Andeby Online > Diskusjonsforum > Guffens Hår
Gå tilbake til forumoversikta ...

I Donald Duck & co nr. 17 er det en historie som heter premiegrisen med gufen i, Har han masse hår... er det flere tegnere som har tegnet guffen slik...
vore på leirskole i vantlia og det var veldig morsomt men........borte bra men hjemme best...
gutten fra nord
17 år, Sortland
31.05.2004, 12:52

Dette blir delvis gjetning, ettersom eg ikkje har den historia framfor meg... Men eg meinar at det er ein teiknar (han som teiknar alle Bestemor-og-Guffen-historiene i dag) som alltid har teikna Guffen med ein ganske kraftig hårmanke, og at vi ser dette ganske ofte...
http://www.nettserier.no/pacham/
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
02.06.2004, 10:26

Jeg mener også at jeg bare har sett Marsal tegne Guffen slik. Marsal har så vidt jeg kan huske også gitt Langbein en lignende sveis i noen historier.
Einar
22 år, Vennesla
02.06.2004, 15:15

Er det bare jeg som synes at håret til Guffen har vokst kraftig det siste året eller halvåret? Fra å være en liten pannelugg til nesten en stor gul revehale i panna...
"Oooorrrgle! Dooorrrgggle! Dooorrrffen!"
fiskebolla
Harstad
05.06.2004, 17:29

fiskebolla skreiv:
Er det bare jeg som synes at håret til Guffen har vokst kraftig det siste året eller halvåret? Fra å være en liten pannelugg til nesten en stor gul revehale i panna...
Jeg er enig....
I'm not worthless... I can be used as a bad example:P
General med blant annet hederstitlene T.R.O.P.P.S.S.J.E.F. og T.H.O.M.A.S.
Talentfulle, Hederlige, Orienterte, Mesterlige og Allvitende Speidergeneral
Talentfulle, Raske, Ordentlige, Pålitelige, Praktiske Snartenkte Sjef for Juniorhakkespettenes Eventyrlystne Flokk.
Ted
16 år, Bergen
06.06.2004, 18:38

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.