Andeby Online > Diskusjonsforum > Kronismen i midten..
Gå tilbake til forumoversikta ...

I dagens Malcolm i Midten episode (som riktignok var reprise), begynte Malcolm å bruke kronismen. Det hele endte med at da han skulle flippe mynten, landet den på midten. Kan det hende at dette er Barks inspirert?
Omanga Carl
Magnus Murphy
16 år, Sandefjord
27.02.2006, 21:57

Neppe. Kronismen er ikke noe Barks har funnet på.
«Ha, ha! De tror jeg er sprø, men jeg er bare den usynlige mannen.»
Innlegget blei sist redigert 27.02.2006, 22:16 av Vegar
Vegar
19 år, Trondheim
27.02.2006, 22:16

Nei, *denne* karen må kanskje seiast å vera teikneseriemediets mest kjente kronist, og han oppstod vel ti-tolv år før Kronismen kom?
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/9/92/Batmanannual14.png
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
27.02.2006, 23:36

Noen Batman-greier? Større sjanse for at de som lager Malcolm i midten har lest den. Serien har mange referanser til amerikanske superheltserier.
«Ha, ha! De tror jeg er sprø, men jeg er bare den usynlige mannen.»
Vegar
19 år, Trondheim
27.02.2006, 23:44

Two-face er ein karakter som gjer gode handlingar når ei mynt han slår på landar med den intakte sida opp, og grusomme forbrytelsar når den landar med den ripa sida opp - og han er, som ein ekte kronist, inkapabel til å gjere noko som helst utan å rådføre seg med mynta.
"To never die and conquer all, that is winning."
- Illyria
Loke Aesir
23 år, Vik
28.02.2006, 01:15

Loke Aesir skreiv:
Two-face er ein karakter som gjer gode handlingar når ei mynt han slår på landar med den intakte sida opp, og grusomme forbrytelsar når den landar med den ripa sida opp - og han er, som ein ekte kronist, inkapabel til å gjere noko som helst utan å rådføre seg med mynta.
Pssst - mynt er et hankjønnsord (en mynt - mynten) - har du lest for mye i Donald i det siste? 
Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html
Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/
Innlegget blei sist redigert 28.02.2006, 02:41 av Sigvald
Sigvald
41 år, Stavanger
28.02.2006, 02:40

Kanskje han prater dialekt?
Eks: Ka du har der?
Æ har nån mynta...
Javel, kor mange mynta da?
4 mynta, å dæm e' di fineste myntan æ nånsinne har hatt.
"This plan is so perfect it's retarded."
- Peter
Einherje
42 år, Tromsø
28.02.2006, 02:49

Sigvald skreiv:
Loke Aesir skreiv:
Pssst - mynt er et hankjønnsord (en mynt - mynten) - har du lest for mye i Donald i det siste? ;-)
Nei, det er berre hjernen min som stadig vekk skriv maskulin bunden form av visse ord feil når eg skriv nynorsk - av ein eller annan grunn får eg det for meg (underbevisst, det er ikkje noko eg aktivt tenkjer over når eg skriv) at "nei, det kan jo ikkje ende i "en", det høyrest så bokmålsaktig ut, det må vere feil". Så det var nok ein ærleg skrivefeil, det der, du. Takk for at du påpeika den, jo oftare ein blir gjort merksam på slikt jo mindre sjanse for at ein tek opp att feilen. :-) Men i framtida kan du kanskje gjere det over PM så andre medlem slepp å plagest med sånn off-topic-snakk i trådene? (Oppmodar forresten alle som ser skrivefeil i postane mine til å gjere meg merksam på det over PM. Hatar skrivefeil.)
Einherje: Takk for støtten, men det var nok ein skrivefeil og ikkje intensjonell bruk av dialekt - eg mislikar sterkt bruk av dialekt i skriftspråket når det ikkje er nokon særskilt grunn til å nytte det, så det forsøker eg å unngå. På dialekten min er bunden form av "mynt" "mynti" og ikkje "mynta" uansett. Men det **er** eit hokjønnsord der (" **ei** mynt", "dan mynti", "fleire mynte", "adle myntedn"... sær dialekt ;-) ), og ikkje eit hannkjønnsord som det er på nynorsk, så kanskje dialekten min spelte inn på måten eg skreiv det på likevel. Kven veit?
- Illyria
Innlegget blei sist redigert 28.02.2006, 03:25 av Loke Aesir
Loke Aesir
23 år, Vik
28.02.2006, 03:06

Når slutta vi å diskutere Donald og gjekk over til å diskutere debattantars skrivefeil her?
Sigvald, føler berre for å påpeike ein liten ting. Du har skrive:
Hva sier dere til dette Einar og Thomas?
Kommafeil.
Hos Barks og Rosa (1950-tallet) liker de sikker 50-talls-klassikere som [...]
//sikker// skal vera //sikkert.//
Jo, for seriøse samlere som Germund, Niels, Jesper, AC, Mathias og Andrej kan dette unektelig virke veldig useriøst ettersom disse kun er interessert i mindre deler av utvalget.
Det mangler vel eit komma der, pluss at //interessert// skal vera //interesserte.//
For det annet så det ut til å være noen non-Disney utgivelser blandt disse Disney-utgivelsene.
Ordenstalet heiter //annen// eller //andre,// //non-Disney// //utgivelser// er orddelingsfeil og //blandt// skal vera //blant.//
Selv om rocketekster har et rykte på seg for å fokusere på sex er jo ikke det gjeldene for absolutt alle rocketekster.
Mangler komma etter sex, og //gjeldene// skal vera //gjeldende.//
Små stavefeil som skyldes manglende logikk i ordenes stavemåte (ord som "dramatisk" og "grammatisk" burde jo etter uttalen logisk sett hatt like mange m'er) er peanuts sammenliknet med å bomme på substantivers genus.
«Peanuts» er ikkje korrekt norsk.
... og dette er berre nokre eksempel på ting du har skrive **dei** **siste** **48** **timer.** Eg trur at dette forumet er så stappfullt av skrivefeil at dersom vi byrjar å bruke tid på å skrive innlegg om det kvar einaste gong nokon skriver ein skrivefeil, handler snart dei fleste av innlegga om nettopp det.
Kva med å berre diskutere Donald, og halde kjeft om skrivefeil så lenge vi forstår kva det står? Skriver folk så grusomt at det er heilt uforståeleg kan alltids ein moderator bryte inn og ta det opp med rette vedkomande på privat melding, noko som definitivt ikkje er tilfelle her. *Alle* skjønte kva Loke prata om.
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Innlegget blei sist redigert 28.02.2006, 03:22 av Olaf Moriarty Solstrand
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
28.02.2006, 03:21

Vegar skreiv:
Neppe. Kronismen er ikke noe Barks har funnet på.
Dette er jo ganske logisk når man først tenker på det, men jeg tenkte neppe så langt.
Omanga Carl
Magnus Murphy
16 år, Sandefjord
28.02.2006, 07:56

jeg så gårsdagens episode og tenkte akkurat på kronismen jeg òg
I'm not worthless... I can be used as a bad example:P
General med blant annet hederstitlene T.R.O.P.P.S.S.J.E.F. og T.H.O.M.A.S.
Talentfulle, Hederlige, Orienterte, Mesterlige og Allvitende Speidergeneral
Talentfulle, Raske, Ordentlige, Pålitelige, Praktiske Snartenkte Sjef for Juniorhakkespettenes Eventyrlystne Flokk.
Ted
16 år, Bergen
28.02.2006, 10:16

Loke Aesir skreiv:
Nei, det er berre hjernen min som stadig vekk skriv maskulin bunden form av visse ord feil når eg skriv nynorsk - av ein eller annan grunn får eg det for meg (underbevisst, det er ikkje noko eg aktivt tenkjer over når eg skriv) at "nei, det kan jo ikkje ende i "en", det høyrest så bokmålsaktig ut, det må vere feil". Så det var nok ein ærleg skrivefeil, det der, du.
Du får trøste deg med at du nok ikke er den eneste som har det slik.
Takk for at du påpeika den, jo oftare ein blir gjort merksam på slikt jo mindre sjanse for at ein tek opp att feilen.
Men i framtida kan du kanskje gjere det over PM så andre medlem slepp å plagest med sånn off-topic-snakk i trådene?
Det skal jeg prøve å passe på. Slike kommentarer er jo ikke ment å være til irritasjon for noen.
Olaf Solstrand skreiv:
... og dette er berre nokre eksempel på ting du har skrive **dei** **siste** **48** **timer.**
Det er i hvert fall ingen genusfeil i din oppramsing, det er da også noe 
Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html
Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/
Innlegget blei sist redigert 01.03.2006, 03:45 av Sigvald
Sigvald
41 år, Stavanger
01.03.2006, 03:45

Sigvald skreiv:
Det skal jeg prøve å passe på. Slike kommentarer er jo ikke ment å være til irritasjon for noen.
Fint, då ser eg fram til å ha deg som ein rettskrivingsbackup på dette forumet. ;-)
Loke Aesir skreiv:
Nei, det er berre hjernen min som stadig vekk skriv maskulin bunden form av visse ord feil når eg skriv nynorsk - av ein eller annan grunn får eg det for meg (underbevisst, det er ikkje noko eg aktivt tenkjer over når eg skriv) at "nei, det kan jo ikkje ende i "en", det høyrest så bokmålsaktig ut, det må vere feil". Så det var nok ein ærleg skrivefeil, det der, du.
Du får trøste deg med at du nok ikke er den eneste som har det slik.
Hm, ja, merkeleg korleis andres problemer er mi trøyst. Nesten så ein skulle tru det måtte vere noko grunnleggande gale med samfunnet vårt. :D
- Illyria
Loke Aesir
23 år, Vik
02.03.2006, 02:50

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.