Andeby Online > Diskusjonsforum > Hvilken Donald-historie er denne ruta henta fra?
Gå tilbake til forumoversikta ...

Vet noen hvilken Donald-historie denne situasjonen utspiller seg i? Skrue har visstnok betalt Donald for å syte å klage, men noe mer enn dét vet jeg ikke.
[IMG=http://people.opera.com/balderm/zomg.jpg]
18.08.2006, 15:29

Carl Barks: «Kanonvakten» -- opprinneleg «Terror of the Beagle Boys».
http://coa.inducks.org/story.php/x/W+WDC+134-02//kanonvakten
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
18.08.2006, 15:37

Den første serien B-gjengen opptrådte i faktisk-men bare på siste rute. Og de vant.
Sleipe-Simon Den eldste banditten i Klondyke
20.08.2006, 13:44

Også den tiden hvor pengebingen ikke lå på den lille bakken som har vokst seg høyere og høyere under Don rosa sin påvirkning de siste år. Mener faktisk å huske at denne pengebingen som brukes i denne historien også hadde skråtak, huff og huff 
Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©
MikroMidas
45 år, Trondheim
22.08.2006, 12:31

Skråtak hadde den ikke, med mindre den ble tegnet om i den norske utgaven, men den lå definitivt i sentrum, og med kort avstand til husene rundt ;-)
http://qj.no
Quarryman
25 år, Trondheim
22.08.2006, 15:08

Stemmer flatt tak, jeg må ha tenkt på nabobygget. Men det står ett ganske stort reklameskilt på det taket, så det er ikke helt flatt ihvertfall.
Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©
MikroMidas
45 år, Trondheim
22.08.2006, 15:39

MikroMidas skreiv:
Også den tiden hvor pengebingen ikke lå på den lille bakken som har vokst seg høyere og høyere under Don rosa sin påvirkning de siste år. Mener faktisk å huske at denne pengebingen som brukes i denne historien også hadde skråtak, huff og huff :)
Det var ingen som hadde nevnt Rosa i det hele tatt i denne tråden.La oss holde han unna tråden, vær så snill?
Innlegget blei sist redigert 25.08.2006, 02:04 av Sleipe-Simon
24.08.2006, 00:15

Man kunne jo lage en "Hvilken historie?"-innlegg, à la Donaldquiz-tråden, der man la ut et bilde, og så skulle de andre tippe hvilken historie den er hentet fra
I'm not worthless... I can be used as a bad example:P
General med blant annet hederstitlene T.R.O.P.P.S.S.J.E.F. og T.H.O.M.A.S.
Talentfulle, Hederlige, Orienterte, Mesterlige og Allvitende Speidergeneral
Talentfulle, Raske, Ordentlige, Pålitelige, Praktiske Snartenkte Sjef for Juniorhakkespettenes Eventyrlystne Flokk.
Ted
16 år, Bergen
24.08.2006, 08:47

Sleipe-Simon skreiv:
Det var ingen som hadde nevnt Rosa i det hele tatt i denne tråden, så derfor synes jeg det er barnslig av deg å komme med dette bare for å rakke ned på Don Rosa. La oss holde han unna tråden, vær så snill?
Først av alt vil jeg beklage at jeg av alle saboterte en tråd med å nevne Don Rosa. Det skal ikke skje igjen.
Dette var bare tenkt som ett tankespinn fra min side om at Don sine Barks refereanser er svært selektive alt etter Don sine behov. Helt greit for meg, men det irriterer sikkert kjernefansen til Don ganske mye mere enn meg.
Men jeg synes faktisk at du burde slutte å mene at jeg rakker ned på Don Rosa i tide og utide. Hvor har jeg gjort det i det du siterer meg på. Jeg har tenkt en tanke høyt som jeg mener at jeg er berettiget til å både ha og bringe frem i dagen. Du burde absolutt holde deg for god for slik skitkasting som dette.
Regner med at dette var ett engangstilfelle fra din side på samme måten som at jeg av alle måtte trekke Don Rosa inn i nok en tråd, og legger ballen død fra min side.
MikroMidas
45 år, Trondheim
24.08.2006, 21:22

MikroMidas skreiv:
Dette var bare tenkt som ett tankespinn fra min side om at Don sine Barks refereanser er svært selektive alt etter Don sine behov. Helt greit for meg, men det irriterer sikkert kjernefansen til Don ganske mye mere enn meg.
OK. Fair enough. Jeg har redigert litt av inlegget mitt. Jeg gikk litt over streken. Men som en sluttreplikk kan jeg si at Don Rosa hadde en slags forklaringpå at Skrue hadde to pengebinger i rottefanger-historien han fullførte basert på tre originale Barks-sider. Ikke det at jeg kjøper det, men Don kommer stadig med forklaringer for å sette alt som ikke behøver det, inn i en ramme.
25.08.2006, 02:07

Tilbake til "Kanonvakten" og bildet i første innlegg: Hva i all verden er det Donald babler om? ZOMG!! TORRENT PLS!! ??? Har han tørna fullstendig?
Barks | Scarpa | Gottfredson | Murry | Cavazzano
torgnyland.blogspot.com
Innlegget blei sist redigert 30.08.2006, 00:50 av Karamell
Karamell
40 år, Oslo
30.08.2006, 00:49

Tar jeg ikke feil er det vel en måte å be om å få en link til en torrent, slik at filmen/spillet/whatever kan lastes ned.
"This plan is so perfect it's retarded."
- Peter
Einherje
42 år, Tromsø
30.08.2006, 00:55

Eller også en rask måte å bli kastet ut av miljøet man befinner seg i når man ytrer disse ord.
blue blue glass moon
under the crimson air
Adamant
22 år, USA
30.08.2006, 01:10

Adamant skreiv:
Eller også en rask måte å bli kastet ut av miljøet man befinner seg i når man ytrer disse ord.
Huff da. Håper ikke den var rettet til meg? Jeg refererte bare til utsagnet i snakkeboblen. Sant å si vet jeg ikke en gang hva en "torrent" er!
Barks | Scarpa | Gottfredson | Murry | Cavazzano
torgnyland.blogspot.com
Karamell
40 år, Oslo
31.08.2006, 00:17

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.