Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Donald Duck & Co 26/2006

Andeby Online > Diskusjonsforum > Donald Duck & Co 26/2006

Gå tilbake til forumoversikta ...

Endelig er det sommer! Været er herlig og Donald Duck & Co slår til med et skikkelig sommernummer. Campingferie, sandslottbygging og sheriffliv er noe av det vi får se i ukens blad.

http://www.andebyonline.com/index.php?area=art&id=537
(omtale av Sigurd Nybo)

--------------------
Kva synest du om bladet? Ta diskusjonen om Donald Duck & Co 26/2006 her!

(Denne diskusjonstråden er oppretta heilautomatisk av eit script i Andeby Onlines omtalesystem.)

Innlegget blei sist redigert 26.06.2006, 13:33 av Olaf Moriarty Solstrand

Omtaleligaen

26.06.2006, 13:31

(Berre så det er sagt -- frå no av vil det automatisk bli oppretta ein diskusjonstråd om det kvar gong vi legger ut ein ny omtale på Andeby Online.)

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

26.06.2006, 13:35

Flott tiltak!

It was all started by a mouse...

Audun

26.06.2006, 15:13

Opplegget med å informere om Donald-blad i andre land var ganske positivt, men ellers synes jeg det var et heller svakt nummer. Det var i hvert fall ingen av historiene som ga meg den store godfølelsen.
Jeg er nok ganske kritisk, men det blir man lett når man har lest bladet i lang tid.

Mine filmanmeldelser på IMDB:
http://www.imdb.com/user/ur2484999/comments-expanded?order=alpha&start=0

SvK
25 år, Bergen

26.06.2006, 15:23

Eg reagerer *alltid* positivt på historier av Michael T. Gilbert. Sheriffvikaren var intet unntak.

La merke til at oversetjaren tulla litt i den historia, forresten -- byen heitte Villeby i ei rute og Ragged Edge i den neste :-p

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

26.06.2006, 15:28

Har ikke lest bladet ennå, men basert på det lille jeg har lest i denne tråden gleder jeg meg til bladet! Campingferie, sandslottbygging og sheriffliv er jo klassiske sommertemaer i Donald, og bringer tankene tilbake til barndommen med laaaange sommerferier på hytta og sommerlige Donaldblader som ble nytt (hvordan bøyer man forresten verbet "å nyte"?) utendørs i solskinnet eller innendørs når det en sjelden gang regnet! (Noe det gjorde så sjelden når man var liten og det var sommer at man **husker** de gangene det skjedde!)

Napoleon møtte sitt Waterloo ved Waterloo

Innlegget blei sist redigert 26.06.2006, 16:58 av Ruben V.

Ruben V.

26.06.2006, 16:57

Her har dere en anmeldelse av det samme bladet, skrevet av //TSP// på forumet på //diskusjon.no// :

http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=589902&view=findpost&p=6394206

;-)

Innlegget blei sist redigert 28.06.2006, 11:50 av Ivar

Ivar
19 år, Skedsmo

28.06.2006, 11:48

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.