Andeby Online > Diskusjonsforum > Quiz
Gå tilbake til forumoversikta ...

Gratulerer med dagen, men svaret får du vel ikkje før nokon kjem med rett svar. Kan ikkje øydeleggja ein quiz berre fordi du har bursdag vel?
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
15.04.2004, 20:00

Svarte-Petter er ein KATT!!!!!!!!!!
No vart du vel glad. Gratulerer med dagen!!!!
----------------------------------
Kva er namnet på byen Mikke Mus bor i?
«Information is not knowledge. Knowledge is not wisdom. Wisdom is not truth. Truth is not beauty. Beauty is not love. Love is not music. Music is THE BEST...»
-Frank Zappa - 1940-1993. Eit stort tap.
Jørn Inge Frostad
19 år, Vestnes
15.04.2004, 20:05

Jørn Inge Frostad skreiv:
Kva er namnet på byen Mikke Mus bor i?"
--------
Her er det vel strengt talt TO svar, men siden dette er en enkel-quiz so antar jeg at det er det "enkle" svaret du vil ha.
I følge den norske oversettelsen av Donald Duck & co bor han i Andeby (selv om dette strengt talt er en liten forrenkling i oversettersen).
--------------------------
Ole, Dole og ??????
Hørte jeg noen si "Kvakk!"???
Guffen Delbekk og Jørn McDuck på tur: Reiseguiden
Jørn McDuck
24 år, Trondheim
15.04.2004, 23:14

"I følge den norske oversettelsen av Donald Duck & co bor han i Andeby (selv om dette strengt talt er en liten forrenkling i oversettersen)."
For å pirke: Dette er ikkje ein norsk oversetjingsfeil. Det er sånn Egmont har vald å gjere det. Egmont-historier med Mikke i originalversjon finn stad i Duckburg - det har eg sett med mine eigne auge.
Så kva som er fasit og ikkje, må nesten vere opp til kvar enkelt lesar. Eller til kvart enkelt forlag. Det forlaget vi leser mest av har vald å plassere han i Duckburg/Andeby.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
16.04.2004, 00:40

Olaf Solstrand skreiv:
"For å pirke: Dette er ikkje ein norsk oversetjingsfeil. Det er sånn Egmont har vald å gjere det. Egmont-historier med Mikke i originalversjon finn stad i Duckburg - det har eg sett med mine eigne auge."
For å rette opp en missforståelse her så mente jeg ikke at det var en oversettelsesfeil, men en forenkling. Altså at de har valgt å la de bo i samme by, slik som du sier, og ikke "forvirre" leserne med en "Museby" og en Andeby
Jørn McDuck
24 år, Trondheim
16.04.2004, 14:11

Jørn McDuck skreiv:
"Ole, Dole og ??????"
Doffen såklart.
Hvor bor Magica?
"Oooorrrgle! Dooorrrgggle! Dooorrrffen!"
fiskebolla
Harstad
16.04.2004, 14:44

Magica Fra Tryl bur i Vezuvio i Italia.
Hva heter den påståtte halvbroren til Skrue?
Anders Serigstad
Serigstad
24 år, Time
18.04.2004, 01:53

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
18.04.2004, 03:30

Olaf Solstrand skreiv:
"No er eg spent. Det var nemlig dette spørsmålet som var starten på den "vanskelige" quizen. :-)"
hehe... det var det første jeg tenkte da jeg så spørsmålet også.
Dessverre husker jeg ikke svaret på spørsmålet, så jeg overlater noen andre til å svare på det.
Jørn McDuck
24 år, Trondheim
18.04.2004, 13:45

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
28.04.2004, 01:43

Nei, den er ikke glemt. I hvertfall ikke klokken kvart på tre på natten, og man ikke får sove...
Mitt spørsmål
Hvem tegnet Skrue først?
o, skjenk meg en grav - i det isgrønne hav! La bølgene kvele min gråt...
Don Martin
22 år, Rana
07.05.2004, 02:47

Så spørs det om nokon svarar klokka kvart på tre i natt.
Eg må innrømme: Eg trur at poenget med denne tråden er borte. Dette er ein tråd laga spesielt for dei som ikkje har god greie på Donald, som ettersom det er ein quiz berre fungerar dersom mange er aktive her ofte. Dei fleste som kjem hit er djupt Donald-interesserte, og difor er det ganske få av dei som diskuterar i denne tråden som ikkje har så god greie på Donald. Det var eit par-tre-fire stykker då denne tråden blei laga, og no byrjar det å sjå ut som om dei alle er borte. Ergo er det stille i denne tråden mange veker om gongen. Det er mange her som kan svara, men vi veljar å la denne tråden vere fordi det er ein tråd for dei som ikkje har SÅ god peiling. Det at det er stille i tråden mange veker om gongen, gjer at tråden ligg langt nede på sida, eventuelt på neste side, og då blir han ikkje oppdaga av dei som ikkje har så god peiling. Dei fleste av dei som ikkje har så god peiling, giddar nemlig ikkje å setja seg inn i dette forumet. Og å lese trådar ELDRE enn dei tjue-tredve nyaste er ikkje så spennande om du ikkje er så interessert i Donald.
Ergo blir denne tråden litt malplassert.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
08.05.2004, 22:52

Don Martin skreiv:
Mitt spørsmål
Hvem tegnet Skrue først?"
Det var vår kjære Carl Barks.
Um... ja...
Hvilken farge har dukket opp på en av guttenes (ODDs) lue? (På grunn av tegnerfeil.)
Fjærkledd and.
09.05.2004, 08:44

18.05.2004, 16:13

Anton,klodrikk,stokkstein.
-------------------
Hva heter bakken bingen til skrue ligger på?
Lo$ Companion
www.raptus.no
don rosist
16 år, Bergen
18.05.2004, 16:54

fergus
------------------------
hvilken historie begynner på side 33 i "donald ser syner(dp 108)"
Lo$ Companion
www.raptus.no
don rosist
16 år, Bergen
18.05.2004, 21:05

Don rosist... Ettersom denne quizzen er tileigna dei som ikkje har så god peiling, var kanskje det der eit litt vanskeleg spørsmål?
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
18.05.2004, 21:06

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.