 22:03

Jeg kan styre meg for DVDer med reklame på.. Det er da vel ikke så stort å få en DVD, når den bare inneholder reklame? :D
Det som irriterer meg litt er den miljøbelastningen disse lekene er. De fører dessuten til at Donaldbladet må pakkes inn i plast, som betyr enda mer emballasje.
Klistremerker var gøy, men det hadde sikkert ikke vært like stas i dag :) Plakater derimot... hvorfor ikke legge ved en knas plakat en gang i måneden...? Jum..
Opp det titter blomster små, sola ler på himlen blå - blå - så små. ... Hm.. Humla snurrer, hanen galer - vakkert synger alle svaler. Hør lerka jubler - og flott den svinger - seg i det blå, på de lette vinger..
luredan
23 år, Bergen
03.06.2004, 22:10

Det er ikke kun reklame på DVDen, det er tross alt 2 tegnefilmer også.
Selv om det ikke er mye så er det bedre med en DVD med 2 tegnefilmer en med en "brille" sak som du kan drikke saft med. Det sugerøret smakte grusomt, forresten.
Lars Olav
32 år, Grimstad
03.06.2004, 23:52

Ok, uttalte meg visst på litt tynt grunnlag, nemlig det de andre har skrevet her. Jeg gikk nemlig glipp av det bladet :( Baserer meg på løssalg, og da hender det det glipper et og annet blad... Sugerøret prøvde jeg ikke, men jeg fikk en følelse av at det ikke ble særlig hygienisk i lengden :D
Opp det titter blomster små, sola ler på himlen blå - blå - så små. ... Hm.. Humla snurrer, hanen galer - vakkert synger alle svaler. Hør lerka jubler - og flott den svinger - seg i det blå, på de lette vinger..
luredan
23 år, Bergen
04.06.2004, 02:10

Beklager, men du kan ikke ha basert utalelsen på mange av de tidligere innleggene fordi vi har flere ganger kommentert at det her er snakk om neste utgave av Donald Duck (altså ikke en utgave som har vært). ;)
Lars Olav
32 år, Grimstad
04.06.2004, 02:11

Oi, sånn går det når man skummer gjennom en tråd... Fikk en følelse av at "alle" hadde DVDen, og at det bare var reklamen på den :D Får unnskylde meg med at jeg er ny på AO :) Artig side forresten!
luredan
23 år, Bergen
04.06.2004, 02:15

Er du ny du også ja. Jeg er også ny her.
Det er litt trist egentlig at vi ikke kan se umidelbart om noen har vært her lenge eller ikke, for hadde jeg sett at du var ny så hadde jeg ikke vært så "frekk" mot deg.
Jeg er helt enig i at det er en flott side, jeg er fornøyd med at jeg fant denne siden :)
Lars Olav
32 år, Grimstad
04.06.2004, 02:19

Hehe, en Svarte Petter som unnskylder seg for å være frekk ;) Du er ihvertfall tilgitt :)
Kunne gått stått post count eller noe lignende under navnet slik det gjør i mange forum, ja.
luredan
23 år, Bergen
04.06.2004, 15:53

Men om du trykker på navnet til personen, så står det når man er registrert. Men selvfølgelig, det er ikke noe man gidder å gjøre på alle og enhver...
I believe in God like I believe in the sun rise. Not because I can see it, but because I can see all that it touches.
- C.S.Lewis
Det er i utgangspunktet flott med idealisme, men det er også forskjell på å barbere seg og kutte av seg haken.
- Sigvald!
http://wilfu.blogspot.com
Wilfu
21 år, Bamble
04.06.2004, 16:17

luredan skreiv:
Plakater derimot... hvorfor ikke legge ved en knas plakat en gang i måneden...? Jum..
Det danske blad "Anders And Ekstra", som så vidt, jeg har forstået, er en pendent til norske "Mikke Mus," er faktisk begyndt at lægge en plakat ved hver måned. At det så blot er en forstørring af for- og bagsiden, og ikke eksempelvis Barks-oliemalerier eller andet guf, er vældig ærgerligt.
Thomas Pryds Lauritsen
pryds
29 år, Danmark
05.06.2004, 12:54

luredan skreiv:
Plakater derimot... hvorfor ikke legge ved en knas plakat en gang i måneden...? Jum..
helt enig....................
vore på leirskole i vantlia og det var veldig morsomt men........borte bra men hjemme best...
gutten fra nord
17 år, Sortland
06.06.2004, 13:34

På s. 5 pleier det å stå:
"Ukens vedlegg i D. D. & Co. kan kjøpes separat for kr 10,- ved henvendelse til forlaget."
Hvordan tolker vi det? Det kan tyde på at det er viss etterspørsel etter juggelet, og at forlaget har fått en del telefoner fra folk som rett og slett ikke kan få nok av sugebriller og Mikado-pinner.
Fourier
Bergen
06.06.2004, 16:34

luredan skreiv:
Det som irriterer meg litt er den miljøbelastningen disse lekene er. De fører dessuten til at Donaldbladet må pakkes inn i plast, som betyr enda mer emballasje.
For de som skal tegne abonnement på donald nå, syns jeg dette er god nok grunn for å krysse av for "ikke å motta vedlegg." De få gangene i året det er noe man bare MÅ ha, er det ikke så veldig dyrt å sende inn entier til Egmont
Filch, do something constructive! Find Peeves!
Andungen
19 år
06.06.2004, 16:48

oddvang skreiv:
Men de som har fått bladet: kostet dette mer en vanlig, og i såfall hvor mye?
Det kostet kr. 29, 50. Noe som jeg ikke forstår.
DD-fan
06.06.2004, 17:33

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.