Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Donald på 80-tallet.

Andeby Online > Diskusjonsforum > Donald på 80-tallet.

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

http://coa.inducks.org/comp2.php?lg=7&default_o=1&ser=Treasure

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

19.12.2005, 15:34

Takker :-)

"You have to look within yourself to save yourself from your other self. Only then will your true self reveal itself."

Den rosa
19 år, Råde

20.12.2005, 15:29

Vegar skreiv:

Så må vi ikke glemme at både "Mitt liv i et eggeskall" og "Solens sønn" kom på åttitallet da.

Ah, "Mitt liv i et eggeskall". Eg både elskar og hatar den historia. Elskar fordi det er ei knakande god historie, og hatar den fordi den bryt så inni [SENSURERT] med CBs og DRs andehistoriar.

Då eg va liten og lite visste
Då fekk eg tak i ei Donald-bok
Eg las den ut heilt til det siste
og plutseleg vart eg klok!

Kristian Rødvand
23 år, Rana

21.12.2005, 01:48

Den bryter vel ikkje med nokre av Barks' andehistorier, gjer den vel? Og Don Rosa kom jo etter Eggeskall.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

21.12.2005, 01:56

Olaf Solstrand skreiv:

Den bryter vel ikkje med nokre av Barks' andehistorier, gjer den vel? Og Don Rosa kom jo etter Eggeskall.

Den bryter i hvert fall med CBs stamtre-skisser.

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Sigvald
41 år, Stavanger

21.12.2005, 01:57

Jada, men dei var jo ikkje eingong ålment kjente då MLIEE blei laga, var dei vel? Det var derimot meisterverket og den tidlause klassikeren Den hodeløse totempælen, ihvertfall i Italia, der serien blei skapt.

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

21.12.2005, 01:59

Eg tenkjer på denne slektsgreia. I følge CB og DR er det jo ekte slektskap, men i "mitt liv i et eggeskall" fann jo Skrue og Bestemor Donald då han var nyklekt, og dei gav seg sjøl titlane onkel og bestemor. Det er det som iriterar meg! Stamtavla har liksom blitt fakta for meg i løpet av åra.

Då eg va liten og lite visste
Då fekk eg tak i ei Donald-bok
Eg las den ut heilt til det siste
og plutseleg vart eg klok!

Kristian Rødvand
23 år, Rana

21.12.2005, 02:00

Sigvald skreiv:

Olaf Solstrand skreiv:

Den bryter i hvert fall med CBs stamtre-skisser.

skisse (skisse) f1 el. m1 (gj ty. fra it., opph gr skhedios 'gjort i hast, uten forberedelse')
1 foreløpig plan; utkast til et kunstverk, byggverk o l tegne s-r
2 kort oversikt over innholdet av et litterært arbeid; kortfattet litterær skildring

(Det var du som brukte ordet "skisse".

"This plan is so perfect it's retarded."
- Peter

Einherje
42 år, Tromsø

21.12.2005, 02:01

Kristian Rødvand skreiv:

Eg tenkjer på denne slektsgreia. I følge CB og DR er det jo ekte slektskap, men i "mitt liv i et eggeskall" fann jo Skrue og Bestemor Donald då han var nyklekt, og dei gav seg sjøl titlane onkel og bestemor. Det er det som iriterar meg! Stamtavla har liksom blitt fakta for meg i løpet av åra.

Ettersom Skrue seinare i den historia finner ut at han faktisk *er* Donalds biologiske onkel likevel, må egget ha tilhørt anten Bestemor Duck eller eit tredje sysken av dei. Dei visste det berre ikkje då dei fant det.

Innlegget blei sist redigert 21.12.2005, 03:20 av Olaf Moriarty Solstrand

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

21.12.2005, 03:20

Olaf Solstrand skreiv:

Kristian Rødvand skreiv:

Ettersom Skrue seinare i den historia finner ut at han faktisk *er* Donalds biologiske onkel likevel, må egget ha tilhørt anten Bestemor Duck eller eit tredje sysken av dei. Dei visste det berre ikkje då dei fant det.

Nå er det vel ingen som tror at Bestemor Duck eller en tenkt søster av henne ville lagt et egg i et reir høyt oppe i et tre for så å ruge det ut der. Jeg er således helt enig med Kristian at Rotas fremstilling i "Mitt liv i et eggeskall" skurrer som bare det.

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Sigvald
41 år, Stavanger

21.12.2005, 03:48

Sigvald skreiv:

Nå er det vel ingen som tror at Bestemor Duck eller en tenkt søster av henne ville lagt et egg i et reir høyt oppe i et tre for så å ruge det ut der.

Vi veit vel ganske lite om skikkane til denne anderasen som dominerer ein del av Disney-seriane, men at dei skiljar seg ein del frå våre skikkar er det ingen tvil om. Til dømes ville vel ingen fornuftige menneske finne på å samle tre kubikkmål med kontanter på ein stad, men i Disney-teikneseriane er det minst to personar som har gjort dette kvar for seg. Akkurat det synest eg er litt snålare enn å klekke ut eit egg i toppen av eit tre. (eller, Donalds mor kom jo aldri så langt at ho rakk å klekke han ut, diverre.)

Innlegget blei sist redigert 21.12.2005, 03:54 av Olaf Moriarty Solstrand

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

21.12.2005, 03:53

I den historien som stod i Donald nå nylig, den hvor Mikke får Advokat Lur som forsvarer, ser ikke dommeren på det som det minste uvanlig med fødsler i trær. "Men da må jo moren hans ha klatret i treet, og straff er arvelig i [hva nå det landet het]!" Mye tyder på at sånt er dagligdags i den verdenen.

«Ha, ha! De tror jeg er sprø, men jeg er bare den usynlige mannen.»

Innlegget blei sist redigert 21.12.2005, 13:24 av Vegar

Vegar
18 år, Trondheim

21.12.2005, 13:23

Finst det ikkje fuglesortar som stel egg frå andre fuglar og legg dei i reiret sitt? Det er jo ikkje tvil om at det er det som har skjedd i "Mitt liv i et eggeskall".

«Å, Donald! Nå kan ingenting få meg i dårlig humør.»
Dolly Duck.

Sølve
18 år, Ullensvang

21.12.2005, 14:03

Gjöken legger i alle fall egg i andres reir:-)

Anbefalt lesning som lyser opp selv den tristeste forumdag:
http://www.nettserier.no/hakkumheavy/1205535600/

krice
24 år, Tromsø

21.12.2005, 16:39

Super teori, Sølve. Mykje betre enn min. Det forklarer jo òg kvifor Bestemor er så vill etter å få nokon å forsørge, ettersom ho nettopp har fått fråstjelt eit egg.

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

21.12.2005, 17:05

Sigvald skreiv:

Olaf Solstrand skreiv:

Nå er det vel ingen som tror at Bestemor Duck eller en tenkt søster av henne ville lagt et egg i et reir høyt oppe i et tre for så å ruge det ut der. Jeg er således helt enig med Kristian at Rotas fremstilling i "Mitt liv i et eggeskall" skurrer som bare det.

Men det er da ikke uvanlig at sånne ting skjer i, eh, litteraturhistorien. Noen som har lest "The Importance of being Earnest" av Oscar Wilde? Den er i alle fall skrekkeksempelet på rare fødsler (i en håndveske, faktisk) og "tilfeldige" slektsforhold som oppdages etter hvert... dessuten er den noe av det morsomste som noen sinne er skrevet. Anbefales veldig mye!

...det er visst år og dag siden jeg leste "Mitt liv i eggeskall". Det eneste jeg husker fra den, er den fantastisk tegna byen (New York?) i de første rutene. Rota vet sannelig hvordan han skal få til såntno.

da da da og hepp.

Innlegget blei sist redigert 21.12.2005, 22:50 av Kristin

Kristin
22 år, Trondheim

21.12.2005, 22:50

Den byen var vel eigentleg Andeby ... men Rota brukte New York som modell, og det blei så likt at oversetjarane bestemte seg for å kalle byen New York.

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

22.12.2005, 01:22

Var det egentlig Andeby?

"Jeg har på følelsen av at Mikke kan komme til å rote det til for meg. Neste gang må jeg være mer ... Overbevisende" -Spøkelseskladden (1939)

Jonas Larsen
16 år, Larvik

22.12.2005, 20:42

Meiner å hugse det, ja.

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

22.12.2005, 21:00

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.