Andeby Online > Diskusjonsforum > Tippeligabilaget
Gå tilbake til forumoversikta ...

Chrisron skreiv:
Einherje skreiv:
Du må **kvele** han for å stoppe tiraden som bare vil gå og gå og gå, akkurat som en Duracell-kanin som har fått plutonium-batterier.
Hah! Da vet jeg nøyaktig hvordan du føler deg. Jeg har det akkurat likt bare at det er bil som alle absolutt skal diskutere og jeg er totalt uinterressert i temaet.
Der deler vi også samme ikke-interesse. Jetg er for tiden i prosessen "å skaffe "ny" bil". Dette medfører at jeg må se på internett etter det. Jeg klarer bare 10 minutter hver dag. (Det kommer til å ta tid, ach!)
"This plan is so perfect it's retarded."
- Peter
Einherje
42 år, Tromsø
07.04.2006, 13:26

Christiffer skreiv:
Asterix skreiv:
Blæh. Dette bilaget kunne de ha spart seg for. Kaste bort tid og penger på noe så oppskrytt og kjedelig som fotball : Jeg forstår selvsagt at ikke alle er enige med meg, men jeg kjøper Donald for å lese - ja - nettopp Donald. Hadde jeg ønsket å lese om Tippeligaen ville jeg kjøpt et eller annet fotballblad, hvilket jeg tipper det er altfor mange av.
Men morsomme klinkekule skytere har mye mer å gjøre i Donald?
Sjønner ikke problemet egentlig, det er jo bare å kaste billaget hvis du ikke har fornuft nok til å like fotball, det er ikke verre. Og vi fikk ikke mindre Donald enn vanlig, vi fikk faktisk like mye som som vi pleier. Dessuten var jo ekstrabladet fylt med fine tegninger av Arild (og bilder av fotballspillere som er tegnet på)
Nå må du ikke tro at jeg synes noe særlig bedre om resten av ekstra søpla i Donald. Det jeg mente var at jeg hadde foretrukket om de hadde gitt ut et bilag med Barks historier, hvilket det faktisk har gjort i det siste, istedenfor å skrive om fotball.
Men for all del, det er bare å kaste det ja. Men jeg synes nå likevell at det finnes bedre måter å bruke budsjettet på enn å trykke fotball-greier!
Ikke spis mine indre organer. Jeg trenger dem selv!
Asterix
18 år, Sande i Vestfold
07.04.2006, 16:02

Asterix skreiv:
Christiffer skreiv:
Asterix skreiv:
Blæh. Dette bilaget kunne de ha spart seg for. Kaste bort tid og penger på noe så oppskrytt og kjedelig som fotball : Jeg forstår selvsagt at ikke alle er enige med meg, men jeg kjøper Donald for å lese - ja - nettopp Donald. Hadde jeg ønsket å lese om Tippeligaen ville jeg kjøpt et eller annet fotballblad, hvilket jeg tipper det er altfor mange av.
Men morsomme klinkekule skytere har mye mer å gjøre i Donald?
Sjønner ikke problemet egentlig, det er jo bare å kaste billaget hvis du ikke har fornuft nok til å like fotball, det er ikke verre. Og vi fikk ikke mindre Donald enn vanlig, vi fikk faktisk like mye som som vi pleier. Dessuten var jo ekstrabladet fylt med fine tegninger av Arild (og bilder av fotballspillere som er tegnet på)
Nå må du ikke tro at jeg synes noe særlig bedre om resten av ekstra søpla i Donald. Det jeg mente var at jeg hadde foretrukket om de hadde gitt ut et bilag med Barks historier, hvilket det faktisk har gjort i det siste, istedenfor å skrive om fotball.
Men for all del, det er bare å kaste det ja. Men jeg synes nå likevell at det finnes bedre måter å bruke budsjettet på enn å trykke fotball-greier!
Her er jeg helt enig. Jeg har mye heller lyst på en Barks historie, eller en annen bra serieskaper, i et eget hefte.
Hørte du det Tommy, du er ikke normal
07.04.2006, 17:08

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.