Andeby Online > Diskusjonsforum > Fantonald-historie i DP nr. 307
Gå tilbake til forumoversikta ...

Da får vi vente noen dager til alle har lest hostorien:P Sorry!
Innlegget blei sist redigert 12.04.2006, 17:15 av Øistein
Øistein
Lier
12.04.2006, 16:54

Hvordan i @#¤%&§ har du klart å få tak i den pocketen der allerede nå?
Mine filmanmeldelser på IMDB:
http://www.imdb.com/user/ur2484999/comments-expanded?order=alpha&start=0
SvK
25 år, Bergen
12.04.2006, 21:00

SvK skreiv:
Hvordan i @#¤%&§ har du klart å få tak i den pocketen der allerede nå?
Det lurer egentlig jeg litt på også. Eller har jeg gått glipp av at det er en ny ute i butikkhyllene?
Favoritter: Don Rosa / Floyd Gottfredson / Carl Barks / Romano Scarpa
"Jeg har på følelsen av at Mikke kan komme til å rote det til for meg. Neste gang må jeg være mer ... Overbevisende" -Spøkelseskladden (1939)
(Profil oppdatert.)
Jonas Larsen
16 år, Larvik
12.04.2006, 21:05

Den skal ikkje kome før i neste veke, men kanskje enkelte butikkar i Lier har gitt blaffen i dette og satt dei ut uansett ... Antar at dei har kome til mange av butikkane, ettersom det meste jo er stengt fram til neste veke bortsett frå laurdag no ...
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
12.04.2006, 21:13

Kommer vel i salg på tirsdag siden det er påske frem til da. Sikkert noen butikker som har rotet eller rett og slett ignorerer ønsket salgsdato, og det at noen kan komme til å lage rabalder over dette (igjen) her på forumet.
Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©
Innlegget blei sist redigert 12.04.2006, 21:17 av MikroMidas
MikroMidas
45 år, Trondheim
12.04.2006, 21:16

Skal jo være den jeg har nå. Får ikke sjekket dte akkurat nå, men mener da å huske at det sto nr 307 på den. Gutten med gladbuksene heter den. Dessuten mener jeg å huske at bakerst står det at neste nr. er i salg 17.april. Så enten surrer jeg, eller så er dere fælt så treige i Larvik og Tromsø og andre steder
Har den foran meg nå: Donald Pocket 307, Gutten med Gladbuksene.
Neste nr. i salg 17 april, så denne må h vært ute en stund folkens!
Hvis ikke så må vel Rimi Heggtoppen, Lier, bli Norges nye tegneserieportal?
Innlegget blei sist redigert 12.04.2006, 22:04 av Øistein
Øistein
Lier
12.04.2006, 22:01

http://www.andebyonline.com/index.php?area=art&id=470
Er interessant bare fordi jeg er samboer med Olaf.
http://www.andebyonline.com/forum/i53795/#53795
Anbefalt lesning som lyser opp selv den tristeste forumdag:
http://www.nettserier.no/hakkumheavy/1205535600/
krice
24 år, Tromsø
12.04.2006, 22:11

Åja...
Det var nr.207. Jeg tenkte det var 206 jeg :-) Men denne pocketen står i bokhyllen rett ved siden av der pc,en står og jeg tenkte ikke over å skjekke det.
Favoritter: Don Rosa / Floyd Gottfredson / Carl Barks / Romano Scarpa
"Jeg har på følelsen av at Mikke kan komme til å rote det til for meg. Neste gang må jeg være mer ... Overbevisende" -Spøkelseskladden (1939)
(Profil oppdatert.)
Jonas Larsen
16 år, Larvik
12.04.2006, 22:16

Hm ... veldig flaut. Korleis klarte eg å blande pocketbok 307 og 308?
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
12.04.2006, 22:24

Altså, når ei historie har vore i butikkane i nokre veker må det jo vera greitt å prate om dei, så lenge ein ikkje øydeleggjer historia for den som ikkje har lest dei enno ...
Anbefaler alle som ikkje kan det å gå inn på hjelp-sida og lese korleis ein bruker spoiler-taggen. Då kan ein skrive ting om ei historie, så er det opp til kvar enkelt om dei ønsker å lese det.
SPOILER:
Sånn virker den funksjonen ...
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
12.04.2006, 22:47

Mens vi snakker om pocketbøker, så har jeg kjøpt nr. 308 idag, har inntrykk av den er til salgs i kioskene allerede. Har vel kanskje noe med at 17. april er helligdag og at de derfor har lagt den ut til salg før påsken.
Vokste opp med Donald i femtiårene !
Helen
Oslo
13.04.2006, 14:52

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.