Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Kæmpe figursamling på Ebay.

Andeby Online > Diskusjonsforum > Kæmpe figursamling på Ebay.

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Lars Olav skreiv:

hm, jeg tror vel at jeg ikke en gang har råd til frakten for dette en gang :)

Og jeg som trodde at riks-kjendiser ikke hadde pengeproblemer. Jeg mener Se og Hør, etc. betaler da fyrstelig for intervjuer, reportasjer o.l. om deg/dere i Tufte - ikke?

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Sigvald
41 år, Stavanger

30.03.2006, 02:25

Øh ... det der er vel eit noko urealistisk røyndomssyn. At fordi eit menneske har vore med i ein realityserie har han så mykje pengar at han ikkje har problemer med å foreta impulskjøp på *dette* prisnivået, er vel å dra Tufte-suksessen ein smule for langt ...

Og det er vel dei færraste blader som *betaler* for intervjuer.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

30.03.2006, 17:19

DonaldDuck skreiv:

«Mikke er personen du helst vil være, mens Donald er den personen du er redd du er»

Der tenker jeg mange kjenner seg igjen ;P Det gjør i hvertfall jeg.

For mitt vedkommende er det heller motsatt...

Då eg va liten og lite visste
Då fekk eg tak i ei Donald-bok
Eg las den ut heilt til det siste
og plutseleg vart eg klok!

Kristian Rødvand
23 år, Rana

30.03.2006, 19:16

Sigvald skreiv:

Lars Olav skreiv:

hm, jeg tror vel at jeg ikke en gang har råd til frakten for dette en gang :-)

Og jeg som trodde at riks-kjendiser ikke hadde pengeproblemer. Jeg mener Se og Hør, etc. betaler da fyrstelig for intervjuer, reportasjer o.l. om deg/dere i Tufte - ikke?

En får ikke penger for journalistiske saker nei. Men det stemmer at enkelte saker som i Se og Hør får en litt men jeg tror ikke jeg har fått nok til denne samlingen enda. Da må jeg nok selge sjela mi ganske mange ganger :-)

Lars Olav
32 år, Grimstad

01.04.2006, 14:27

Lars Olav skreiv:

Sigvald skreiv:

Lars Olav skreiv:

hm, jeg tror vel at jeg ikke en gang har råd til frakten for dette en gang :-)

En får ikke penger for journalistiske saker nei. Men det stemmer at enkelte saker som i Se og Hør får en litt men jeg tror ikke jeg har fått nok til denne samlingen enda. Da må jeg nok selge sjela mi ganske mange ganger :-)

...og å vise seg på TV med nakne kvinnfolk! Jeg klarer ikke å holde på denne skitne hemmeligheten lengre Lars Olav, beklager :-)

(Forresten er det jo litt rart at denne betente saken ikke for lenge siden er blitt avslørt her på AOL, men det viser vel hvor betent den er...)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ok... Ikke ta det for alvorlig dette, dere som har en tendens til det. Jeg syntes den reklamen var stilig. *GLISE*

"This plan is so perfect it's retarded."
- Peter

Einherje
42 år, Tromsø

01.04.2006, 16:07

Lars Olav skreiv:

Hva med filminnspillinger? :-) Selv om det var en ganske liten rolle var du jo den eneste fra Tufte som hadde replikk på "Lange flate ballær"!

www.kelpie.no/tommy - Bloggen min!

Innlegget blei sist redigert 01.04.2006, 18:58 av Tommy

Tommy
24 år, Odda

01.04.2006, 18:57

hehe Einherje, det var jo i kunstens navn da ;-)

Nei, når en er med på ting for TV og aviser er det bare for morro og da stiller jeg som regel kun opp på det jeg synes høres morsomt ut eller der jeg kan få sagt noe fornuftig. Det er bare Se og Hør og delvis Her og Nå som betaler for reportasjer, men de betaler kun for noe, ikke alt.

Så må en huske på at stakkars lille meg er jo ikke stort til kjendis da, derfor får jeg heller ikke de summene som de virkelig kule folkene får.

Gjesteroller i film, slik den i "Lange Flate Ballær" er en ære og bli spurt om og lønnes ikke i det hele tatt. Værken jeg, Ari Behn eller Jose Morinio (eller hvordan han fotballfyren staver det) får betalt for slike gjesteroller. Denne typen gjesteopptredner er ikke vanelig i norske filmer, men i Hollywood filmer er de mye mere vanelige og der er det kun ære og ingen penger :-)

Det er ikke mye penger i norsk film :-)

Lars Olav
32 år, Grimstad

03.04.2006, 02:16

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.