Andeby Online > Diskusjonsforum > Van Horn
Gå tilbake til forumoversikta ...

Skriv vad i synes om William Van Horn...
-Kom Mir, Beni Hasan, El Fant and Aswan
-Tell benny that it is a crocodile that I want!
The Crocodile Collector, Don Rosa
andeJohan
16 år, Danmark
02.05.2006, 20:18

Van horn er en fantastisk tegner og manusforfatter, med en hel særegen tegnestil. Men syns hans Donald ser litt "halv-creepy" ut pga. han har ikke pie-cuts eller prikker i puppillene. Historiene hans er av ypperste klasse. Likte "I miniformat" som var i Donald denne uken (neste uke for ikke abbonenter). Alltid gøy når det kommer Van Horn i Donald!
Lo$ Companion
www.raptus.no
Innlegget blei sist redigert 02.05.2006, 21:07 av don rosist
don rosist
16 år, Bergen
02.05.2006, 20:24

Min mening er at tegningene ikke er hans sterke side, men heller handlingen og replikkene som alltid sitter som et skudd. Allikevel kunne jeg ikke tenkt meg at noen andre tegnere skulle tegnet en av hans historier. Det hadde blitt //helt// feil.
Tidligere ANDonym
••••••••••••••Why are you wearing that stupid man suit? -Frank the Rabbit••••••••••••••••
Kvitsund Gymnas!
Kjetil Golid
17 år, Tinn
02.05.2006, 20:29

Jeg synes han er meget god. Men jeg synes det ville väre pänere hvis han hade prikker i puppilerne...
-Kom Mir, Beni Hasan, El Fant and Aswan
-Tell benny that it is a crocodile that I want!
The Crocodile Collector, Don Rosa
Innlegget blei sist redigert 02.05.2006, 20:31 av andeJohan
andeJohan
16 år, Danmark
02.05.2006, 20:30

Det jeg mente var at han har ikke verdens fineste tegninger, men de passer veldig bra til hans historier (ikke det at //historiene// er dårlige altså
Vil ikke tenke på hvordan "I kjedsommens favn" hadde blitt i Rotas strek for eksempel
Tidligere ANDonym
••••••••••••••Why are you wearing that stupid man suit? -Frank the Rabbit••••••••••••••••
Kvitsund Gymnas!
Kjetil Golid
17 år, Tinn
02.05.2006, 20:42

don rosist skreiv:
Van horn er en fantastisk tegner og manusforfatter, med en hel særegen tegnestil. Men syns hans Donald ser litt "halv-creepy" ut pga. han har ikke pie-cuts eller prikker i puppillene. Historiene hans er av ypperste klasse. Likte "I miniformat" som var i Donald denne uken (neste uke for abbonenter). Alltid gøy når det kommer Van Horn i Donald!
«I minifromat» ble alt for hakkete spør du meg, ved at så altfor mye ble forklart i de gule boksene.
Omanga Carl
Magnus Murphy
16 år, Sandefjord
02.05.2006, 20:53

don rosist skreiv:
Det eg mente var at det står det samme to ganger!
Oi, det la jeg faktisk ikke merke til!
Jaja, nå blei ihvertfall min mening godt forklart
Tidligere ANDonym
Kvitsund Gymnas!
Innlegget blei sist redigert 02.05.2006, 21:09 av Kjetil Golid
Kjetil Golid
17 år, Tinn
02.05.2006, 20:58

Van Horn historien i denne ukas blad var faktisk veldig bra synes nå jeg. Fine tegninger og artig historie, virkelig koste meg med den.
Vokste opp med Donald i femtiårene !
Helen
Oslo
02.05.2006, 21:06

Helen skreiv:
Van Horn historien i denne ukas blad var faktisk veldig bra synes nå jeg. Fine tegninger og artig historie, virkelig koste meg med den.
Enig :-)
men William har brukt dette plotet før (husker ikke historiens tittel). Der blir Donald forminsket inne i sin egen stue og forveksler bla. luen sin med et fjell.
Men det var en bra historie!
Favoritter: Don Rosa / Floyd Gottfredson / Carl Barks / Romano Scarpa
"Jeg har på følelsen av at Mikke kan komme til å rote det til for meg. Neste gang må jeg være mer ... Overbevisende" -Spøkelseskladden (1939)
(Profil oppdatert.)
Jonas Larsen
16 år, Larvik
02.05.2006, 22:41

Van Horn i nyeste Donald? Kjempebra at dere sier ifra. Da blir det en tur i butikken etterpå.
ばか! (Baka!)
Chrisron
31 år, Tønsberg
03.05.2006, 10:51

Van Horn er efter min mening en af de ypperste af de nulevende tegnere. Er vild med hans sprælske og vilde tegnestil og hans meget originale manuskripter, som både kan være normale historier, men også højst absurde historier. Intet er for skørt for den mand, og det vil jeg takke ham for.
The wise Little Hen:)
Mathias bøgh
18 år, Danmark
03.05.2006, 15:38

Før syntes jeg at tegnestilen var kladdete (det er den fortsatt) , men setter mer og mer pris på handlingen for hver historie jeg leser.
"Det er harde tider, gamle venn."
S.N.U.F.S - Savner Nevneverdig Ukentlige Forsider av Santanach
MatsGull
20 år, Kongsvinger
05.05.2006, 19:45

Historiene av Bill er utrolig genialt gode! Tegningene er ikke helt på topp, men han har en artig tegnestil.
Mvh,
Håvard
http://home.no.net/piacere/
Håvard
19 år
05.05.2006, 20:57

Likte også godt Van Horn historien i denne ukaens DD&Co. Syns han her får meget godt frem hvor mye større avstandene blir om man var så liten, og bare hvor lang tid de brukte på to kvartaler
Don Rosist skreiv:
Men syns hans Donald ser litt "halv-creepy" ut pga. han har ikke pie-cuts eller prikker i puppillene.
Ah, takk! Endelig fikk jeg vite en av tingene jeg finner litt "uortodoks" med tegningene hans
I'm not worthless... I can be used as a bad example:P
General med blant annet hederstitlene T.R.O.P.P.S.S.J.E.F. og T.H.O.M.A.S.
Talentfulle, Hederlige, Orienterte, Mesterlige og Allvitende Speidergeneral
Talentfulle, Raske, Ordentlige, Pålitelige, Praktiske Snartenkte Sjef for Juniorhakkespettenes Eventyrlystne Flokk.
Ted
16 år, Bergen
05.05.2006, 22:13

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.