Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Fangen i Sølvdalen, andre del

Andeby Online > Diskusjonsforum > Fangen i Sølvdalen, andre del

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3, 4

Herregud, hvor lei man blir av at hver eneste tråd etterhvert blir om Sigvald. :-)

Solveig
32 år, Trondheim

09.06.2006, 22:29

Ruben V. skreiv:

Som ny bruker vil jeg si at denne tråden ble litt slitsom å lese med alt dette tullet rundt hvem av abonnentene som får bladet før og senere enn hvem. Har liksom ingenting å gjøre med trådens tittel! ;-)

Det er like greitt å venne seg til det først som sist. :-)

Innlegget blei sist redigert 10.06.2006, 02:31 av Nestor Burma

Nestor Burma
43 år, Trondheim

10.06.2006, 02:31

Nils Petter skreiv:

Når det gjelder dommer Roy Bean, så må jeg ta det forbeholdet at jeg foreløpig bare har lest del 1. Men her virker det som om dommerens eneste funsksjon i historien er å gjenta den samme gag'en om og om igjen: Han liker å henge folk. Dette er morsomt de tre første gangene. Deretter blir det bare slitsomt.

Hm, trur eg tar denne i ein spoilertag:

SPOILER:

Figurar som gjentar den same gagen om igjen og om igjen er vanlegvis ganske slitsome. Mi meining er imidlertid at det er verdt det dersom dette er oppbyggjing til at figuren plutseleg skal bryte ut av denne rolla. Ein figur som berre vil henge folk kan absolutt vera utruleg slitsomt, men dei framstår då som stadig herlegare når og om dei plutseleg bryter ut av dette mønsteret. Eit veldig godt ikkje-Rosa-døme på dette er vel slutten av Gaimans //1602.//

SPOILER:

Indianaren var kanskje ikkje like eindimensjonal som Roy Bean er tidleg i Rosa-serien, men han var likevel så enkel og umerkeleg at når han plutseleg viser seg å vera Captain America er det intet mindre enn revolusjonerande.

Eit anna døme meiner eg vi finner i ei Langbein-historie i Donald Pocket -- eg trur det er 110 -- der Langbein gjennom det meste av historia er ein pappfigur som berre har den funksjonen å vera nedtrykt og ikkje vera med på noko av det som skjer fordi Zenobia er i byen og Langbein er vanvittig forelska i ho men føler at han ikkje er fin nok for ho.

SPOILER:

Men når Zenobia blir kidnappa eit stykke uti historia, tar Langbein raskt over helterolla og organiserer heile redningsaksjonen, noko som overraskar dei fleste, lesarane inkludert.

Mi meining er heilt klart at slike element i ein serie om brukt riktig kan trekke kvaliteten mange hakk oppover. Bruken av Roy Bean mot slutten av historia er kanskje ikkje like revolusjonerande genial som dei andre historiene eg har nemnt her, men eg føler likevel at Bean-arcen avsluttast med verdigheit.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

10.06.2006, 12:15

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3, 4

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.