Andeby Online > Diskusjonsforum > Donald Duck og vennene hans
Gå tilbake til forumoversikta ...

Jeg savnet "Donalds snøballkrig" i dagens utgave. Jeg tror ingen av AOLs lesere vil protestere dersom du Olaf på vegne av AOL, tar kontakt med Egmont/NrK og ber dem innkludere denne igjen fra og med neste år.
Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html
Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/
Innlegget blei sist redigert 24.12.2005, 15:47 av Sigvald
Sigvald
41 år, Stavanger
24.12.2005, 15:46

Jeg er helt enig. Donalds snøball krig har vært et av høydepunktene i alle år. Det er kanskje ikke Olaf's ansvar å si ifra. Jeg tror Egmont/NRK blir mer påvirket om alle skriver en mail selv, istedenfor at en sier ifra. Men alle monner drar!
Og ellers, God Jul og Godt Nyttår.
Ikke spis mine indre organer. Jeg trenger dem selv!
Asterix
18 år, Sande i Vestfold
24.12.2005, 15:54

For det første er ikkje «Donald Duck og vennene hans» laga av NRK.
For det andre har ikkje «Donald Duck og vennene hans» noko som helst med Egmont å gjera.
For det tredje har eg ikkje makt til å be dei som lager dette om noko som helst.Andeby Online er ikkje akkurat ein autoritet ovanfor Disney-studioa.
For det fjerde har eg ingen ønsker om å uttale meg på vegne av ei rekke enkeltpersonar som eg ikkje har snakka med. Andeby Online er ikkje eit organisert fellesskap med ein felles agenda akkurat.
Eg trur at samansetninga av desse filmane skjer før programma kjem NRK i hende. Dersom eg tar feil i det, er det enklaste om du tar kontakt med NRK om dette sjølv og lar dei vite at du meiner dette. Ingen vits i at eg uttaler meg på vegne av deg, det er berre å skape eit unødvendig mellomledd.
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
24.12.2005, 16:02

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.