Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

@andebyonline.com e-postadresser

Andeby Online > Diskusjonsforum > @andebyonline.com e-postadresser

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

I ein annan tråd har det dukka opp interesse for e-postadresser som slutter på @andebyonline.com, med spørsmål om korvidt det er mogleg for vanlege brukarar å få tak i desse.

Eg har tenkt litt på det, og kome fram til at dersom det faktisk er interesse for dette blant ihuga brukarar, kan eg godt gjera dette tilgjengeleg for folk. Eller, nesten ihvertfall.

Vanlege e-postadresser har eg tilgong til svært få av, nemlig. Men vidaresendingsadresser har eg uendelig mange av, så det kan eg godt gi bort til SVÆRT dedikerte andebyonlineistar dersom de har lyst på det. Med vidaresendingsadresse meiner eg at du strengt talt ikkje *får* ei e-postadresse med ein e-postboks, men at du får ei adresse som tar imot meldingar og sendar dei vidare til ei e-postadresse du allereie har. Altså at folk kan sende meldingar til dittnamn@andebyonline.com og at desse meldingane blir sendt vidare til ei e-postadresse du allereie har.

For å få ei slik adresse må du oppfylle desse krava:
- du må ha vore registrert brukar på Andeby Online i *minst* tre månader
- du må vera ein relativt aktiv brukar av diskusjonsforumet
- du må love at du aldri skal bruke denne adressa til å utgi deg for å representere Andeby Online eller late som om du jobber for Andeby Online
- du må vera eit godt menneske
- du må ha *lyst* på ei slik adresse :-)

Dersom du oppfyller alle desse krava, spesielt det første og det siste, send meg ei privatmelding og spør pent, så skal eg leggja deg til manuelt dersom eg føler at du fortjener det. I denne meldinga må du nemne kva du vil at skal stå foran krøllalfaen i den nye adressa di og kva adresse du vil at e-posten skal vidaresendast til, sånn at vi slipper ei eviglang pm-veksling for å få oppretta dette.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Innlegget blei sist redigert 02.01.2006, 00:38 av Olaf Moriarty Solstrand

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

02.01.2006, 00:05

Jeg vil bare si ifra at alle som har skaffet seg en slik er velkomne til å sende meg en takk på delbekk[snabel-a]andebyonline[dot]com. Det er tross alt jeg som foreslo dette geniale forslaget til unge herr Solstrand.

En liten overraskelse til førstemann. ;-)

Ja, vi elsker suspekte striper - som de stiger frem
En stil som ikke alle begriper - men elsket i stripefolkets hjem
Det er latterlig, nymotens og harry - mener ihvertfall én Rosaist
Og mens han leser Frank Sels og Dan Barry - så er det vi som ler til sist

http://www.dingus.be - bloggen til Det Gode Selskap.

Guffen Delbekk
23 år, Halden

05.12.2006, 01:09

Guffen Delbekk skreiv:

Jeg vil bare si ifra at alle som har skaffet seg en slik er velkomne til å sende meg en takk på delbekk[snabel-a]andebyonline[dot]com. Det er tross alt jeg som foreslo dette geniale forslaget til unge herr Solstrand.

En liten overraskelse til førstemann. ;)

Jeg har ikke skaffet meg en slik adresse (og kommer nok aldri til å gjøre det heller), men jeg var ganske tidlig uten med å kommentere dette ovenfor deg. Jeg venter i spenning på min overraskelse.

(Hvorfor har du egentlig ødelagt for vår venn Olaf ved å skrive i denne tråden? Nå kan han jo ikke slette den og legge den inn på nytt for at den skal havne øverst på listen. Dette var meget dårlig gjort synes jeg!)

Hørte jeg noen si "Kvakk!"???
Guffen Delbekk og Jørn McDuck på tur: Reiseguiden

Jørn McDuck
24 år, Trondheim

05.01.2006, 22:33

Dersom Olaf hadde hatt lyst til å slette denne tråden og legge den øvst i lista, kunne Olaf ha gjort det. Olaf er nemlig Gud og kan slette heile trådar om han har lyst til det. :-)

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

05.01.2006, 22:36

Jørn McDuck skreiv:

jeg var ganske tidlig uten med å kommentere dette ovenfor deg. Jeg venter i spenning på min overraskelse.

Du **kommenterte** det ja du **takket** såvisst ikke. Den første **takken** kom fra DonaldDuck, som også har fått sin overraskelse. :-)

Jeg vil også berømme mine venner Bernie, Mic-Magnus og David Hveem for å utvise en høflighet man skal lete lenge etter i dette i disse moderne tider. :-)

Guffen Delbekk
23 år, Halden

05.01.2006, 22:48

Jøss. Synest det er imponerande at det er minst ein person som har takka for noko han ikkje har fått og ikkje eingong bedt om. :-)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

05.01.2006, 22:50

Olaf Solstrand skreiv:

Olaf er nemlig Gud og kan slette heile trådar om han har lyst til det. :-)

:-)

Er interessant bare fordi jeg er samboer med Olaf.
http://www.andebyonline.com/forum/i53795/#53795

Anbefalt lesning som lyser opp selv den tristeste forumdag:
http://www.nettserier.no/hakkumheavy/1205535600/

krice
24 år, Tromsø

05.01.2006, 23:04

overraskelsen er spesielt egnet for de som liker Wig Wam.
Eller skulle jeg ikke sagt det Guffen ? :-)

Mickey
18 år, Horten

05.01.2006, 23:04

DonaldDuck skreiv:

Jeg har aldri noe i mot at Wig Wam nevnes. All reklame er god reklame. :-)

Guffen Delbekk
23 år, Halden

05.01.2006, 23:09

Guffen Delbekk skreiv:

DonaldDuck skreiv:

Jeg har aldri noe i mot at Wig Wam nevnes. All reklame er god reklame. :-)

Du har vel CDen der Wig Wam bidrar med intet ringere enn "I was made for lovin' you" og det med selveste Bruce Kullick som gjestegitarist? ;-)

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Sigvald
41 år, Stavanger

06.01.2006, 04:38

Sigvald skreiv:

Du har vel CDen der Wig Wam bidrar med intet ringere enn "I was made for lovin' you" og det med selveste Bruce Kullick som gjestegitarist? ;-)

Den står på hedersplassen sammen med de andre. :-)

Er du i distriktet en dag får du komme og se på samlingen min. ;-)

Guffen Delbekk
23 år, Halden

06.01.2006, 04:58

Guffen Delbekk skreiv:

En liten overraskelse til førstemann. ;)

Er du broren til Sigvald? Er ikke SÅ morsomt skjønner du... Greit å være ironisk en gang eller to, men ikke i hver eneste tråd.

Pocket
25 år

06.01.2006, 07:37

Hvem er Bruce Kullick?

"This plan is so perfect it's retarded."
- Peter

Einherje
42 år, Tromsø

06.01.2006, 11:34

Einherje skreiv:

Hvem er Bruce Kullick?

Googleismen™ er din beste venn i slike tilfeller, glem ikke det :-)

Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©

MikroMidas
45 år, Trondheim

06.01.2006, 11:42

...ja. Vet det. Og gjorde det. Men alt som kom opp var en langhåring med gitar. Teksten appelerte ikke til vider lesning i det hele tatt, så derfor ba jeg her om en kortversjon.

- Peter

Einherje
42 år, Tromsø

06.01.2006, 12:34

Hovudgitaristen i KISS frå 1984 til 1996. (kjelde: Wikipedia. Sjekka Britannica òg, men der var han ikkje nevnt med eit ord.)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

06.01.2006, 12:48

...takker. Har som sagt aldri hørt om han. Kan vel være for det at han bare er en middelmålighet. Uansett... Livet går videre og om tre timer har jeg glemt navnet hans. Faktisk... Husker det ikke nå en gang. :-)

- Peter

Einherje
42 år, Tromsø

06.01.2006, 12:57

Gene Simmons...er ikke han gitarist også? Eller bassist?
Hører ikke så mye på Kiss, jeg er mere en AC/DC-type. :-)

Favoritter: Don Rosa / Floyd Gottfredson / Carl Barks / Romano Scarpa

"Jeg har på følelsen av at Mikke kan komme til å rote det til for meg. Neste gang må jeg være mer ... Overbevisende" -Spøkelseskladden (1939)

(Profil oppdatert.)

Jonas Larsen
16 år, Larvik

06.01.2006, 14:28

Gene Simmons er bassisten :-)

Míriel
25 år, Skaun

06.01.2006, 14:50

Ok, takk :-)

Favoritter: Don Rosa / Floyd Gottfredson / Carl Barks / Romano Scarpa

"Jeg har på følelsen av at Mikke kan komme til å rote det til for meg. Neste gang må jeg være mer ... Overbevisende" -Spøkelseskladden (1939)

(Profil oppdatert.)

Jonas Larsen
16 år, Larvik

06.01.2006, 14:53

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.