Andeby Online > Diskusjonsforum > Merkelapp
Gå tilbake til forumoversikta ...

Jeg har aldri sett noe slikt, men så kjøper jeg sjelden Donald-Pocket så det er noe jeg lett kan ha oversett.
Karsten Vikshåland, ustabil teoretiker!
Peder Kåre
24 år, Karmøy
29.04.2004, 21:18

lyder som et højst morsomt gag - i stil med den varefakta der var i danske asterix-album engang.
Til dette album er brugt:
så og så meget papir -
så og så mange meter farvebånd på skrivemaskinen
så og så mnage liter øl
500 liter kaffe
70.000 talebobler osv. osv.
Remember: It all started with a mouse
AC
29 år, Danmark
29.04.2004, 21:43

Jeg ser dessverre relativt sjelden i bladhyllene for tiden, men holder meg i live gjennom abonnement på DD&Co og Komplette Årganger.
Karsten Vikshåland, ustabil teoretiker!
Peder Kåre
24 år, Karmøy
29.04.2004, 21:46

oddvang skreiv:
"Er det bare meg som har en artig liten sak påklistret på en av mine Donald pocket?
Ett hvitt klistremerke med en person med en bok og en tekst som følger: "ADVARSEL Dette produktet vil under gitte omstendigheter føre til fullstendig åndsfraværelse i opptil to timer."
Min lapp er på DP # 249 'Rått parti'."
Husker den. Må nå lese ganske sent for å få en donaldpocket til å vare i to timer.
Saturos
19 år, Stavanger
29.04.2004, 22:55

Lurar på om denne kampanjen har samanheng med reklamefilmane? Kva var det... "256 sider i din egen verden" eller noko slikt? Den kampanjen med folk som står og gjer noko, og så følgjar dei ikkje med på kva dei gjer i det heile tatt, og så ser vi at dei står og leser Donald Pocket samtidig...
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
06.05.2004, 00:19

Nei. Det er nokre år sidan, trur eg. Eksempel: Zoomar inn på ein kropp frå magen og ned som går mot kjøleskapet og tar ut ein juicekartong. Byrjar å tømme juice i eit glas som står på benken. Sluttar ikkje å tømme, så glaset renn over til kartongen er tom. Kameraet rullar oppover, og vi ser at personen står og leser ein Donald Pocket og er så konsentrert om denne at han ikkje ser kva som foregår rundt seg. Trur til og med at DEN reklamefilmen slutta med at han løfta kartongen til munnen for å drikke rett frå kartongen, og oppdaga at kartongen var tom.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
06.05.2004, 13:46

Ja, jeg har over 100 pocketer og alle de nye og det klistre merke er på min.
Lo$ Companion
www.raptus.no
don rosist
16 år, Bergen
12.05.2004, 09:52

Ja eg har den pocketen , det er et klistermerke på den og den reklama såg eg i går!
[img src="http://www.home.no/ce88/neon.gif"]
krister
17 år, Sula
16.05.2004, 15:18

Lurar litt på om det er på sin plass å spørja:
Er det nokon som har Donald Pocket 249 UTAN merkelapp?
Er det nokon som har ein ANNAN Donald Pocket enn 249 med denne merkelappen?
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
17.05.2004, 13:07

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.