Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Carl Barks nevnes på NRK1 23:41 tirsdag 27.12

Andeby Online > Diskusjonsforum > Carl Barks nevnes på NRK1 23:41 tirsdag 27.12

Gå tilbake til forumoversikta ...

Tenkte jeg bare skulle nevne at Carl Barks sitt navn nevnes i ett tv program på NRK1 den 27. desember som heter Are og Odin - Da by og sau knytta tau. Programmet starter 23.30.

Uttalelsen kommer 11 minutter ut i programmet og er fra gamle petre og NRK radio sjefen Nils Heldal. For de som ikke kan vente eller ikke får sett programmet er uttalelsen sitert under.

SPOILER:

Han mener at det ikke bare er morsomt det som ble sagt i Are og Odin, men at det ligger ett dypere plan under det Are og Odin har "veltet" av seg på lufta i alle år.Det er litt hjerneføde under "brekingen". Heldal sammenliger Are og Odin med Knutsen&Ludvigsen og Donald Duck tegneren Carl Barks. For min del må jeg bare si at det er IKKE noe dårlig selskap Barks har havnet i her gitt :-)

Programmet kan også sees på NRK.no sine websider.

Dette bare nevnt slik at noen™ **IKKE** skulle få **NOK** en grunn til å lage rabalder for at Olaf eller noen andre ikke har gjort han og alle andre oppmerksom på dette.

Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©

Innlegget blei sist redigert 24.12.2005, 13:00 av MikroMidas

MikroMidas
45 år, Trondheim

24.12.2005, 12:58

Ikkje noko dårleg selskap det der nei. Såg programmet i går, og det er alltid moro når folk litt overraskande nemner Carl Barks.

«Å, Donald! Nå kan ingenting få meg i dårlig humør.»
Dolly Duck.

Sølve
18 år, Ullensvang

24.12.2005, 14:43

Are og Odin er MEGET dårlig selskap. Totalt hjernedød humor. FInt om man styrer sammenligninger av den typen as...

Pocket
25 år

24.12.2005, 15:02

Pocket skreiv:

Are og Odin er MEGET dårlig selskap. Totalt hjernedød humor. FInt om man styrer sammenligninger av den typen as...

Helt enig. Jeg synes Are og Odin bare er irriterende.

ばか! (Baka!)

Chrisron
31 år, Tønsberg

24.12.2005, 15:19

Ja vel, de om det. Men Knutsen & Ludvigsen er konge.

«Å, Donald! Nå kan ingenting få meg i dårlig humør.»
Dolly Duck.

Sølve
18 år, Ullensvang

24.12.2005, 17:13

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.