Andeby Online > Diskusjonsforum > Sjørøvergull, ekstrahefte.
Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2

Godt poeng og kanskje det ekstra fine coveret er verdt å betale litt ekstra for også ??
Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©
MikroMidas
45 år, Trondheim
15.02.2006, 08:48

Uff, ikkje få meg til å angre på at eg ikkje kjøpte opp ein bunke av fjorårets Barks-julehefter med det formål å selja dei om fem år. 
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
15.02.2006, 08:52

Nestor Burma skreiv:
Dessuten; jeg kjøpte dette heftet fordi det inneholdt Carl Barks' ene Mikke Mus-historie, for første gang på norsk.
Dette er nok ikke helt riktig. Denne historien ble gitt ut i et ekstra-hefte som kom med DD & Co i 1988.
http://coa.inducks.org/issue.php/x/no/MM1988B11#d
Det var også en artikkel i det bladet om historiens opprinnelse, om jeg ikke husker feil.
Innlegget blei sist redigert 15.02.2006, 09:16 av Diff
15.02.2006, 09:16

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
15.02.2006, 09:20

Olaf Solstrand skreiv:
Hm, ifølgje linken din var det eit ekstrahefte som kom med Mikke Mus-bladet. Kva stemmer?
Hmm.. I følge egen hukommelse kom dette bladet med DD&Co. Jeg kjøpte ikke Mikke Mus på den tiden. Men ettersom jeg er her, og samlinga mi er der (hjemme), så får jeg ikke sjekket.
15.02.2006, 09:22

I følge Inducks kom det med det danske Anders And & Co. Tror ikke dette skulle være noe forskjellig i Norge. Kan det være en glipp i Inducks? (Eller selvfølgelig i min hukommelse)
Innlegget blei sist redigert 15.02.2006, 09:25 av Diff
15.02.2006, 09:24

I 1988 kjøpte jeg ikke Donald-bladet fast, men jeg pleide å kjøpe det dersom det var med et ekstrahefte, uansett hva ekstraheftet måtte inneholde. Jeg kan ikke huske å ha lest "Den røde hatt" i et slikt ekstrahefte noen gang, men jeg kan selvsagt huske feil.
Hvis dette derimot var et vedlegg som kom med Mikke Mus-bladet så forklarer det hvorfor jeg ikke har fått det med meg for det bladet kjøpte jeg aldri (bortsett fra de to gangene de trykket Don Rosa da, men det var litt senere).
Innlegget blei sist redigert 15.02.2006, 10:02 av Nestor Burma
Nestor Burma
43 år, Trondheim
15.02.2006, 10:02

Ekstranummeret var vedlegg til et Mikke Mus-blad.
"Milde Mads! Jeg er i det røde flanellsundertøyet mitt!"
Lars Martin
Stranda
15.02.2006, 11:19

Diff skreiv:
Nestor Burma skreiv:
Dessuten; jeg kjøpte dette heftet fordi det inneholdt Carl Barks' ene Mikke Mus-historie, for første gang på norsk.
Dette er nok ikke helt riktig. Denne historien ble gitt ut i et ekstra-hefte som kom med DD & Co i 1988.
http://coa.inducks.org/issue.php/x/no/MM1988B11#d
Det var også en artikkel i det bladet om historiens opprinnelse, om jeg ikke husker feil.
Hellige Makaroni! Milde Måne!
Hva i...
Helt SYKT jo!
Det burde jeg jo ha en plass! Skal ha noen lunde Komplett siden 1987 nå tror jeg...
"All you need is ANDEBY"
Previously unreleased song by The Beatles.
aspeno_bernto@hotmail.com
Innlegget blei sist redigert 18.02.2006, 19:02 av DR
DR
18 år, Orkdal
15.02.2006, 18:02

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.