Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Faren til Petter Smart

Andeby Online > Diskusjonsforum > Faren til Petter Smart

Gå tilbake til forumoversikta ...

Hvem var/er faren til Petter Smart? Han som Skrue møtte i Skrue McDucks Liv og Levnet var vel bestefaren, eller var DET faren?

"Jeg er ikke redd for å dø,
jeg er redd for ikke leve."

Don Rosas største fan
14 år, Stavanger

23.12.2005, 15:07

Julius Smart, som Skrue møtte i «Det fantastiske elvekappløpet» og seinare i Skrues liv, er bestefaren ja.

Faren er ifølgje Don Rosa Fulton Smart (som på norsk òg har hatt namnet Edison Smart). Vi møter han i DD&Co 19/2002, i Rosa-historia «Hans første suksess». Han er òg ein av dei unge hakkespettane som Skrue møter i Skrues liv del 10, og i «Visdommens voktere» fekk vi vite at det var Edison Smart som hadde fått den aller første hakkespettmedaljen, og at han hadde fått denne for at han hadde funne opp hakkespettmedaljen.

http://duckman.pettho.com/characters/fulton.html

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Innlegget blei sist redigert 23.12.2005, 15:12 av Olaf Moriarty Solstrand

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

23.12.2005, 15:11

Mens vi er inne på Petter Smart, er det noe slektskap mellom Petter Smart og Gretchen Gans, kona til Konrad Kvakk? De ligner litt.

"Jeg er ikke redd for å dø,
jeg er redd for ikke leve."

Don Rosas største fan
14 år, Stavanger

23.12.2005, 15:15

Det er ihvertfall ikkje noko kjent slektskap der.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

23.12.2005, 15:18

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.