Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Fødselsdagskort

Andeby Online > Diskusjonsforum > Fødselsdagskort

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3

Kristin skreiv:

Kan jeg komme med et kjempedumt spørsmål?
Vi sier ja vi.
Disse signaturene vil bare være printet ut ja, de vil ikke se ut som ordentlige signaturer? Det hadde jo vært finere, men sikkert rimelig umulig å få til. Så der besvarte jeg kanskje mitt eget spørsmål..

Er snakk om relativt mange underskrifter her, så ein må nok bruke ein veldig liten font for å få plass til alle, sjølv om eg går for A2-formatet. Og då blir nok handskriftfontar diverre ikkje særleg lesbare.

Det vakraste hadde vore om alle hadde kome til Tromsø for å skrive under på kortet med si eiga handskrift, men særleg praktisk er det ikkje.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

23.05.2006, 06:16

Kanskje man kan lage et slik fødselsdagskort til Don Rosa og?;-)
Det ville han blitt glad for!
(Han har bursdag 10 dager etter Donald, og blir 55 år)

It was all started by a mouse...

Innlegget blei sist redigert 23.05.2006, 08:14 av Audun

Audun

23.05.2006, 08:12

20 dagar er det vel -- men det ville ikkje eigentleg vera praktisk å byrja å senda fødselsdagskort til serieskaparar. Det er alt for mange av dei, medan det er berre ein Donald ... :-V

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

23.05.2006, 13:57

vi trenger bare å sende til de aller største serieskaperne B-)

Klikk her for å bli spist: http://world6.monstersgame.co.uk/?ac=vid&vid=114253397

Innlegget blei sist redigert 23.05.2006, 14:04 av duckman

duckman
14 år, Lier

23.05.2006, 14:02

Don Rosa hadde fortjent det.

Duckern
17 år, Karmøy

23.05.2006, 14:05

enig!

Klikk her for å bli spist: http://world6.monstersgame.co.uk/?ac=vid&vid=114253397

Innlegget blei sist redigert 23.05.2006, 14:07 av duckman

duckman
14 år, Lier

23.05.2006, 14:07

vi kan ha en spørre undersøkelse for å finne ut hvem vi skal sende til

duckman
14 år, Lier

23.05.2006, 14:08

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:

20 dagar er det vel -- men det ville ikkje eigentleg vera praktisk å byrja å senda fødselsdagskort til serieskaparar. Det er alt for mange av dei, medan det er berre ein Donald ... :-V

Det er vel ikke så mange som har gått ut med adressen sin? Jeg kjenner bare til Don Rosa, og han har vel gjort det fordi han setter stor pris på kontakten med fansen. Det er jo tross alt en forskjell på å sende en oppmerksomhet direkte til en som er så åpen for offentligheten, og å sende via forlaget til en som kanskje egentlig ikke ønsker kontakt med fansen. (Kanskje han til og med hadde stilt opp i et nettmøte...:-))

Kent
23 år, Sandnes

23.05.2006, 14:48

Donald er uansett viktigere for donaldistene enn Don Rosa :-P

da da da og hepp.

Kristin
22 år, Trondheim

24.05.2006, 10:49

Kent skreiv:

Det er vel ikke så mange som har gått ut med adressen sin? Jeg kjenner bare til Don Rosa, og han har vel gjort det fordi han setter stor pris på kontakten med fansen.

Der finnes andre tegnere/forfatter som også setter pris på, og har god kontakt med fansen uten at de har basunert adressen sin utover hele internet.

Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©

MikroMidas
45 år, Trondheim

24.05.2006, 11:14

Kristin skreiv:

Donald er uansett viktigere for donaldistene enn Don Rosa

Joda, men han er da ikke en levende person i kjøtt og blod som har kontor hos Egmont Serieforlaget. Det hele blir derfor veldig symbolsk, uten at det trenger være noe galt i det.

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Sigvald
41 år, Stavanger

24.05.2006, 15:07

Kva om vi berre blir einige om at serieskaparar som vi kjenner adressa til / har tilgong til adressa til, kan få slike kort når dei fyller runde år?

(med unntak av serieskaparar som er forummedlemer kanskje, det ville jo øydeleggja overraskingsmomentet fullstendig.)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

24.05.2006, 22:29

God idé. Å senda fødselsdagkort frå Andeby Online til serieskaparar som fyller runde år må gjerne verta ein tradisjon.

«Å, Donald! Nå kan ingenting få meg i dårlig humør.»
Dolly Duck.

Sølve
19 år, Ullensvang

24.05.2006, 22:32

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:

Kva om vi berre blir einige om at serieskaparar som vi kjenner adressa til / har tilgong til adressa til, kan få slike kort når dei fyller runde år?

God idé!
Men tradisjonen med å sende kort til den norske redaksjonen, den vil fortsette uansett, eller?

Favoritter: Don Rosa / Floyd Gottfredson / Carl Barks / Romano Scarpa

"Jeg har på følelsen av at Mikke kan komme til å rote det til for meg. Neste gang må jeg være mer ... Overbevisende" -Spøkelseskladden (1939)

(Profil oppdatert.)

Jonas Larsen
17 år, Larvik

25.05.2006, 12:44

Såklart. Donald er Donald.

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

25.05.2006, 13:02

Der er fødselsdagskortet laga. Det blei eit heiloransje kort forma som ein andefot litt større enn eit A4-ark, og begge innsidene og baksida blei heilt fylt med signaturar. Tok meg den fridom å skrive inn alle for hand i staden for å skrive dei ut og lime dei på. Uansett, skal sørge for å få sendt dette i løpet av morgondagen, så får vi krysse fingrane for at det blir godt motteke. :-)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

31.05.2006, 12:26

Det høres bra ut :-)

Favoritter: Don Rosa / Floyd Gottfredson / Carl Barks / Romano Scarpa

"Jeg har på følelsen av at Mikke kan komme til å rote det til for meg. Neste gang må jeg være mer ... Overbevisende" -Spøkelseskladden (1939)

(Profil oppdatert.)

Jonas Larsen
17 år, Larvik

31.05.2006, 14:54

Det er god innsats:-)

Bernie
36 år, Bergen

31.05.2006, 15:55

enig enig:-)

I'm not worthless... I can be used as a bad example:P

General med blant annet hederstitlene T.R.O.P.P.S.S.J.E.F. og T.H.O.M.A.S.
Talentfulle, Hederlige, Orienterte, Mesterlige og Allvitende Speidergeneral

Talentfulle, Raske, Ordentlige, Pålitelige, Praktiske Snartenkte Sjef for Juniorhakkespettenes Eventyrlystne Flokk.

Ted
16 år, Bergen

31.05.2006, 15:57

Nooo! Glemte å signere! Jaja, en kan ikke huske alt.

«Ha, ha! De tror jeg er sprø, men jeg er bare den usynlige mannen.»

Vegar
19 år, Trondheim

31.05.2006, 15:59

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.