Andeby Online > Diskusjonsforum > HOF Don Rosa 3 trykkfeil?
Gå tilbake til forumoversikta ...

La merke til at i tittelen på "Sterke-Tor slår til igjen" på side 143 er det trykt både "Donald Duck" og "Anders And" over hverandre..... Dette må da være en slurvefeil fra Egmont sin side....
Sverre Amundsen
Sverre
37 år, USA
19.12.2005, 06:05

19.12.2005, 12:07

Sverre skreiv:
La merke til at i tittelen på "Sterke-Tor slår til igjen" på side 143 er det trykt både "Donald Duck" og "Anders And" over hverandre..... Dette må da være en slurvefeil fra Egmont sin side....
Det står det samme i min bok. Det er bare artig !! Har ikke tenkt å bytte den !!
Vokste opp med Donald i femtiårene !
Helen
Oslo
19.12.2005, 15:18

I min bok står det også bare Donald Duck.
Favoritter: Don Rosa / Floyd Gottfredson / Carl Barks / Romano Scarpa
"Jeg har på følelsen av at Mikke kan komme til å rote det til for meg. Neste gang må jeg være mer ... Overbevisende" -Spøkelseskladden (1939)
(Profil oppdatert.)
Jonas Larsen
16 år, Larvik
19.12.2005, 15:33

Sverre skreiv:
i tittelen på "Sterke-Tor slår til igjen" på side 143 er det trykt både "Donald Duck" og "Anders And" over hverandre.....
Mulig å få et bilde av dette? Heldigvis er min bare Donald Duck
176-167
37 år, Sandefjord
19.12.2005, 16:05

Jeg har ikke tenkt å bytte boken, det ville bli for mye styr for en så liten "feil". Skal se om jeg kan få tatt et bilde av eller scannet den ruten.
Sverre Amundsen
Sverre
37 år, USA
19.12.2005, 18:35

Den **//kan//** stige i verdi ved sånne feil, ettersom det gjør den mer unik. F.eks. så stiger en en-krone i verdi om hullet ikke er i midten, o.l. :-)
I'm not worthless... I can be used as a bad example:P
General med blant annet hederstitlene T.R.O.P.P.S.S.J.E.F. og T.H.O.M.A.S.
Talentfulle, Hederlige, Orienterte, Mesterlige og Allvitende Speidergeneral
Talentfulle, Raske, Ordentlige, Pålitelige, Praktiske Snartenkte Sjef for Juniorhakkespettenes Eventyrlystne Flokk.
Ted
16 år, Bergen
20.12.2005, 09:08

Trykk- og pressfeil kan ofte få en ting til å stige i verdi, spesielt samleting som frimerker og mynter, men det er nok neppe noen som vil kjøpe HOF DR 3 for 500 fordi Anders And og Dondald Duck er trykket sammen på grunn av en feil. 
20.12.2005, 13:39

Slike feil, har ingen samleverdi. Har selv et Fantometblad med syv eks. omslag. Og et Lucky Luke-album uten sort-hvitt. Men ingen av de er verdt noe ekstra. Slikt som Clever og Smart album nr. 7 som aldri var i salg, har mye mer verdi.
49 År. Anbefales: MIRANDA av Inkalill
Øyvind Braaten
49 år, Sarpsborg
20.12.2005, 14:19

...her synes nå jeg at "oppsitterismen" kicker inn. Slik umoral har ingenting å gjøre i en tegneseriesamlers væremåte. Folk som samler ut i fra at det de samler på skal stige i verdi burde etter min soleklare mening aldri få en plass i Himmelen men få et spikersete innerst i Hades.
"This plan is so perfect it's retarded."
- Peter
Einherje
42 år, Tromsø
20.12.2005, 20:41

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.