Andeby Online > Diskusjonsforum > Jeg er blitt snytt,....AAAAARGH!
Gå tilbake til forumoversikta ...

La inn et bud på et objekt på Disney-siden på QXL. Fulgte med de siste 15 minuttene da jeg antok noen ville prøve med en spansk en og overby de site minuttene. Det var jeg ikke engstelig for da jeg visste at det vil bli lagt til 5 minutter når et bud kommer inn de siste 5 minuttene av auksjonen.
¤ sekunder før slutt kommer det budet jeg regnet med... Jeg småflirte litt og la temmelig umiddelbart in et bud over... Men fikk jeg det? Ble det lagt til 5 minutter? Nei og nei. Der satt jeg med skjegget fastspikret i postkassa og nå er jeg lettere irritert. For å si det mildt. Hadde en Vårt Land-journalist sitert meg så hadde jeg sagt "fillern".
"This plan is so perfect it's retarded."
- Peter
Innlegget blei sist redigert 28.01.2006, 22:50 av Einherje
Einherje
42 år, Tromsø
28.01.2006, 22:49

Det borde ta upp med qxl och kanske även med säljaren. Han förlorade ju faktiskt pengar på att du inte kunde bjuda! Som bjudare vill jag gärna veta om de fem minuterna läggs på eller ej. På attraktiva objekt gör det stor skillnad.
Comedy is tragedy plus time! (Woody Allen, Crimes and Misdemeanors)
germund
34 år, Sverige
28.01.2006, 23:10

Jeg har kun erfaring med ebay hvor det ikke legges til ekstra tid, og jeg må medgi at jeg har spart mye penger på å by 10 sekunder før auksjonen gikk ut. Etter min mening er det ingen fordel for den som vil ha billig vare at det legges til 5 minutter.
Solveig
31 år, Trondheim
28.01.2006, 23:43

Derimot er det ein fordel for den som ønsker å selge dyrt 
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
28.01.2006, 23:58

...og den som er villig til å kjøpe dyrt. Irriterende er det nå uansett. Men gidder ikke ta det opp med QXL. Kommer heller hit og ventilerer. 
"This plan is so perfect it's retarded."
- Peter
Einherje
42 år, Tromsø
29.01.2006, 00:08

Einherje, jeg har opplevd akkurat det samme som deg. Jeg hadde det ledende budet på Skures Liv boka i en hel uke, men i siste sekund kom det en som bød over meg uten at tiden ble lagt til.
Budet ble faktisk lagt inn så sent at jeg fikk to mailer fra QXL; en hvor jeg ble gratulert med vinnerbudet og en til like etterpå hvor det sto at jeg desverre tapte budrunden. At dataen min overlevde det påfølgende (og langvarige) raseriutbruddet har ofte forundret meg i ettertid. 
Ja, vi elsker suspekte striper - som de stiger frem
En stil som ikke alle begriper - men elsket i stripefolkets hjem
Det er latterlig, nymotens og harry - mener ihvertfall én Rosaist
Og mens han leser Frank Sels og Dan Barry - så er det vi som ler til sist
- Det Gode Selskap -
Guffen Delbekk
23 år, Halden
29.01.2006, 01:22

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.