Andeby Online > Diskusjonsforum > Slimslenger
Gå tilbake til forumoversikta ...

De tingene vi får i bladene er bare helt idiotiske. Særlig slimslengere. Noen er jo selvfølgelig helt ok, men hva er vitsen med en slimslenger?????? Slik som den donald foten.
Kvakkikvakki
Kvakkikvakk
17 år, Bergen
17.01.2004, 10:36

Vitsen med ein slimslenger er at små born skal seie "mamma, det er ein kul ting med i Donald i dag, kan du ikkje kjøpe det?"
Og problemet er at det faktisk verkar. Hadde det ikkje gjort det, hadde dei nok kutta det ut. Men Donald Duck & Co veit at dersom dei sluttar å leggja inn barnslege ekstrating, kjem ein del av kjøparane deira til å forsvinne til andre borneblad som _har_ ekstrating (t.d. Tom & Jerry).
Nytt nick, Kvakkikvakk? :-)
http://www.nettserier.no/pacham/
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
17.01.2004, 14:04

Olaf Solstrand skreiv:
"Vitsen med ein slimslenger er at små born skal seie "mamma, det er ein kul ting med i Donald i dag, kan du ikkje kjøpe det?" "
En stund trodde jeg at Egmont bare TRODDE det var sånn, men en gang jeg var på en butikk så jeg faktisk den situasjonen (bortsett fra at det var med et Mikkeblad). Sukk.
«Ha, ha! De tror jeg er sprø, men jeg er bare den usynlige mannen.»
Vegar
19 år, Trondheim
17.01.2004, 14:15

Ja... Sjølv om det er vi som er forbrukarane, veit Egmont mykje meir om forbrukarane enn vi gjer. Dei har undersøkingar som forteljar dei kva som eigentleg er populært og ikkje, og er det noko som er så upopulært at dei tapar på det, tar det nok ikkje lang tid for dei å fjerne det.
http://www.nettserier.no/pacham/
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
17.01.2004, 14:20

Ja, dissa tingene i Donald er Idiotiske! Eg har sakt det før og eg seier det igjen: Historiane er det viktigaste med Donald!!!!
Steinøy
14 år, Gaular
17.01.2004, 16:06

Olaf Solstrand skreiv:
Nytt nick, Kvakkikvakk? :-)" Ja og nei. Jeg er den gamle Fantomia også glemte jeg passordet mitt og da måtte jeg lage nytt brukernavn.
Nobody is perfect. I'm nobody. Understand!?
kvakki
17 år, Bergen
18.01.2004, 11:38

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.