Andeby Online > Diskusjonsforum > Hall of Fame 1 og 2 (HASTER)
Gå tilbake til forumoversikta ...

Hei! Er det nokon som har Hall of Fame bok 1 og 2 (aller helst begge) lett tilgjengeleg og som i tillegg har ein scanner (og kan å bruke den)? Eg skulle veldig gjerne hatt scans av dei to artiklane «Særtrekk ved Don Rosa» og «Særtrekk ved Romano Scarpa» så fort som mogleg, då eg kunne tenkja meg å bruke dei eller delar av dei som vedlegg i ein jobbsøknad. Har mine eigne bøker i Trøndelag og har ikkje ein sjanse til å få tak i kopiar av dette før søknadsfristen til den aktuelle jobben går ut på eiga hand, difor krysser eg fingrane for at nokon har ein sjanse til å hjelpe meg ...
Dersom nokon har moglegheit til å få sendt meg relativt høgopplauselege scans av dette (i forstanden så lesbart at det ser relativt proft ut på utskrift) så fort som mogleg, aller helst tidleg på onsdag, vil eg vera EVIG takknemlig. Scans kan isåfall sendast til olaf.solstrand@andebyonline.com .
På førehand **tusen** **takk!**
(og før nokon byrjar å spørja kor lovleg dette er: Eg spør om scans av artiklar som eg faktisk eier og har i bokhylla (problematisk nok ei bokhylle 115 mil unna), dette er altså ikkje eit forsøk på å lese noko utan å betale for det. Eg spør om scans av artiklar som *eg* har skrive. Eg ber deg ikkje om å distribuere dette i større grad enn å sende det til *ein* person på e-post, og eg kjem heller ikkje til å distribuere det i større grad enn å sende det til eit svært selektivt utval av bedrifter i samband med at eg søker jobb der og vil vise fram eit par ting eg har skrive tidlegare. Såvidt meg bekjent fullstendig lovleg, altså.)
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
22.03.2006, 02:20

Olaf Solstrand skreiv:
Hei! Er det nokon som har Hall of Fame bok 1 og 2 (aller helst begge) lett tilgjengeleg og som i tillegg har ein scanner (og kan å bruke den)? Eg skulle veldig gjerne hatt scans av dei to artiklane «Særtrekk ved Don Rosa» og «Særtrekk ved Romano Scarpa» så fort som mogleg.
Begge artiklene er på vei - sjekk vanlig e-post 
Ellers får du bare si fra dersom du også trenger scans av «Særtrekk ved Don Rosa» på dansk og/eller svensk...
Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html
Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/
Innlegget blei sist redigert 22.03.2006, 05:02 av Sigvald
Sigvald
41 år, Stavanger
22.03.2006, 05:02

Tusen takk, Sigvald :-)
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
22.03.2006, 05:10

Dette er lovlig til og med i min verden, og Sigvald slo meg på målstreken, bra gjort 
Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©
MikroMidas
45 år, Trondheim
22.03.2006, 10:27

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.