Andeby Online > Diskusjonsforum > Hey!!
Gå tilbake til forumoversikta ...

Trykk på logg ut....
I'm not worthless... I can be used as a bad example:P
General med blant annet hederstitlene T.R.O.P.P.S.S.J.E.F. og T.H.O.M.A.S.
Talentfulle, Hederlige, Orienterte, Mesterlige og Allvitende Speidergeneral
Talentfulle, Raske, Ordentlige, Pålitelige, Praktiske Snartenkte Sjef for Juniorhakkespettenes Eventyrlystne Flokk.
Ted
16 år, Bergen
01.06.2004, 15:16

Å ja.... Nei det vet jeg ikke.....
I'm not worthless... I can be used as a bad example:P
General med blant annet hederstitlene T.R.O.P.P.S.S.J.E.F. og T.H.O.M.A.S.
Talentfulle, Hederlige, Orienterte, Mesterlige og Allvitende Speidergeneral
Talentfulle, Raske, Ordentlige, Pålitelige, Praktiske Snartenkte Sjef for Juniorhakkespettenes Eventyrlystne Flokk.
Ted
16 år, Bergen
01.06.2004, 15:23

Så vidt jeg vet lar det seg ikke gjøre å "melde" seg ut av AndebyOnlines forum. Dersom noen ikke ønsker å være aktiv i forumet lenger er det vel bare å la være å logge seg inn.
Det finnes 10 typer mennesker:
De som kan det binære tallsystemet, og de som ikke kan det.
Arnstein
28 år, Klepp
01.06.2004, 15:38

Det er jo ikke akkurat noe du betaler penger for så du trenger jo ikke melde deg av.
Men hvis du absolutt vil slettes så kan sikkert Olaf ordne det hvis du sender han en privat melding.
Lars Olav
32 år, Grimstad
02.06.2004, 01:59

"You can check out any time you like
But you can never leave"
Eg må berre ærleg innrømme at dette med at folk ville melde seg ut ikkje er noko eg hadde tatt høgde for. Så for augeblikket er ikkje det mogleg.
Det finst ein slettefunksjon i administrasjonspanelet, men den blei lagt inn før eg laga forumet - og difor verkar ikkje denne no. Dersom eg slettar ein brukar no, og denne brukaren har skrive innlegg i forumet, er desse innlegga avhengige av at det eksisterar ein brukar som har den ID-en som er registrert på dei. Så for augeblikket er det umogleg å slette brukarar.
Beklagar - skal sjå kva eg får gjort med dette. Men, som sagt er det ingen ulemper med å vere "medlem" her, så...
Dersom problemet er at du får tilsendt ein del forumopplysningar på e-post, er det enkelt å skru av dette: Anten ved å klikke på "skru av e-postvarsling" i kvar enkelt tråd - eller rett og slett ved å viske ut e-postadressa di i profilen.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
02.06.2004, 09:34

Olaf Solstrand skreiv:
"You can check out any time you like
But you can never leave"
He, he, sitat fra Eagles' gode gamle, 70-talls klassiker "Hotel California", det der. Budskapet i låten som sådann skal visstnok ikke så uskyldig som mange tror.
Men for å være litt On-topic. Skrue har minst en gang latt Donald prøve seg som hotell-direktør. Kanskje det hadde gått an å lage en ny historie med Donald som hotell-direktør i Andeby på et hotell ved navn "Hotel Calisota" og hvor det viser seg enklere å sjekke ut enn å forlate hotellet...
Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html
Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/
Sigvald
41 år, Stavanger
07.06.2004, 21:20

Sigvald skreiv:
Men for å være litt On-topic. Skrue har minst en gang latt Donald prøve seg som hotell-direktør. Kanskje det hadde gått an å lage en ny historie med Donald som hotell-direktør i Andeby på et hotell ved navn "Hotel Calisota" og hvor det viser seg enklere å sjekke ut enn å forlate hotellet...
Det hadde sikkert gått an. For forfattarar som likar den typen historier.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
10.06.2004, 21:30

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.