Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Disney Treasure Wave 5

Andeby Online > Diskusjonsforum > Disney Treasure Wave 5

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Christiffer skreiv:

Det er jo det vi har videohelp.com til da.

Kan du redegjøre litt nærmere ?

Gunnar And
56 år, Larvik

18.11.2005, 17:04

Vet ikke om det er helt lovlig da, men denne siden gir deg koder til DVD-spilleren din så den kan bli sonefri, låse den opp på en måte. Det ligger ganske mange koder på forskjellige DVD-spillerer der som hackere for eksempel har lagt ut.

Hørte du det Tommy, du er ikke normal

Christiffer

18.11.2005, 17:26

Var ikke lovlig å låse opp DVD-spilleren tidligere, men nå er det lovlig.
Butikken du kjøpte spilleren i er også behjelpelig om de har kunnskapen.
Må kanskje regne med å betale noen kroner da om de må flashe om (reprogrammere) noen av brikkene i spilleren.

Bernie
35 år, Bergen

20.11.2005, 08:50

Intervju med leonard Maltin om Disney Treasures serien og annet fra Disney:

http://www.ultimatedisney.com/leonardmaltin-interview.html

ばか! (Baka!)

Innlegget blei sist redigert 04.12.2005, 15:06 av Chrisron

Chrisron
31 år, Tønsberg

04.12.2005, 15:06

Noen som vet om "Chronological Donald vol.2" har kommet til Norge enda, eller naar den kommer?

Anbefalt lesning som lyser opp selv den tristeste forumdag:
http://www.nettserier.no/hakkumheavy/1205535600/

Innlegget blei sist redigert 07.12.2005, 21:07 av krice

krice
24 år, Tromsø

07.12.2005, 20:25

Min er underveis, mere enn det tør jeg ikke si. Hvis jeg tør så kan jeg varsle når min er i hus.

Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©

MikroMidas
45 år, Trondheim

07.12.2005, 21:17

Jeg pleier å bestille fra dvdboxoffice.com som jeg er veldig fornøyd med. De sendte Chronological Donald vol.2 for to dager siden. Det tar vanligvis 1 - 2 uker før jeg får dem i postkassa.

Diff

07.12.2005, 21:20

Idag lå alle de fire nye boksene i postkassa, så nå har jeg komplett serie igjen. Hurra :-)

ばか! (Baka!)

Chrisron
31 år, Tønsberg

09.12.2005, 12:02

chrisron skreiv:

Og til dere som samler de norske utgavene isteden kan jeg jo nevne at Mickey Mouse in Living Color vol. 2 har kommet ut idag.

Jeg kan nevne at denne kan kjøpes på play.com for £ 6.99 - gratis frakt:

http://play.com/play247.asp?pa=pab&page=title&r=R2&title=564899

Gunnar And
56 år, Larvik

17.12.2005, 18:29

Takk for tips. DVD er nå bestilt.

Superboy
48 År. Anbefales: MIRANDA av Inkalill

Øyvind Braaten
49 år, Sarpsborg

17.12.2005, 19:56

chrisron skreiv:

Idag lå alle de fire nye boksene i postkassa, så nå har jeg komplett serie igjen. Hurra :-)

Siden jeg bare kjøpte tegnefilmboksene så lurte jeg på om du kunne gi en kort begrunnelse hvorfor jeg skulle kjøpt de to siste :-)
Har du kjøpt alle boksene som ikke er tegnefilm ?? Er det verdt det ?

Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©

MikroMidas
45 år, Trondheim

04.01.2006, 22:46

MikroMidas skreiv:

Siden jeg bare kjøpte tegnefilmboksene så lurte jeg på om du kunne gi en kort begrunnelse hvorfor jeg skulle kjøpt de to siste :-)

Eh. Har egentlig aldri likt å svare på sånne spørsmål da det på en måte blir å prøve å påvirke andre til å følge min subjektive mening. (Jada jeg vet jeg har en meget sær holdning. Jeg leser faktisk aldri filmanmeldelser engang)

Har ikke rukket å se mer enn Rarities settet hittil så jeg kan uansett ikke si noe om hva jeg syns ennå.

Har du kjøpt alle boksene som ikke er tegnefilm ?? Er det verdt det ?

Jeg har absolutt alle boksene ja, og vil kjøpe alle fremtidige uansett innhold. (Bare MÅ ha dem komplett :-)) For meg så er det uten tvil verdt det, da jeg har funnet ALLE boksene interessante.
De inneholder jo mye variert stoff som f.eks. hele første uke av Mickey Mouse Club, komplett Davy Crockett, åpnigssermoni og flere show fra Disneyland, programmer om hvordan tegnefilmene ble laget og framtidsvisjoner om romfart og annet.

Om det høres spennende ut eller ikke får bli opp til deg, men du ble vel kanskje ikke særlig klokere av et innlegg der jeg egentlig ikke svarer på det du lurte på :-)

ばか! (Baka!)

Chrisron
31 år, Tønsberg

05.01.2006, 11:55

chrisron skreiv:

Eh. Har egentlig aldri likt å svare på sånne spørsmål da det på en måte blir å prøve å påvirke andre til å følge min subjektive mening.

Men er ikke poenget med hele forumet her å basunere din egne meninger så høyt at andre sine ører flagrer :-) Neida skjønner den holdningen og bøyer meg i støvet for en som må ha serien komplett og faktisk ser på alle boksene. Det er det vel ikke alle kompletister som gjør :-)

Om det høres spennende ut eller ikke får bli opp til deg, men du ble vel kanskje ikke særlig klokere av et innlegg der jeg egentlig ikke svarer på det du lurte på :-)

Nei egentlig ikke, men jeg frykter at jeg er i ferd med å bli kompletist av denne serien selv :-(

Innlegget blei sist redigert 05.01.2006, 21:56 av MikroMidas

MikroMidas
45 år, Trondheim

05.01.2006, 21:56

Jeg fant en interessant dansk side om Disney-DVDer her:

http://www.juhu.dk/disneydvd/

Det dreier seg om danske DVDer; med mange anmeldelser mv.

Gunnar And
56 år, Larvik

05.01.2006, 22:09

MikroMidas skreiv:

Men er ikke poenget med hele forumet her å basunere din egne meninger så høyt at andre sine ører flagrer :-)

He he. Ja du har kanskje et poeng der :-)

jeg frykter at jeg er i ferd med å bli kompletist av denne serien selv :-(

Mange sett til salgs på eBay, men det vet du sikkert alt :-)

ばか! (Baka!)

Innlegget blei sist redigert 05.01.2006, 23:51 av Chrisron

Chrisron
31 år, Tønsberg

05.01.2006, 23:46

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.