Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Hvordan ser Donald-bladet ut om 10 år?

Andeby Online > Diskusjonsforum > Hvordan ser Donald-bladet ut om 10 år?

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3

Var litt kult, men tror jeg foretrekker de gamle bladene som man kan lese ved frokostbordet og i stuen o.l. :-)

I'm not worthless... I can be used as a bad example:P

General med blant annet hederstitlene T.R.O.P.P.S.S.J.E.F. og T.H.O.M.A.S.
Talentfulle, Hederlige, Orienterte, Mesterlige og Allvitende Speidergeneral

Talentfulle, Raske, Ordentlige, Pålitelige, Praktiske Snartenkte Sjef for Juniorhakkespettenes Eventyrlystne Flokk.

Ted
16 år, Bergen

14.05.2006, 13:24

Ted skreiv:

Var litt kult, men tror jeg foretrekker de gamle bladene som man kan lese ved frokostbordet og i stuen o.l. :-)

samme her :-)

-Kom Mir, Beni Hasan, El Fant and Aswan
-Tell benny that it is a crocodile that I want!

The Crocodile Collector, Don Rosa

andeJohan
16 år, Danmark

14.05.2006, 20:56

Ted skreiv:

Hadde vært kult med et par "briller" der man fikk tredimensjonale bilder inni, slik at man bare kunne kjøpe en brikke og putte dem inn i brillene:p Men er mest for tegneserier i papirform...

Det har komme ut eit blad med 3-D briller da. Det er ganske morosamt å lese (litt slitsomt men men) der ser det ut som figurane kjem imot deg.

HL

Donald lie
16 år, Tokke

14.05.2006, 21:19

Hvilket da????

<<I only hope that we never lose sight of one thing — that it was all started by a mouse.>>
Walt Disney.

Barks| Rota| Rosa| Scarpa| van Horn| Solstrand & Midthun|

Audun

14.05.2006, 21:22

Bilag til nummer 9/1994. Brillene kom i nummer 8. Historia var «Bønner på rømmen» av Lustig og Van Horn.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

14.05.2006, 21:25

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.