Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Nyeste DD-pocket

Andeby Online > Diskusjonsforum > Nyeste DD-pocket

Gå tilbake til forumoversikta ...

I DD-pocketen som kom ut i dag var det ei Rota-historie! Dette er jo nesten litt skummelt! Hva kan hende nå? Hva kan hende?!

"All you need is ANDEBY"
Previously unreleased song by The Beatles.
aspeno_bernto@hotmail.com

DR
18 år, Orkdal

23.01.2006, 17:24

Langt frå første gong. :-) Hugsar at han kom med ei pockethistorie om Zampata Duck for ikkje så lenge sidan - og Rotas første historie står vel òg i ei pocketbok?

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

23.01.2006, 17:40

Hmm... Ok. My bad. Kan ha noe med å gjøre at jeg ikke kjøper DDpocket regelmessig...

"All you need is ANDEBY"
Previously unreleased song by The Beatles.
aspeno_bernto@hotmail.com

DR
18 år, Orkdal

23.01.2006, 17:41

Zampata Duck... er det den søramerikanske frihetskjemperen?

"Jeg har på følelsen av at Mikke kan komme til å rote det til for meg. Neste gang må jeg være mer ... Overbevisende" -Spøkelseskladden (1939)

Innlegget blei sist redigert 23.01.2006, 17:42 av Jonas Larsen

Jonas Larsen
16 år, Larvik

23.01.2006, 17:41

Er vel mexicansk frihetskjemper hvis jeg ikke husker feil.

Bernie
35 år, Bergen

25.01.2006, 02:12

I denne pocketen var det spesielt de to første historiene som jeg syntes var bra. Det var historien til Marco Rota og en historie som er tegnet av Cavazzano som heter Xamocs Gave. Følte at forfatteren var litt inspirert av Daniken der.

Men det var ikke det jeg ville fram til. på side 142 står det at historien heter Fantonald Fjernkontrollen tar over. Det er jo en trykkfeil siden Fantonald ikke er med. Er det bare min bok som har den feilen, eller står det samme i deres også???

Vokste opp med Donald i femtiårene !

Helen
Oslo

26.01.2006, 21:38

Samme her. Orker ikkje strekke meg etter boka no, men i innhaldsforteikninga står det vel Petter Smart? Så det er ein trykkfeil. Ikkje første gong vi opplever ein av dei. :-)

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

26.01.2006, 21:45

Olaf Solstrand skreiv:

Samme her. Orker ikkje strekke meg etter boka no, men i innhaldsforteikninga står det vel Petter Smart? Så det er ein trykkfeil. Ikkje første gong vi opplever ein av dei. :-)

Einar og/eller Thomas - Hvordan håndteres slikt i INDUCKS?

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Sigvald
41 år, Stavanger

27.01.2006, 00:12

Sigvald skreiv:

Einar og/eller Thomas - Hvordan håndteres slikt i INDUCKS?

Vi skriver forkortelsen for tittelfiguren som er oppgitt på første side av historien, og setter et utropstegn etter denne. På COA kommer det da til å stå "(bare som tittelfigur - opptrer ikke i historien)" etter navnet.

Se http://coa.inducks.org/issue.php/x/no/DP++305 for eksempel.

Einar
22 år, Vennesla

27.01.2006, 11:19

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.