Andeby Online > Diskusjonsforum > Spørsmål om vekas meiningsmåling
Gå tilbake til forumoversikta ...

Eit spørsmål om vekas meiningsmåling, som jo er eit useriøst forsøk på å kåre Årets donaldhistorie 2005.
Dersom målet er å kåre ein «verdig vinner» (ikkje slik å forstå at det er premie eller noko slikt altså), har eg kome fram til at eg eigentleg har to val her.
a) å la meiningsmålinga gå i ei veke til for å vere sikker på at alle får moglegheit til å avgi sine stemmer.
b) Å avbryte denne avstemninga, og erstatte den med ein «superfinale» der dei to kandidatane med flest stemmer (akkurat no «Tre lystige fyrer rir igjen» og «Drageherrenes rike») blir stilt opp mot kvarandre, slik at alle dei som har stemt på noko anna enn desse to historiene faktisk kan få noko å seie i valet av den eine vinnaren.(slik får vi òg til slutt ein vinnar med meir enn 50 % av stemmene).
Kva synest folk?
(og ikkje svar «kan du ikkje berre ta ei meiningsmåling om det?», ver så snill.)
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
23.01.2006, 07:51

Eg trur nok alternativ b) er å foretrekke.
Då eg va liten og lite visste
Då fekk eg tak i ei Donald-bok
Eg las den ut heilt til det siste
og plutseleg vart eg klok!
Kristian Rødvand
23 år, Rana
23.01.2006, 09:20

Jeg synes vi kan slå fast at "Tre lystige fyrer..." vinner med et knapt flertall, og så gå videre med en ny meningsmåling.
Nestor Burma
43 år, Trondheim
23.01.2006, 09:55

Joda, det er sjølvsagt eit tredje alternativ. Men ... i ei så «viktig» meiningsmåling som denne («viktig» i den forstand at det kunne vera gøy å nesten skrive ei lita sak om det og kanskje tilogmed maile vinnarforfattaren og gratulere), er det jo litt synd å avslutte meiningsmålinga medan stemmetala framleis er så låge.
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
23.01.2006, 10:54

Nestor Burma
43 år, Trondheim
23.01.2006, 10:56

Ja til B.
Drikaton.
Guffen D. - sannsynligvis den morsomste skribenten i nyere, norsk nett-donaldisme
Drikaton
46 år, Nittedal
23.01.2006, 11:48

Stemmer på SV. 
Ja, vi elsker suspekte striper - som de stiger frem
En stil som ikke alle begriper - men elsket i stripefolkets hjem
Det er latterlig, nymotens og harry - mener ihvertfall én Rosaist
Og mens han leser Frank Sels og Dan Barry - så er det vi som ler til sist
http://www.dingus.be - bloggen til Det Gode Selskap.
Guffen Delbekk
23 år, Halden
23.01.2006, 12:01

Är det något problem med att kombinera a) och b), d.v.s. låta alla rösta på alla kandidaterna i en veke och sedan, om det inte finns någon statistiskt signifikant skillnad (forskel?) mellan de två topp-kandidaterna, genomföra en andra meiningsmåling med bara två alternativ?
Comedy is tragedy plus time! (Woody Allen, Crimes and Misdemeanors)
Innlegget blei sist redigert 23.01.2006, 12:31 av germund
germund
34 år, Sverige
23.01.2006, 12:28

Jo, det går an. Men det tar jo lengre tid igjen. 
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
23.01.2006, 13:53

Går også for B 
Favoritter: Don Rosa / Floyd Gottfredson / Carl Barks / Romano Scarpa
"Jeg har på følelsen av at Mikke kan komme til å rote det til for meg. Neste gang må jeg være mer ... Overbevisende" -Spøkelseskladden (1939)
(Profil oppdatert.)
Jonas Larsen
16 år, Larvik
23.01.2006, 14:25

Ser ut som om mange vil ha B. Dersom overvekta for B framleis er like tydeleg når eg kjem heim frå jobb i kveld (om fire timer), legger eg ut ein finalerunde i løpet av kvelden. Så dei som framleis kan stemme, og som ønsker å vera med å bestemme kven som kjem til finalen, *kan* dette vera siste sjanse til å avgjera noko! 
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
23.01.2006, 15:06

Jepp. Anbefaler alle til å stemme på den historia dei liker best av desse to sjølv om dei ikkje nødvendigvis synest at den er årets beste historie - det er desse to som er finalistane no, andre går det ikkje an å stemme på lenger.
Gratulerer til Nils Petter med tredjeplassen.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
23.01.2006, 19:35

Og den tredjeplassen fortjente han. Historien hadde en ny vri, og jeg likte den! 
Favoritter: Don Rosa / Floyd Gottfredson / Carl Barks / Romano Scarpa
"Jeg har på følelsen av at Mikke kan komme til å rote det til for meg. Neste gang må jeg være mer ... Overbevisende" -Spøkelseskladden (1939)
(Profil oppdatert.)
Jonas Larsen
16 år, Larvik
23.01.2006, 19:42

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.