Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Raptustreff?

Andeby Online > Diskusjonsforum > Raptustreff?

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3, 4, 5, 6

Hiver meg på hyllesten til "Over the Hedge". Glemmer aldri når skilpadda ved å stille et spørsmål ute i ei nyhetsgruppe pulveriserte internett.

"This plan is so perfect it's retarded."
- Peter

Einherje
42 år, Tromsø

18.05.2006, 12:59

"Over the Hedge" eller "Inni granskauen" som det heter på norsk er utrolig bra.
""Digge Werner" dagen" (skilpadda) var jo utrolig bra, ihvertfall helt til noen skulle si noe postivt om Werner. Det eneste som en kom, etter å ha venta en fag med å finne på noe, på var at han var ganske kjekk til snegle å være.

Hørte du det Tommy, du er ikke normal

Innlegget blei sist redigert 18.05.2006, 13:44 av Christiffer

Christiffer

18.05.2006, 13:41

Over the Hedge rocker. Når det er sagt ... over til noko heilt anna.

Eg har no fått vite frå høgste hald at vi *får* låne eit rom under festivalen til å ha bursdagsfest på. Eg må rettnok gi tilbakemelding om kor lenge vi skal ha det og korvidt vi ønsker at det skal vera opent eller lukka arrangement. Det har eg ikkje svart på enno, så då spør eg like godt om tilbakemeldingar på det her. Ser for meg at vi får gjort mykje på ei time (eller er det for lite?) -- eg har lyst til å seie nokre ord, og er det andre som har lyst til å prate litt er det berre å seie frå om det, dersom rommet har elektronisk utstyr og sånt kunne ein jo ha slengt saman ein jubileums-powerpointpresentasjon eller noko sånt, og elles går vel resten av tida bort til å prate saman og spise kake. Høyrast dette ut som ein grei plan, eller er det andre innspill?

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

18.05.2006, 18:33

Mitt forslag er lukket arrangement for medlemmer av AOL + evnt. gjester som medlemmene vil ha med seg.

Ellers virker opplegget bra.

Bernie
36 år, Bergen

19.05.2006, 01:43

Som et råd fra mig som i 2004 lavede et åbent arrangement på raptus: Sørg i hvert fald for at det fremgår tydeligt hvilket klientel dette retter sig mod. Husker med skræk hele den sal af 6-10-årige med forældre, der nok nærmest havde regnet med at se Donald-tegnefilm. Der var nogle få donaldister, blandt andre folk herindefra - disse var de eneste der ikke udvandrede i løbet af mit lille foredrag om dansk donaldisme og donaldistisk litteratur, så på den vis var det ikke helt så succes-agtig en oplevelse som det kunne have været, hvis målgruppen havde været klar. Jeg mindes at netop dette var grunden til at vi måneden efter, på komiks.dk-festivalen i København gjorde arrangørerne kraftigt opmærksom på at vores lille arrangement og foredrag i et glasbur var for fans og nørder - ikke for børn der ville se tegnefilm.

Remember: It all started with a mouse

AC
29 år, Danmark

19.05.2006, 11:10

Hvis jeg dukker opp så synes jeg lukket arrangement med følge høres gøy ut. Kunne kanskje brukt den første halvtimen til å gjette hvem som er hvem :-)

Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©

MikroMidas
45 år, Trondheim

19.05.2006, 12:51

Jeg er enig i at et lukket arrangement med evt. følge virker best (ikke for å være asosial altså;-).

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:

Høyrast dette ut som ein grei plan, eller er det andre innspill?

Syntes det høres helt greit ut jeg :-)

Favoritter: Don Rosa / Floyd Gottfredson / Carl Barks / Romano Scarpa

"Jeg har på følelsen av at Mikke kan komme til å rote det til for meg. Neste gang må jeg være mer ... Overbevisende" -Spøkelseskladden (1939)

(Profil oppdatert.)

Jonas Larsen
17 år, Larvik

19.05.2006, 14:31

Ser at Raptus´ egen side har kommet igjen. (Dels pga at TIB.no har store tekniske problemer): http://www.raptus.no

"Jeg har på følelsen av at Mikke kan komme til å rote det til for meg. Neste gang må jeg være mer ... Overbevisende" -Spøkelseskladden (1939)

(Profil oppdatert.)

Jonas Larsen
17 år, Larvik

02.06.2006, 00:34

Hva den foreløpige gjestelisten viser over bekreftede gjester, håper jeg har friturnus fra jobb den helgen!!!

Bernie
36 år, Bergen

02.06.2006, 01:54

Slik gjestelisten ser ut akkurat nå er jeg visst bare nødt til å dra...

http://mira.arnebye.no/ - enda en sånn nymotens stripeserie. NYE STRIPER HVER TIRSDAG, TORSDAG OG LØRDAG!

*dask dask dask dask*

Arne Bye
25 år, Steinkjer

02.06.2006, 17:53

MikroMidas skreiv:

Hvis jeg dukker opp så synes jeg lukket arrangement med følge høres gøy ut. Kunne kanskje brukt den første halvtimen til å gjette hvem som er hvem :-)

Jeg ville vært lett gjennkjennelig med den sorte tordenskyen over hodet. :-D

"This plan is so perfect it's retarded."
- Peter

Einherje
42 år, Tromsø

02.06.2006, 21:59

Arne Bye skreiv:

Slik gjestelisten ser ut akkurat nå er jeg visst bare nødt til å dra...

Hehe, du har ikke store valget nei...:-)

Bernie
36 år, Bergen

03.06.2006, 13:59

Åååh, jeg har så lyst til å dra dit altså. Hm. Skal forsøke å overtale lillebror. Hvor bor man i Bergen, forresten? På dyrt hotell?

da da da og hepp.

Kristin
22 år, Trondheim

05.06.2006, 22:08

Ja. Eller på billig hotell. Alt etter kva ein finner.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

05.06.2006, 23:31

Her kan man finne noen
http://no.hotels.com/index.jsp

(i 2004 lå vi på Scandic Hotel, men da lå festivalområder (Bergen Kongress Senter) rett over gaten)

(Profil oppdatert.)

Jonas Larsen
17 år, Larvik

06.06.2006, 14:14

«Festivalhotellet» i år er Grand Hotel Terminus:
http://www.grand-hotel-terminus.no/

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

06.06.2006, 14:20

Deilig å slippe på den slags for en gang skyld...

http://mira.arnebye.no/ - enda en sånn nymotens stripeserie. NYE STRIPER HVER TIRSDAG, TORSDAG OG LØRDAG!

*dask dask dask dask*

Arne Bye
25 år, Steinkjer

06.06.2006, 15:00

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:

«Festivalhotellet» i år er Grand Hotel Terminus:
http://www.grand-hotel-terminus.no/

Så jo koselig ut der da :-)

(Profil oppdatert.)

Jonas Larsen
17 år, Larvik

06.06.2006, 20:26

Eg budde på Terminus under Raptus 1998. Greit nok. Sidan då ser det ut til at det har skjedd ting, med ny gourmetrestaurant og greier.

Anden som går

06.06.2006, 21:43

Siden festivalen finner et hotell for gjester, er det noe form for rabatt for hotelloppholdet..? Blir det inkludert i en eller annen pris, eller hva?

Mickey
18 år, Horten

07.06.2006, 20:33

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3, 4, 5, 6

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.