Andeby Online > Diskusjonsforum > Tvilsom avstemning
Gå tilbake til forumoversikta ...

AOL har for tiden en avstemning om hvorvidt folk ønsker flere serier om prinsesse Gneiss i DD&Co. Alternativene er Ja og Nei. Jeg synes man i stedet skulle hatt følgende muligeheter:
a) Flere historier
b) Som idag
c) Færre historier
d) Har ingen mening
Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html
Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/
Sigvald
41 år, Stavanger
02.05.2004, 17:31

Kvifor er dagens meiningsmåling "tvilsam"?
Vi veit sjølvsagt at ALLE meiningsmålingane er "tvilsame" på den måten at dei ikkje er representative for andre enn dei som besøkar Andeby Online, men med unntak av det er denne meiningsmålinga i mine auge så absolutt ikkje meir "tvilsam" enn nokre av dei andre meiningsmålingane våre.
Og eg må innrømme at eg faktisk er av den meininga at dersom du ikkje har ei meining, treng du ikkje å røyste i det heile tatt.
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
02.05.2004, 18:26

Olaf Solstrand skreiv:
"Og eg må innrømme at eg faktisk er av den meininga at dersom du ikkje har ei meining, treng du ikkje å røyste i det heile tatt."
Må innrømme at jeg er enig der. Alternativer som "vet ikke", "muligens" osv. er unødvendige.
Dette er bare en undersøkelse som er bare for moro (om jeg kan bruke den betegnelsen). Dette er jo ikke en Norsk Gallupp eller lignende spørreundersøkelse med hundre og noen og ørten spørsmåk, hver med 10 svaralternativer. Dette er bare em enkel nettundesøkelse. Vil du ha flere sider/historier trykk "ja", vil da ha det slik det er nå eller færre trygg "nei" og er ikke dette så viktig for deg, eller du er usikker så gjør som meg og ikke stem.
Hørte jeg noen si "Kvakk!"???
Jørn McDuck
24 år, Trondheim
02.05.2004, 19:38

Problemet med å svare at du ikke vil at det skal komme flere historier lett kan tolkes dithen at du vil at de skal slutte med Prinsesse Gneis-historier.
Karsten Vikshåland, ustabil teoretiker!
Peder Kåre
23 år, Karmøy
02.05.2004, 20:23

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.