Andeby Online > Diskusjonsforum > Donald-relaterte ekstrating.
Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2

Ok, dette er eit litt dumt innlegg:
I DD&Co nummer 6, som nokre abonnentar har fått,men diverre ikkje eg, endå, føljer det med ein "personleg liten hjelpar". Dette er eg litt usikker på er, men eg reknar med det er ein figur av Vesle Hjelpar.
Så kjem det dumme:
Kva er ekstrating i nummeret etter? Er det også ein Donald-relatert ting, eller noko ubrukeleg plastikk? Dette er såklart både unyttig og uvesentlig å spørre om, men eg er litt nysgjerrig, også kjeda eg meg ein smule. Viss nokon som har DD&Co nr. 6 kunne sjekke og svare her, hadde det vore greitt...
«Information is not knowledge. Knowledge is not wisdom. Wisdom is not truth. Truth is not beauty. Beauty is not love. Love is not music. Music is THE BEST...»
-Frank Zappa - 1940-1993. Eit stort tap.
Jørn Inge Frostad
19 år, Vestnes
25.01.2004, 15:37

Har heller ikke fått den...Har ventet i en og en halv uke nå!!
Nobody is perfect. I'm nobody. Understand!?
kvakki
17 år, Bergen
25.01.2004, 20:19

Hr fått det, men det ligger hjemme, og jeg merka dette først nuh. Men jeg regner med dere antageligvis har fått det nå siden det er en stund siden jeg fikk det. Og ja, det er en figur av Lille hjelper som du kan bøye på her og der. Ble litt glad når det for en gangs skyld kom noe Donald relatert.
-"What your eyes see and ears hear, the mind believes. But eyes and ears alike can be decieved, only the mind can know true reality".
AlphonseCapone
24 år, Rana
26.01.2004, 12:11

Kor tid får eg det Donald bladet, då?! Eg har venta nok. Og kvifor er det sånn at nokon abbonnentar får Donald blad før andre?!
Steinøy
14 år, Gaular
26.01.2004, 17:09

Jeg forstår ikke helt tråden her - skulle der følge en særlig gave med til abonnenter? er der givet besked om det i en særlig abonnementsudsending? det er da ikke sædvane - det sker da ret sjældent gør det ikke? abonnementsgaver herhjemme er oftest noget man får når man begynder å abonnere - eller f. eks. - og den bruger jeg på lørdag - når man får tilbud om fribilletter til forpremieren på den nye disney-film.
I dag ringde jeg forresten til forlaget, for jeg havde set det tilbud de havde iet kuponkatalog med tilbud til nye abonnenter - en rygsæk med logo på. Hvad sådan en kostede for trofaste abonnenter - åh, hun ville gerne sende mig den gratis, sagde telefondamen :-)
AC
26.01.2004, 18:30

Ville ho sende den gratis? Kva er dette for noko tull?! PS: Det er ikkje tilbud til abbonnentar vi snakkar om. PS igjen: Snakkar du svensk AC?
Steinøy
14 år, Gaular
26.01.2004, 18:57

Eg har no fått det Donald bladet (det var på tide.) Den lille hjelparen er helteit (som eg kallar det.) PS: Ekstrating i nummeret etter er ein snurrebass (trur eg.)
Steinøy
14 år, Gaular
27.01.2004, 17:47

Dette er litt teit. Kvifor spør du egentleg om desse ekstratinga? For tredje gong: Historiane er det viktigaste med Donald.
Steinøy
14 år, Gaular
27.01.2004, 17:50

Anders Christian:
"Jeg forstår ikke helt tråden her - skulle der følge en særlig gave med til abonnenter? er der givet besked om det i en særlig abonnementsudsending?"
Nei. Det er den vanlige "ukens ekstra" det er snakk om - men spørsmålet er retta til abonnentar fordi vi nordmenn i motsetning til Danmark faktisk får bladet sendt ut til abonnentar cirka ei og ei halv veke før det kjem i butikken. Så denne ekstratingen kjem ut til alle, men abonnentane har kanskje svaret allereie, medan dei som kjøpar bladet i butikken er nøydt til å vente.
http://www.nettserier.no/pacham/
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
28.01.2004, 11:15

oddvang skreiv:
"Øystein skreiv:
"Dette er litt teit. Kvifor spør du egentleg om desse ekstratinga? For tredje gong: Historiane er det viktigaste med Donald."
Seff er historiene viktigst!, men denne ekstratingen hadde jeg faktisk store forventninger til! Hvordan så den ut? en teit plastfigur, men ei knøttlita lyspære?"
Faktisk kunne vi klemme på lyspæra sånn at den foreksempel blei flatare. Også kunne vi bøye resten av hjelperen.
Steinøy
14 år, Gaular
28.01.2004, 19:26

Øystein skreiv:
>"Ville ho sende den gratis? Kva er dette for noko tull?!
Hvorfor er det tull? jeg synes da det er pænt af hende. Har fået den nu. kan faktisk godt bruge den til noget.
>PS: Det er ikkje tilbud til abbonnentar vi snakkar om.
Nej, det kan jeg se nu -vi få noget lignende i næste nr.
>PS igjen: Snakkar du svensk AC?"
Nej - jeg er fra Danmark, og det skulle da gerne være dansk jeg skriver - hvis der sniger sig et enkelt sært ord ind, er det fordi jeg ikke troede i ville forstå det almindelige danske ord. Så kan det godt være det ord jeg får skrevet lyder mest svensk for jer...
AC
03.02.2004, 17:59

Fekk du verkeleg sekken gratis? Eg har funne ein svarkupong og der står det at vist du berre vil ha sekken må du betale ein viss sum.
Steinøy
14 år, Gaular
03.02.2004, 18:05

Hej
"Fekk du verkeleg sekken gratis? Eg har funne ein svarkupong og der står det at vist du berre vil ha sekken må du betale ein viss sum."
Ja, jeg fik den. Retfærdighed er i det mindste til i denne verden. jeg har abonneret siden 1993 - købt Guldbogen hvert år, pocketbogen hver 4. uge, Onkel Skrue og Fantanold da de udkom her i DK. Jeg vil da også abonnere på de nye bøger. - Så de synes nok godt de kunne give mig den taske. Jeg ved ikke om telefondamen også kender mig og ved at jeg har skrevet 15 siders forord til egmont-bøger.
AC
03.02.2004, 19:39

Nei. Norske og danske og svenske bøker har eigne forord.
Alle dei norske bøkene har jo forord av nordmenn.
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
04.02.2004, 15:00

Hej
Oddvang:
" Jeg ved ikke om telefondamen også kender mig og ved at jeg har skrevet 15 siders forord til egmont-bøger."
Appropos (eller noe...) det - blri slike forord oversatt fra dansk til norsk? Og Olaf's forord i de komplette årgangene oversatt til dansk?"
For min del kan jeg da i hvert fald sige at om mine forord var voersatt ville jeg vide det...
Jeg har læst de norske forord der var udkommet sidst jeg var i Norge - til årgangsbøgerne altså.
Til de såkaldte Guldbøger (I DK og Sverige var forsiderne med guldfarve) er forordene vist de samme i alle tre lande. i hvert fald mener jeg at nogle af Stefan Diös forord gik igen.
Olaf, vil det sige at en dansker har skrevet forord til de danske bøger i Hall of fame om Rosa og Scarpa? Vil da gerne se dine forord engang, når vi ses.
AC
04.02.2004, 15:07

DET veit eg ikkje, AC. Eg snakka om De komplette årgangene.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
04.02.2004, 15:10

Okay, olaf. Da vil jeg håbe på de bliver som med guldbøgerne, de samme forord - det kunne være fedt med dit forord i nogle af de bøger man har stående.
Man svæver hen i en drøm: jeg til et fremtidigt barnebarn, nevø e.l.: Se her min ven - det her har en af mine norkse venner skrevet - vil du se? Orj.
AC
04.02.2004, 21:26

Eg har ikkje skrive forord til desse bøkene... Det er det andre som har gjort (meinar å ha høyrd at Øystein Sørensen skreiv til Don Rosa-boka). I tillegg veit eg at Don Rosa sjølv har skrive ein artikkel til boka, og eg reknar med at Romano Scarpa har gjort det same.
Det eg har skrive, er korte artiklar som skal hjelpe nysgjerrige med å finne særtrekk hos Rosa og Scarpa - kva er dei gode på, kva skiljar dei frå andre... "Artist characteristics". Altså, nøytrale artiklar der eg peikar ut kva som skiljar dei frå andre.
Måtte berre rette deg der. Vil ikkje lure nokon til å tru at eg har skrive forord til desse bøkene, det er det andre som har gjort.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
04.02.2004, 21:34

Olaf, undskyld misforståelsen. Glæder mig til at bøgerne - hvor mange tekster er der så monstro i hver ved siden af serierne?
Det er lige gået op for mig at Cash Flow, dvs. Pengeflommen udkommer i denne bog! Det bliver en førsteudgivelse i Danmark og Sverige! Jubiii! Endelig får vi noget godt ;-)
AC
05.02.2004, 14:36

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.