Andeby Online > Diskusjonsforum > Carl Barks Samlede Værker
Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:
MikroMidas, grunnen til at du og eg får boksane våre seinare enn Sigvald er at Egmont veit at vi ikkje byrjar å sende sinte klagebrev berre fordi vi må vente nokre dagar
**HVA?** Hjelper det å sende **sinte** **klagebrev?** Da skal jeg jammen begynne å skrive brev!! Øhhh, forresten, jeg har jo ikke lest de første bøkene ennå?

49 År. Anbefales: MIRANDA av Inkalill
Øyvind Braaten
49 år, Sarpsborg
16.08.2006, 16:06

Jeg klager vel ikke, men synes det må være mer enn posten som forsinker utsendelsen av CBSV.
Min pakke kom på lørdag...
Den som har flest dingser når man dør har vunnet!
GPLongford
43 år, Meløy
21.08.2006, 17:42

Min pakke kom nå. Ble litt engstelig og lurte på om jeg var falt ut av systemet, men kan nå puste lettet ut.
49 År. Anbefales: MIRANDA av Inkalill
Øyvind Braaten
49 år, Sarpsborg
21.08.2006, 18:17

Eg kjem til å ringe og spørja kva som har skjedd dersom eg framleis ikkje har fått boksen 1. september, dei har jo ikkje lova noko anna enn å få det ut i løpet av august. Sjølvsagt tar det tid å distribuere slikt, men om dei held det dei lover skal eg vera kjempefornøgd (og om dei ikkje klarer å halde det dei lover, og eg ringer dei og dei seier at det har skjedd ein feil og retter opp denne feilen, vil eg framleis vera fornøgd). Livet er herleg, eigentleg, ventetid til tross, og på denne tida av året har ein jo meir enn nok å gjera uansett ...
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
21.08.2006, 20:42

Min boks kom sist fredag. Har såvidt begynt å lese bok nr. 4. For dere som har fått siste sending så ta en titt på side 78 og 86 (første rute), to ganske like situasjoner. Artig!!
Vokste opp med Donald i femtiårene !
Helen
Oslo
21.08.2006, 21:17

Har endelig vært på butikken og hentet pakken som har ligget der siden fredag.
Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©
MikroMidas
45 år, Trondheim
22.08.2006, 12:27

Fikk min på lørdag... Må bare krøyme meg til å åpne den da *sukk*
"This plan is so perfect it's retarded."
- Peter
Einherje
42 år, Tromsø
22.08.2006, 15:39

Fekk det i dag. Er det fleire enn meg som har fått feiltrykk på ryggen av bind 4? Gulltrykket er utført to gonger, med eit par millimeter forskjell, så det ser litt pussig ut ... Ikkje noko eg kjem til å klage på, eg går ut frå at innhaldet er i orden (håper iallfall det -- eg skal jo ikkje lese desse bøkene før om to år, og då er vel garantien utgått), og det er jo innhaldet eg er interessert i. Lurte berre på om nokre andre har opplevd same problem.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
23.08.2006, 20:32

Fekk det i dag. Er det fleire enn meg som har fått feiltrykk på ryggen av bind 4? Gulltrykket er utført to gonger, med eit par millimeter forskjell, så det ser litt pussig ut ...
Ikke sånn på mitt.
Den som har flest dingser når man dør har vunnet!
GPLongford
43 år, Meløy
23.08.2006, 20:55

Fekk det i dag. Er det fleire enn meg som har fått feiltrykk på ryggen av bind 4? Gulltrykket er utført to gonger, med eit par millimeter forskjell, så det ser litt pussig ut ... Ikkje noko eg kjem til å klage på, eg går ut frå at innhaldet er i orden...
Anbefaler deg å skifte.. Det har jeg også gjort med min da det var bittesmå skjønnfeil på forsiden.. Og de har ca 250 på reserve.. Ta kontakt du ;-)
176-167
37 år, Sandefjord
23.08.2006, 21:32

Eg skifter ikkje fordi eg ikkje gidder. Eg er jo heilt fornøgd med boka som den er, det er ikkje noko problem for meg at den er sånn.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
23.08.2006, 21:46

Eg skifter ikkje fordi eg ikkje gidder. Eg er jo heilt fornøgd med boka som den er, det er ikkje noko problem for meg at den er sånn.
Er det ikke en mulighet for at i framtiden kan et eksemplar med feil på ryggen bli ekstra ettertraktet og ekstra mye verdt?? 
Men det kommer vel an på hvor mange som har denne feilen. Jeg har den ikke (tror jeg).
Knut Olav
30 år, Trondheim
24.08.2006, 21:36

Knut Olav skreiv:
Er det ikke en mulighet for at i framtiden kan et eksemplar med feil på ryggen bli ekstra ettertraktet og ekstra mye verdt?? :-)
Det kan jeg med den absolutte hugd-i-sten-og-båret-ned-av-Moses-overbevisning si med en gang: **Nei!**
"This plan is so perfect it's retarded."
- Peter
Einherje
42 år, Tromsø
25.08.2006, 01:02

Jeg fikk boksen min i dag. Og endte med å sende følgende klagebrev til Egmont:
"Jeg har nettopp mottatt kassett 4 av CBSV, og all emballasjen var søkkvåt. Det var vått helt inn til selve kassetten, og utsiden av kassetten og forside-opptrykket var også vått. Kassetten hadde også fått juling og var gått opp i sømmene. Heldigvis var selve bøkene tørre og i god stand.
De aller fleste forsendelsene fra dere får juling i posten, og alle kassettene jeg har fått så langt har gått opp i sømmene, men siden selve bøkene er ok, har jeg ikke brydd meg om å klage, men denne gangen var det så nære nippet på å gå gale at jeg ikke kan tie lengre.
Kan dere ikke være så snill å endre innpakningsrutinene deres? Dere må bruke emballasje som tåler en trøkk, og selve kassetten inni burde også vært pakket i tettsittende plast (shrink-wrapped). "
Sverre Amundsen
Sverre
37 år, USA
31.08.2006, 18:12

Jeg tror at Egmont gør deres bedste for at vores alleskæreste CBSV skal nå uskadet ud til abonnenterne. Og hvis uheldet er ude, er de meget venlige og finder en ombytningsløsning. Det havde jeg brug for med to af bindene i kassette 3, og jeg kan på ingen måde klage over Egmonts håndtering.
for øvrig mener jeg at Kart... Carl Barks' ikke-Disney-serier bør utgis på norsk i en samlet utgave.
Benadikt
50 år, Færøyene
31.08.2006, 19:34

Jeg begynte å lure på hvorfor jeg ikke hadde fått bøkene mine enda så jeg ringte inn og da fikk jeg vite at de var sendt for et par dager siden og skulle være her om noen dager.Hun fortalte meg også at jeg da skulle få to bokser, 4 og 5, og da lurte jeg på om det er noen andre som har hatt et lignende tilfelle?
RONALDINHO!
Haavard
19 år, Gjøvik
01.09.2006, 21:10

Tipper at dette handler om ei forsnakkelse på sentralbordet.
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin
Innlegget blei sist redigert 04.09.2006, 22:59 av Olaf Moriarty Solstrand
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
01.09.2006, 23:26

Haavard skreiv:
Hun fortalte meg også at jeg da skulle få to bokser, 4 og 5, og da lurte jeg på om det er noen andre som har hatt et lignende tilfelle?
Jeg vil gjerne bli oppdatert på hva du får i posten. Ikke fordi jeg vurderer å anmelde hverken deg eller Egmont, eller Damm som sender ut pakkene, posten, eller noen som helst.
Damen i telefonen har jo helt rett i at du får boks IV og boks V, men sa hun noe om de tre månedene du måtte vente mellom dem 
Antar dette er litt rot fra kundebehandleren sin side, da jeg ikke kan forestille meg at //grådige// egmont har 2500++ bokser liggende på lager i TRE måneder før de sender dem ut. Det vil koste **MYE** i både lagerplass og bundet kapital.
Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©
Innlegget blei sist redigert 02.09.2006, 09:23 av MikroMidas
MikroMidas
45 år, Trondheim
02.09.2006, 09:17

Jo, nå skal du høre.. hun fortalte meg det at begge boksene var allerede sendt, med to dagers mellomrom, så da skulle de være her om ca 10 dager fikk jeg høre.Hun lurte også på om jeg ville utsette betalingsfristen på den ene osv. og da antar jeg nok at jeg får begge to om litt ;-) Hun sa det var bind 4,14,24 og 5,15,25. Så da var det bare for meg å vente ;-) Jeg skal holde deg oppdatert vet du Mikromidas.
RONALDINHO!
Innlegget blei sist redigert 02.09.2006, 11:09 av Haavard
Haavard
19 år, Gjøvik
02.09.2006, 11:08

Hvis dette stemmer så vil jeg bare gratulere stort. Dette må da være årets kupp fra din side
Men egmont må da ha ett stort lager og mye kapital hvis de lar 7500++ bøker og en 2500++ pappkassetter ligge og slenge på ett lager i tre måneder før de sender det ut. Dette er forresten deres prioritering og ikke mitt problem.
Jeg gleder meg forresten til å være halvveis i dette mesterverket rett før jul når jeg mottar boks V. Skal kose meg med det i hele romjulen jeg. Det kan **IKKE** du gjøre Haavard, gitt at du ikke feirer jul om fjorten dager
eller stabler det bort, noe jeg tviler på at du klarer 
MikroMidas
45 år, Trondheim
02.09.2006, 13:01

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.