Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Hvem i Andeby liker du best?

Andeby Online > Diskusjonsforum > Hvem i Andeby liker du best?

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3

Olaf Solstrand skreiv:
"Nei, kvifor det... Så lenge "den offisielle versjonen" er at dei bur i Andeby, er vel Langbein og Olsen og ikkje minst Spøkjelseskladden fullverdige medlemer av denne tråden?"
Det var det eg antok, ja. Og Spøkelseskladden er vel heller internasjonal. (strengt tatt kunne eg vel inkludert Gråstein òg, sidan det så vidt eg kan hugse eksisterar mange seriar som gjer han til ein meir eller mindre fastbuande i Andeby. Men det ville vel kanskje være å dra byråkratiske tolkningar eit hakk for langt...)

"To never die and conquer all, that is winning."
- Illyria

Loke Aesir
24 år, Vik

11.04.2004, 01:07

Byråkratiske tolkningar?

http://www.nettserier.no/pacham/

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

11.04.2004, 01:27

Ok, eg gir meg. Gløym alt eg skreiv.

Med gild frevleik helsar eg dykk, frendar.

Vegard
22 år, Hareid

11.04.2004, 13:10

Olaf Solstrand skreiv:
"Byråkratiske tolkningar?"

Ja... som i at ein KAN argumentere for at Gråstein er ein andebyborger, men at det er flisespikkeri og regelrytteri. Med andre ord, det er byråkratisk fordi det finnest møljer av papir og beviser på at det kan gjerest slik, altså tungvint, i staden for å gjere det på den enkle og lettforståelege måten og berre sei at Gråstein bur i Sør-Afrika og det er det. :)

(Dårlig ordvalg, eg veit, men eg skreiv no eingong det, så då må eg stå for det)

"To never die and conquer all, that is winning."
- Illyria

Loke Aesir
24 år, Vik

11.04.2004, 13:49

Hvis jeg, som andre her, skal utelukke dem som kommer utenbys fra, blir lista:

*Onkel Skrue
*Lille Hjelper
*Donald

Det er forferdende å reflektere over hvordan et enkelt, ubetenksomt ord kan føre til katastrofe somme tider.

~P.G.W~

Lillegull
28 år, Grimstad

14.04.2004, 14:11

Den kuleste i Andreby er Donald Duck !

Caff

19.04.2004, 12:29

Olaf Solstrand skreiv:
"Nei, kvifor det... Så lenge "den offisielle versjonen" er at dei bur i Andeby, er vel Langbein og Olsen og ikkje minst Spøkjelseskladden fullverdige medlemer av denne tråden?"
---------------------

Olaf, ettersom du alltid er så nøye og korrekt på alt så kan jeg også være det.

Det HELT korrekte er nemlig at det er EN av mange offisielle versjoner som er slik du sier - Egmonts. Andre utgivere har gjerne andre versjoner. Ettersom det ikke noe sted er presisert at Egmonts versjon per definisjon OGSÅ er Andeby onlines versjon, så er det på ingen måte urimelig å forholde seg til f.eks. Don Rosas tolkning av dette spørsmålet.

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Sigvald
42 år, Stavanger

19.04.2004, 15:42

Sigvald skreiv:
"Det HELT korrekte er nemlig at det er EN av mange offisielle versjoner som er slik du sier - Egmonts. Andre utgivere har gjerne andre versjoner."

Nettopp. Det er difor eg sette "den offisielle versjonen" i hermeteikn. Det er den offisielle versjonen hos dei som gir ut i vårt geografiske område.

"Ettersom det ikke noe sted er presisert at Egmonts versjon per definisjon OGSÅ er Andeby onlines versjon,"

Andeby Online har ingen eigen versjon.

"så er det på ingen måte urimelig å forholde seg til f.eks. Don Rosas tolkning av dette spørsmålet."

Nei, det er ikkje det. Men det er heller ikkje urimeleg å forholde seg til at andre veljar ei anna tolking. Så når ein tråd handlar om kven som er den du likar best i Andeby, og eit menneske meinar at inspektør Olsen og Langbein bur i Andeby, må det mennesket ha lov til å meine det. Det var det eg påpeika i denne tråden.

Så berre forhold deg til Don Rosas tolking, du - men godta samtidig at andre forholdar seg til andre tolkingar. Og i ein artikkel om kven den beste figuren i Andeby er, bør det då absolutt vere opent for dei som meinar at Langbein er ein av dei.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

19.04.2004, 16:10

Er egmonts version egentlig at de bor i hver sin ende af byen - for det er da sjældent de mødes... husker nogle serier fra bladet hvor de mødes, og en lang god serie fra donald pocket (Stjernehjulet - Zodiakus-cirklen) hvor både mus og ænder er med.
En serie jeg har læst forsøger faktisk at forklare hvorfor Donald og Mikke ses så sjældent - noget med en episode i deres ungdom

Remember: It all started with a mouse

AC
29 år, Danmark

20.04.2004, 11:29

I Zodiakus-serien (som på norsk stod i Donald Pocket 117 og 118) var det faktisk trykt et kart som viste at Skrue og Mikke budde på kvar sin kant av USA. Ironisk nok var Mikke på "Andeby Museum" (i den norske oversettelsen) då han ringte til Skrue (som var i Pengebingen).

Andeby er vel så stor at ikkje alle innbyggjarane møtast kvar dag. Det er tydeleg at Mikke og Donald ikkje akkurat bur i same bydel.

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

20.04.2004, 11:34

Eg klarte ikkje å gi meg heilt likevel.

Men det verkar no mest logisk, at dei bor i to ulike byar.
T.d. er det ikkje rart at Politimester Fiks aldri har hatt noko med B-Gjengen å gjere, det hadde han heilt sikker hatt viss dei bodde i same by. Og Mikke er aldri i nærleiken av pengebingen eller Kornelius Kvakk statua, sjølv om desse er i hjarte av Andeby. Andeby kan umogleg vere så stort at Mikke aldi er på dei same plassane som Donald. Du ser no at ulikskapane er kjempe store, det kan ein ikkje legge skjul på. Teiknarane har bevist sett desse personlegheitene i kvar sin by, sjølv kva Egmont seier. Meinar eg, dykk andre kan meine kva de vil.

Kommentarar?

Vegard
22 år, Hareid

20.04.2004, 22:30

Vegard, du har en pointe i det med politimesteren. Men måske Mickey i en forstad i Egmonts version. I USA er det jo fact at Mickey bor i Mouseton.
Har I forresten tænkt på at Barks er en af de få der med succes har vist Mickeys sindstilstand vha. ørerne (i serien om balladen med den røde hat).
I dag vil jeg mene at Ferioli er den tegner som har bedst styr på at tegne mus og ænder sammen - Vicar er heller ikke helt af vejen på det punkt.
Men sæt ikke Don til at lave serier hvor de møder hinanden - jeg ser for mig hvordan Mikke endnu engang kunne blive mast flad under en elefant... ;-)

Jeg har vist forresten glemt at jeg har Skrue som favorit, og hos musene er det Langbein som er favorit. (Jeg har været klædt ud som begge to, ved forskellige lejligheder)

Remember: It all started with a mouse

AC
29 år, Danmark

20.04.2004, 22:44

Det at han bur i ein forstad til Andeby verkar heilt klart logisk då.

Vegard
22 år, Hareid

21.04.2004, 15:43

1.Onkel Skrue
2.Rottor
3.Donald Duck
4.Lille Hjelper
5.Langbein
6.Petter Smart...

vore på leirskole i vantlia og det var veldig morsomt men........borte bra men hjemme best...

gutten fra nord
17 år, Sortland

22.04.2004, 19:21

gutten fra nord skreiv:
"2. Rottor"

Hæ? Piloten Rotor McKvakk kan, etter mitt skjønn, ikke regnes med her. Han er vel mest en harry fantasifigur som hører hjemme i Ducktales ikke i Andeby.

LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.

Sigvald
42 år, Stavanger

22.04.2004, 22:54

Sigvald skrev:
"Hæ? Piloten Rotor McKvakk kan, etter mitt skjønn, ikke regnes med her. Han er vel mest en harry fantasifigur som hører hjemme i Ducktales ikke i Andeby."

Det er nå din mening at Rotor McKvakk er en harry fantasifigur. Om de andre figurene ikke er harry, så er de like fullt fantasifigurer. Uansett er dette et forum for Disney-relaterte diskusjoner (se forumregel nr 2), og siden DuckTales er et konsept eid av Disney, kan det også diskuteres her. Handlingen i DuckTales foregår også i Andeby, så han er en figur som godt kan nevnes blant de mest likte i Andeby.

Det finnes 10 typer mennesker:
De som kan det binære tallsystemet, og de som ikke kan det.

Arnstein
28 år, Klepp

23.04.2004, 00:46

Hmm.. hvem jeg liker.. Skrue McDuck for øyeblikket (kanskje fordi jeg har lest en god del skrue-hisorier i det siste :P )

Angus McDuck
25 år, Stavanger

23.04.2004, 21:00

Sigvald skreiv:
"Han er vel mest en harry fantasifigur som hører hjemme i Ducktales ikke i Andeby."

DuckTales, eller "Ole, Dole og Doffen på eventyr" som serien heiter på norsk, finn stad i Andeby. Ergo er Rotor ein Andeby-figur.

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

26.04.2004, 13:19

Det er jo selvsagt Onkel Jubalon!

Long live William van Horn! :D

Eirik

31.10.2004, 18:08

Eirik skreiv:

Det er jo selvsagt Onkel Jubalon!

Long live William van Horn! :D

Du skal være klar over at mange her i forumet er uenig med deg i dette, ikke minst fordi Jubalon er en karakter helt uten holdepunkt i den Barksistiske donaldismen. Dette blir vel nesten som om man i en debatt i en menighet den katolske kirke om hvem som er den verdigste helgenen, skulle foreslå Simon Templar (a.k.a. den nye helgenen).

Når dette er sagt så skal selvsagt dine meninger respekteres like mye som andres meninger selv om mange nok som sagt ikke vil være enige.

LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.

Sigvald
42 år, Stavanger

31.10.2004, 18:21

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.