Andeby Online > Diskusjonsforum > Avalon legger ned
Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2

Nei, det lå i akersgata rett ved siden av en musikkforettning. Nei, det var ikke beliggenheten som tok knekken på dem, det er ihvertfall sikkert.
Lars Olav
32 år, Grimstad
15.03.2006, 15:40

MatsGull skreiv:
Lå det i Paleet?
Det lå i Paleet, men flyttet til Akersgata. Outland åpnet i de gamle lokalene i Paleet. Avalon har nå kjørt opphørsalg, men har nå stengt flere dager i uken.
Superboy
48 År. Anbefales: MIRANDA av Inkalill
Øyvind Braaten
49 år, Sarpsborg
15.03.2006, 15:40

Øyvind Braaten skreiv:
MatsGull skreiv:
Lå det i Paleet?
Det lå i Paleet, men flyttet til Akersgata. Outland åpnet i de gamle lokalene i Paleet. Avalon har nå kjørt opphørsalg, men har nå stengt flere dager i uken.
Det at Outland greier og drive i de gammle lokalene til Avalon sier jo sitt og betyr at det ikke er noe problem og drive der. Akersgata er enda mere sentralt så det kan en ikke klage på.
Lars Olav
32 år, Grimstad
15.03.2006, 15:44

Øyvind Braaten skreiv:
Avalon i Bergen er oppkjøpt av Outland, og vil nok fortsette under det nye navnet.
Tidligere Avalon i Bergen har vært Outland i flere måneder allerede. Foreløpig ser jeg ingen forandringer. Akkurat samme butikk, akkurat samme ansatte.
Mine filmanmeldelser på IMDB:
http://www.imdb.com/user/ur2484999/comments-expanded?order=alpha&start=0
SvK
25 år, Bergen
15.03.2006, 16:38

SvK skreiv:
Øyvind Braaten skreiv:
Avalon i Bergen er oppkjøpt av Outland, og vil nok fortsette under det nye navnet.
Tidligere Avalon i Bergen har vært Outland i flere måneder allerede. Foreløpig ser jeg ingen forandringer. Akkurat samme butikk, akkurat samme ansatte.
Vel, dei har omrokert ein god del på hyllene, har samla alle bøkene på ein stad og alle brettspelene på ein annan stad, til dømes, og eg er under inntrykk av at teikneserieavdelinga av butikken er blitt litt utvida, særleg kva manga og norskoversatte seriar angår.
"To never die and conquer all, that is winning."
- Illyria
Loke Aesir
23 år, Vik
15.03.2006, 17:46

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.