Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Det nærmer seg bruker nr. 1000

Andeby Online > Diskusjonsforum > Det nærmer seg bruker nr. 1000

Gå tilbake til forumoversikta ...

Ser at AOL nå har 991 brukere. Har du Olaf klar planen for hva som skal skje med bruker nr. 1000?

Dessuten er tråd nr. 1500 nettopp passert - gratulerer Olaf!

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Innlegget blei sist redigert 12.01.2006, 23:39 av Sigvald

Sigvald
41 år, Stavanger

12.01.2006, 23:38

Eg har ein omfattande plan om at det skal skje absolutt ingenting med brukar nummer 1000. Høyrast det greitt ut?

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

12.01.2006, 23:55

Ja...

"This plan is so perfect it's retarded."
- Peter

Einherje
42 år, Tromsø

13.01.2006, 00:00

Olaf Solstrand skreiv:

Eg har ein omfattande plan om at det skal skje absolutt ingenting med brukar nummer 1000. Høyrast det greitt ut?

Skal ikke vedkommende engang få en mail fra deg der du skriver "Gratulerer du er AOLs brukar nummer 1000!"?

LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.

Sigvald
41 år, Stavanger

13.01.2006, 01:50

Hadde ikkje planer om det, nei. Tingen er jo at sjølv om vi har snart 1000 brukarar, er det mange av dei som er meg (er eit par brukarar som er oppretta for å teste ting), det er cirka ti brukarar som har blitt sletta (det er altså allereie fleire enn tusen som har registrert seg), og eg føler meg relativt sikker på at *minst* 700 brukarar som ikkje har vore innom Andeby Online på leeeeenge, så i praksis er vi ikkje nesten tusen og har aldri vore det.

Brukar nummer 500 var forsåvidt Walt Disney. Eller ... ein av dei vanlege forumistane som registrerte seg som Walt Disney for at han skulle bli brukar nummer 500.

Og la meg for moro skuld leggja til at talet 1000(dec) er eit fullstendig meiningslaust tal i åttetalssystemet. :-)

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

13.01.2006, 02:00

Olaf Solstrand skreiv:

Og la meg for moro skuld leggja til at talet 1000(dec) er eit fullstendig meiningslaust tal i åttetalssystemet. :-)

No, kva i all verda kan ha fått deg til å komme med **den** bemerkninga...? ;-)

"To never die and conquer all, that is winning."
- Illyria

Loke Aesir
23 år, Vik

13.01.2006, 23:21

Sigvald skreiv:

Ser at AOL nå har 991 brukere.

Ja, det begynner å nærme seg bruker nr. 1000. Er oppe i 999 nå :-)

Mickey
18 år, Horten

20.01.2006, 21:44

Eg kjem nok til å gå gjennom systemet og slette eit par testbrukarar i kveld, så då blir det plutseleg eit par færre.

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

20.01.2006, 22:12

ikke at jeg egentlig har noe med det.., men testbrukerne er det slike du bruker for å se hvordan siden ser ut i en annens øyne?

Favoritter: Don Rosa / Floyd Gottfredson / Carl Barks / Romano Scarpa

"Jeg har på følelsen av at Mikke kan komme til å rote det til for meg. Neste gang må jeg være mer ... Overbevisende" -Spøkelseskladden (1939)

(Profil oppdatert.)

Jonas Larsen
16 år, Larvik

20.01.2006, 22:19

Vel, når eg lager nye ting til sida, hender det at dei må testast på ein måte eg ikkje klarer å oppnå med denne brukaren. Når eg laga privatmeldingssystemet måtte eg t.d. ha nokon eg kunne sende private meldingar til. Det hender òg at eg føler for å teste korleis ting ser ut for ein person av eit lågare brukarnivå enn meg (eg har makt til å gjera nesten kva som helst, og må nesten passe på av og til at ikkje *alle* har makt til å gjera nesten kva som helst). Og det hender at det er kluss med registreringsfunksjonen. Då registrerer eg nye brukarar for å sjå om det fungerer som det skal.

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

20.01.2006, 22:27

Ok,

"Jeg har på følelsen av at Mikke kan komme til å rote det til for meg. Neste gang må jeg være mer ... Overbevisende" -Spøkelseskladden (1939)

(Profil oppdatert.)

Jonas Larsen
16 år, Larvik

20.01.2006, 22:29

Olaf Solstrand skreiv:

Eg kjem nok til å gå gjennom systemet og slette eit par testbrukarar i kveld, så då blir det plutseleg eit par færre.

Men du kunne kanskje sagt noe om hvor mange av de registrert brukerene som er aktive ( f.eks har vært pålogget den siste mnd.) ? Det ville jo gitt et greit bilde på hvor stor "menigheten" er.

Drikaton.

Guffen D. - sannsynligvis den morsomste skribenten i nyere, norsk nett-donaldisme

Innlegget blei sist redigert 20.01.2006, 22:43 av Drikaton

Drikaton
46 år, Nittedal

20.01.2006, 22:43

Eg loggfører informasjon om når folk sist var pålogga, men det er i ei fil som av diverse årsakar forsvinner relativt ofte (av same grunn som at forumet pleide å kræsje av og til, bortsett frå at dette ikkje er så viktig at eg har gidda å gjera noko med det). Ser at denne fila kræsja i går kveld, så det er all informasjonen eg har. Men eg kan jo opplyse om at det siste døgnet har 77 brukarar vore pålogga.. (Nei, det tyder ikkje at vi har 31 x 77 den siste månaden!)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

20.01.2006, 22:48

Oi, lenge siden jeg var her sist gang... xD

Dumpet.

Andreas Skoglund
18 år, Sola

20.01.2006, 23:19

DonaldDuck skreiv:

Sigvald skreiv:

Ser at AOL nå har 991 brukere.

Ja, det begynner å nærme seg bruker nr. 1000. Er oppe i 999 nå :-)

**Jeg er nummer 1000 !!!!!!!!!** :-)

"Andeby Online har 1000 registrerte brukarar, den nyaste er Nummer1000.
Brukarar som er pålogga no: Guffen Delbekk, Nummer1000, Olaf Solstrand, Solveig, SvK og Øystein Skartsæterhagen. (les meir ...)"

Nummer1000

21.01.2006, 02:08

Gratulerer! :-) Men eg håper at du ikkje registrerte deg berre for å seie det? :-)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

21.01.2006, 02:13

Nummer1000 skreiv:

**Jeg er nummer 1000 !!!!!!!!!** :-)

Velkommen!

LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.

Innlegget blei sist redigert 21.01.2006, 02:17 av Sigvald

Sigvald
41 år, Stavanger

21.01.2006, 02:16

Vi mennesker har en tendens til å feire runde tall. Argumentet med ikke å feire, fordi 1000 er et meingsløst tall i åttetallsystemet, går nok de fleste hus forbi. Samme skjedde da vi gikk fra år 1999 til 2000. Mange mente at årtusenskifte var mellom 2000 og 2001. Hele årtusenskiftet var meningsløst for alle de som ikke bruker vår kristne kalender. Jobber bl.a. sammen med ei ifra Sri Lanka som feire nyttår i april.
Vi vil nok også markere Donald Duck & Co nr. 3000.

49 År. Anbefales: MIRANDA av Inkalill

Øyvind Braaten
49 år, Sarpsborg

21.01.2006, 11:04

Vet ikke om dette passer her, men:

Jeg ser på eldre foruminlegg at noen brukere ikke har en strek under brukernavnet, og at vi ikke kan lese profilen deres. Betyr det at de har sluttet som brukere, eller er de utestengt?

(Profil oppdatert.)

Jonas Larsen
16 år, Larvik

22.01.2006, 18:50

Det kan bety fleire ting. Det kan bety at dei er utestengte (eller at dei har bedt meg om å få profilen sletta fordi det viste seg at dei hadde fleire), eller det kan bety at dei aldri har vore registrert. (fram til desember 2004 gjekk det an å skrive innlegg utan å registrere seg som brukar, nemlig.)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

22.01.2006, 19:09

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.