Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Hall of Fame-bøkene

Andeby Online > Diskusjonsforum > Hall of Fame-bøkene

Gå tilbake til forumoversikta ...

Hei!
For meg som har vendt tilbake til Donalds verden har jeg et spørsmål.
Jeg ser at det har kommet en ny bokserie som heter Hall of Fame (har vel kanskje hørt om den fra før), er den mulig å få kjøpt i bokbutikkene eller er dette noe man må abbonere på?

Øistein
Lier

07.04.2006, 22:03

Neida, man kan få kjøpt den i tegneseriebutikker (fks. Tronsmo), men bøkene kommer vel ut i disse tegneseriebutikkene et halvt år etter at abbonementene får dem. Jeg abbonemrer selv på serien og syntes den er grei (spesielt at man får Don Rosas historier kronologisk i bokserien).

Så løp og kjøp! :-)

EDIT: les mere her;
http://www.tronsmo.no/index.php?action=sok&enkelt_filter=tittel&enkelt_query=Hall+of+Fame

Favoritter: Don Rosa / Floyd Gottfredson / Carl Barks / Romano Scarpa

"Jeg har på følelsen av at Mikke kan komme til å rote det til for meg. Neste gang må jeg være mer ... Overbevisende" -Spøkelseskladden (1939)

(Profil oppdatert.)

Innlegget blei sist redigert 07.04.2006, 22:07 av Jonas Larsen

Jonas Larsen
17 år, Larvik

07.04.2006, 22:07

Hvis du leser tråden: HOF framover - (den står litt lengre ned på denne siden),
får du masser av informasjon.

Vokste opp med Donald i femtiårene !

Helen
Oslo

07.04.2006, 22:08

Ok, tusen takk:-)

Øistein
Lier

07.04.2006, 22:30

Bare sånn at jeg slipper å tråle gjennom 16 sider etter min jakt, finner man disse bøkene i de "fysiske" bokhandlene? hehe.. Altså Norli o.l.?

Øistein
Lier

07.04.2006, 22:39

Øistein skreiv:

Bare sånn at jeg slipper å tråle gjennom 16 sider etter min jakt, finner man disse bøkene i de "fysiske" bokhandlene? hehe.. Altså Norli o.l.?

Nei, det tror jeg ikke, men er ikke 100 % sikker.
Du vil mest sannsynelig finne bøkene i en tegneseriebutikk.

Favoritter: Don Rosa / Floyd Gottfredson / Carl Barks / Romano Scarpa

"Jeg har på følelsen av at Mikke kan komme til å rote det til for meg. Neste gang må jeg være mer ... Overbevisende" -Spøkelseskladden (1939)

(Profil oppdatert.)

Jonas Larsen
17 år, Larvik

07.04.2006, 22:42

Hm ... eg vil tru at det skal vera mogleg å finne desse bøkene i bokhandlarar, ja.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

07.04.2006, 23:10

Da har jeg sett litt i andre tråder, fått litt hjelp her og søkt litt på internett. Fant ut at disse selges i bokbutikker, i en viss grad i alle fall.
Takk for hjelpen:-)

Øistein
Lier

07.04.2006, 23:17

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.