Andeby Online > Diskusjonsforum > Leker eller blad?
Gå tilbake til forumoversikta ...

Hva mener dere. burde ukens ekstra være en leke du kaster i do eller et ekstra blad du kan ligge i sofan og more deg med. PS som dere sikkert har forståtat jeg heller vil ha ekstra blad. Og hva er vitsen med leker?
Lo$ Companion
www.raptus.no
don rosist
16 år, Bergen
12.05.2004, 15:57

Lekene er selvsagt bare tull. Men hvis det hadde vært ekstrablad hver uke, hadde litt av poenget forsvunnet.
«Ha, ha! De tror jeg er sprø, men jeg er bare den usynlige mannen.»
Vegar
18 år, Trondheim
12.05.2004, 16:31

For ikke at nævne, at et ekstra blad sikkert er meget dyrere, end det stykke plasticskrammel, de sender med, er.
Thomas Pryds Lauritsen
pryds
28 år, Danmark
12.05.2004, 20:19

Det kommer faktisk ann på hvilken leke det er. For tiden bruker jeg å leke meg med "Trappespiralen" ved at jeg gjør forskjellige ting med den i henden mine mens jeg ser på tv. Slike liker jeg (har enda ikke sendt den ned en trapp da men), men slike som blekkkladden til Spøkelseskladden gikk i søppla før jeg så på den.
En gang var det med en "svevende penn". Jeg satt den aldri sammen, men jeg tok vare på magnetene før jeg kastet det. Disse magnetene har jeg drevet på med masse også mens jeg har sett tv eller sittet forran maskinen min.
Som dere sikkert forstår så liker jeg å fikkle med ting og jeg liker leker jeg kan fikkle med. Andre ting går rett i søppla.
Hørte jeg noen si "Kvakk!"???
Jørn McDuck
24 år, Trondheim
12.05.2004, 21:21

Blekk pennen er jo bare til og fjerne den plast saken og putte in blekk. så er den ialefal brukelig.
Lo$ Companion
www.raptus.no
don rosist
16 år, Bergen
13.05.2004, 13:53

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.