Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

joks!

Andeby Online > Diskusjonsforum > joks!

Gå tilbake til forumoversikta ...

som dåkker sikkert har lagt mærke tell har donaldbladet mistet "eksta-tingen" som før brukte å være i bladet. at den er borte gir jeg f... i, men burde ikke da prisen på donald-bladet gå ned????
-neida!
egmont (eller hvem det nå er som er forlaget til donald) har ikke sunket prisen!
så da er spørsmålet: vil forlaget øke prisen på donald-bladet hvis bladet igjen får en liten "ekstra" med hver uke? -og hvor mye vil prisen øke???
D E JOKS Å JØR SÅNT!!!!!!!!!!!!

klæbu-kaill`n

27.04.2004, 20:38

kære moderne-sproglige nordmand -
hvis du læser viusse andre emne-tråde her på forummet vil du se at grunden til at gaven er fjernet var at en svensk dreng var ved at blive kvalt i nogle af de små dele som var med den gave der skulle have fulgt med nummeret.

Forresten drager serieforlaget i DK jo så den logiske konsekvens af denne sag: nu er der også en legesag med i vort månedhæfte AA Ekstra. Vores AA ekstra som ellers var ved at udvikle sig til noget godt med læsernes ønskehistorie og en plakat til at hænge op. Næh, nu skal der også være gave med... en mini-frisbee denne gang. (Som man kan skyde ind i halsen på sin bror?!)

Remember: It all started with a mouse

AC
28 år, Danmark

27.04.2004, 20:47

Hei, klæbu-kaill'n. Du har misforstått. Ekstratingen har ikkje forsvunne frå bladet. Ekstratingen blei fjerna frå bladet i EITT nummer (17), og det var aldri meininga heller, men det viste seg at ekstratingen var farleg, så dei plukka han ut frå alle blada før dei putta det i butikkhyllene.

Prisen er trykt på bladet, så då prisen blei satt på bladet, hadde dei rekna med at det skulle vere ekstrating i bladet. Og i neste nummer er ekstratingen med igjen. Dei kunne eventuelt ha endra prisnivået på alle strekkodemaskinene i alle butikkene som sel Donald, men då måtte alt gjerast om igjen veka etterpå, så...

Det er altså berre eitt blad det er snakk om, og då blei det rett og slett sånn utan at nokon meinte å jukse.

Forresten: Sjølv om trøndersk er verdas finaste språk, hadde det vore litt lettare å forstå kvarandre om du ikkje SKREIV trøndersk. Skriv bokmål eller nynorsk, eventuelt dansk, svensk eller engelsk om du foretrekker det. Dialekt kan vere irriterande i eit skriftleg forum.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

27.04.2004, 20:48

nå, det var trøndersk? okay, undskyld min mistanke om moderne sprotg - syntes det lignede noget af det de unge danskere skriver.

Gaven der følger med Donald ville vel ikke sænke prisen alverden hvis den blev taget bort, hva? de koster vel ikke det store - det ville være synd...

Remember: It all started with a mouse

AC
28 år, Danmark

27.04.2004, 21:10

Mi gjetning er at dersom dei hadde fjerna leiken, hadde prisen gått opp. Då hadde jo salgstala gått ned.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

27.04.2004, 21:16

Jeg fikk kvekkerør i mitt blad.

Å je ska singe ei lita vise åt dei, je!

Mats
19 år, Kongsvinger

03.05.2004, 16:28

OK! SORRY!!
det der om at leken var farlig visste jeg ikke, derfor trodde jeg at det var noe lureri på gang.
(har ikke full tilktro mot de store selskapene)
men allikevel: sorry!

NO skreiv æ på bokmål!

klæbukail`n

14.05.2004, 23:20

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.