Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

"Skrues Liv" til salgs hos Løvås

Andeby Online > Diskusjonsforum > "Skrues Liv" til salgs hos Løvås

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

I går (torsdag) så jeg boken "Skrues McDucks Liv og Levnet" til salgs hos Løvås i Pedersgaten, Stavanger. Boken så pen ut og koster kr. 450,-

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Innlegget blei sist redigert 04.08.2006, 00:30 av Sigvald

Sigvald
41 år, Stavanger

04.08.2006, 00:30

Er den bog virkelig så billig normalt i Norge? Troede den lå i nærheden af de danske priser.

The wise Little Hen:)

Mathias bøgh
18 år, Danmark

04.08.2006, 19:57

Tja, ettersom vi snart får ein andreutgåve, og boka dessutan for ikkje så lenge sidan blei utgitt på originalspråket, vil eg gjette at den første boka ikkje er like ettertrakta lenger?

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

04.08.2006, 21:23

Men vil den andre boka komme i samme stil som den første, og i hardcover-utgave? og når?

"Barometeret faller, Onkel Donald"
"Så spikre det opp igjen, jeg kan ikke gjøre alt her ombord"

whitesand
39 år, Kristiansund

04.08.2006, 21:43

Eg snakker om den fjerde Don Rosa-boka i Hall of Fame. Den blir definitivt ikkje i same stil som den første, men hardcover blir det nok, ja. Og det er jo nøyaktig same serie ...

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

04.08.2006, 22:06

Nja,en liten misforståelse her. Jeg tenkte på den nye Life & times Companion-boka, med de nye historiene fra Skrues liv. Om den kommer i samme utseende og stil som den første brune som ble gitt ut her i landet. Høres ut som du tenker mere på HOF, ja.:-)

Innlegget blei sist redigert 04.08.2006, 22:42 av whitesand

whitesand
39 år, Kristiansund

04.08.2006, 22:40

Hm ... skal det kome ei companion-bok på norsk? Isåfall vil eg gjette at den vil inngå i Hall of Fame og soleis vera i same stil som resten av koneskremmerne i den serien.

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

04.08.2006, 22:45

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:

Hm ... skal det kome ei companion-bok på norsk? Isåfall vil eg gjette at den vil inngå i Hall of Fame og soleis vera i same stil som resten av koneskremmerne i den serien.

Vet jo ikke om den kommer på norsk som egen bok ennå da, men det er nå ingen unaturlig tanke da.

whitesand
39 år, Kristiansund

04.08.2006, 22:49

whitesand skreiv:

Nja,en liten misforståelse her. Jeg tenkte på den nye Life & times Companion-boka, med de nye historiene fra Skrues liv.

Den ser ut til å komme i samme format (soft cover) som den første engelsk-språklige Lo$-boka fra Gemstone.

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Sigvald
41 år, Stavanger

04.08.2006, 23:12

Sigvald skreiv:

whitesand skreiv:

Nja,en liten misforståelse her. Jeg tenkte på den nye Life & times Companion-boka, med de nye historiene fra Skrues liv.

Den ser ut til å komme i samme format (soft cover) som den første engelsk-språklige Lo$-boka fra Gemstone.

Ja, har forhåndsbestilt den allerede.:-)

whitesand
39 år, Kristiansund

04.08.2006, 23:24

Hvordan var dette? Vil companion-boken selges på Raptus?

Tidligere ANDonym
••••••••••••••Why are you wearing that stupid man suit? -Frank the Rabbit••••••••••••••••
Kvitsund Gymnas!

Kjetil Golid
17 år, Tinn

05.08.2006, 11:15

Tviler sterkt på det. No hugsar eg ikkje når i september det var den skulle lanserast, men alle dei butikkane som eventuelt måtte vera til stades på Raptus bruker vel uansett ei stund på å ta inn utanlandske seriar -- og det er vel ikkje alle seriane dei har som dei har med til Raptus heller. Og kva seriebutikkar er det som er til stades på Raptus, forresten? Meiner å hugsa at når eg har vore der har det berre vore Avalon, og dei går eg ut frå at ikkje kjem i år, med tanke på at dei er konkurs ...

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

05.08.2006, 14:12

Companion lanseres 6. september, så det skulle vel vært mulig i teorien? Eller har ikke norske butikker mulighet til å få bøkene på lager før den 6. så lenge de ikke legger den ut for salg tidligere?

Endret: Ser at boken ikke vil være tilgjengelig fra Barnes & Noble før 28. september, så da skulle det være ytterst tvilsomt at boken vil være i salg i Norge under Raptus.

Innlegget blei sist redigert 05.08.2006, 15:37 av Kent

Kent
23 år, Sandnes

05.08.2006, 15:31

Kanskje litt off-topic, men er det noen som vet hvor man kan finne "Uncle Scrooge McDuck by Carl Barks" i Norge? Tenker på boka som det bare finnes 5000 av, og som inneholder et litografi (Wanderers of Wonderland)...

Hva vil denne boken koste?

royend

06.08.2006, 22:22

royend skreiv:

Kanskje litt off-topic, men er det noen som vet hvor man kan finne "Uncle Scrooge McDuck by Carl Barks" i Norge? Tenker på boka som det bare finnes 5000 av, og som inneholder et litografi (Wanderers of Wonderland)...

Hva vil denne boken koste?

Jeg så denne boken hos Notem før helgen. Sjekk ut Notem.no og send en forespørsel. Det var også mange original-tegninger/serier der, bl.annet en av Paul Murry, for de som måtte være interessert.
EDIT: Notem bekrefter at de har boka til salgs, med originale signerte (av Barks) litografiet inkludert.

Drikaton.

Guffen D. - sannsynligvis den morsomste skribenten i nyere, norsk nett-donaldisme

Innlegget blei sist redigert 07.08.2006, 00:13 av Drikaton

Drikaton
46 år, Nittedal

06.08.2006, 22:29

Sier ikke at dette er akkurat rett pris, men denne ble ihvertfall akkurat solgt.

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=230012527474&ru=http://search.ebay.com:80/230012527474_W0QQfkrZ1QQfromZR8QQfviZ1

Selges stadig vekk slike bøker der, så dette er kanskje plassen for å kjøpe den ??

Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©

MikroMidas
45 år, Trondheim

07.08.2006, 09:07

Hei...
ja det er akkurat denne jeg vurderer å kjøpe.
Men, hva er rett pris?

royend

07.08.2006, 10:29

royend skreiv:

Hei...
ja det er akkurat denne jeg vurderer å kjøpe.
Men, hva er rett pris?

Den har vel pleid å gå for 3-4000 kr. inkl. litografi.

Drikaton.

Guffen D. - sannsynligvis den morsomste skribenten i nyere, norsk nett-donaldisme

Drikaton
46 år, Nittedal

07.08.2006, 10:34

Jeg er ikke noen slags priskurator, men jeg er helt enig i den prisen.

**Nydelig** bok forresten :-)

Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©

Innlegget blei sist redigert 07.08.2006, 10:40 av MikroMidas

MikroMidas
45 år, Trondheim

07.08.2006, 10:40

Jeg lurer på om det er noen på forumet som er villig til og selge meg den norske utgaven av Skrues Liv og Levnet.

Kontak meg på: Martin_s92@hotmail.com

Marsun

10.08.2006, 02:00

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.