Andeby Online > Diskusjonsforum > Skrue og Gulldbran
Gå tilbake til forumoversikta ...

De to er jo rivaler, men de møttes i Afrika. Gullbrand var en ussel eneboer og veldig redd, mens nå er han modig rival og hvorfor ikke verdig som den sorte ridder.
Innlegget blei sist redigert 21.12.2005, 19:57 av Tobias
Tobias
13 år, Sarpsborg
21.12.2005, 19:53

Den sorte ridder er en gentlemanstyv og gav skrue et maleri han hadde stjålet i historien "Den sorte ridder vender tilbake".
Noe bedre svar har jeg ikke 
Favoritter: Don Rosa / Floyd Gottfredson / Carl Barks / Romano Scarpa
"Jeg har på følelsen av at Mikke kan komme til å rote det til for meg. Neste gang må jeg være mer ... Overbevisende" -Spøkelseskladden (1939)
(Profil oppdatert.)
Jonas Larsen
17 år, Larvik
21.12.2005, 20:57

Tobias skreiv:
De to er jo rivaler, men de møttes i Afrika. Gullbrand var en ussel eneboer og veldig redd, mens nå er han modig rival og hvorfor ikke verdig som den sorte ridder.
Gullbrand Gråstein er boer (det er det man kaller de hvite i Sør-Afrika som i hovedsak nedstammer fra Nederland og taler den varianten av flamsk som kalles "afrikaans"), hvorvidt han også er eneboer (bor alene) kan jeg ikke huske å ha sett noen dokumentasjon på.
Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html
Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/
Innlegget blei sist redigert 22.12.2005, 03:33 av Sigvald
Sigvald
42 år, Stavanger
22.12.2005, 01:57

Sigvald skreiv:
Tobias skreiv:
Gullbrand Gråstein er boer (det er det man kaller de hvite i Sør-Afrika som i hovedsak nedstammer fra Nederland og taler den flamske dialekten "afrikaans"), hvorvidt han også er eneboer (bor alene) kan jeg ikke huske å ha sett noen dokumentasjon på.
Afrikaan har og kommer aldri til å bli en flamsk dialekt. Det er klassifisert som eget språk.
"This plan is so perfect it's retarded."
- Peter
Einherje
42 år, Tromsø
22.12.2005, 02:05

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.