Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Hvilken Vicar historie er best?

Andeby Online > Diskusjonsforum > Hvilken Vicar historie er best?

Gå tilbake til forumoversikta ...

Jeg må innrømme at jeg ikke har vært så særlig kjent med de andre Donald tegnerene før jeg fant denne siden her.

Frem til nå har det kun vært Carl Barks og Don Rosa som har vært de jeg har lagt merke til, men nå har jeg forstått at en av de jeg vokste opp med er Vicar.

Er det noen som har noen yndlingshistorie med han? Er det gitt ut noen praktbøker der han er tegner?

Lars Olav
32 år, Grimstad

31.05.2004, 19:28

Det kjem vel ei "Hall of Fame"-bok til hausten om Vicar.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

31.05.2004, 19:38

Ja, det har jeg fått med meg. Men så vidt jeg har forstått så er det en serie en må abonere på og det vet jeg ikke om jeg er så interesert i. Det kan fort bli dyrt.

Lars Olav
32 år, Grimstad

31.05.2004, 20:23

Olaf Solstrand skreiv:

Det kjem vel ei "Hall of Fame"-bok til hausten om Vicar.

Kommer det til å stå kommentarer og kjennetegn i den boka da? Trodde det bare var de tre første bøkene som skulle inneholde noe sånt, men jeg håper selvsagt at kommentarer og kjennetegn blir standard for denne bokserien. Og at serien kun tar med de aller beste historiene tviler jeg egentlig på, nå som jeg har lest bok nummer to. Jeg er overbevist om at Romano Scarpa har laget bedre historier enn de vi ble presentert for i boka.

Edit: Men mitt innlegg hadde vel heller passet bedre under tråden 'Hall of Fame'...

Skrue - "Jeg er lut lei av den elendige håndboka deres! Dere vifter med den hele dagen, som om den var et ORAKEL!"

Hallgeir
28 år, Stjørdal

31.05.2004, 21:34

Hallgeir skreiv:

Jeg er overbevist om at Romano Scarpa har laget bedre historier enn de vi ble presentert for i boka.

Den beste historia til Scarpa, etter mi meining, er 250 sider lang. Heile boka var på 200 sider, og då må dei jo tenkja litt på det òg...

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

31.05.2004, 21:41

hehe, kan vi komme tilbake til spørsmålet mitt?

Lars Olav
32 år, Grimstad

31.05.2004, 21:55

Den serie jeg bhar for mit indre blik er om en due der stjal penge fra et sted i Andeby - det var en serie tegnet af Vicar, men i mange år tænkte jeg på den som en Barks-serie fordi den var tegnet så vellignenede på Carls stil...

Vicars stil nu i dag er den jeg bedst kan lide. - den nyeste serie som regel.

Eller måske den hvor Donald vil være tegneserietegner og bliver ansat i noget der kunne minde om Vicars studio :-)

Remember: It all started with a mouse

AC
28 år, Danmark

01.06.2004, 08:33

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.