Andeby Online > Diskusjonsforum > OT: Til alle i Oslo
Gå tilbake til forumoversikta ...

Sigvald skreiv:
Sølve skreiv:
Stian (nordlendingen) til John Carew: - Du, det neste partyet du skal halda, får eg koma på det?
Carew: - Hehe...nei!
Kjapt svar tilbake frå ein av Tufte-spelarane: - Då får ikkje du koma på vårt heller!
Det synest **eg** var vittig.
??? John Carew spilte da ikke i Cup-finalen
Nei, men vi var utdelere på NISO sin årlige premieutdeling der blant andre Carew fikk pris for sitt antirasistiske arbeid. Det var ikke bare cupfinalen som var på Grand den dagen. (men det hadde ingenting med Kniksenprisen å gjøre).
Lars Olav
32 år, Grimstad
14.11.2005, 12:51

Dere tapte 3-9 mot Øster Hus, men det må likevel ha vært fantastisk å spille foran 15300 entusiastiske tilskuere? Hvordan var det å være på banen når samtlige 15000 jublet over deres 1-0-mål?
Synd at Øster Hus ødela showet i 2. omgang ved å putte inn så pass gode spillere som Egil Østenstad og Erik Nevland.
mokka
18 år, Sandnes
14.11.2005, 19:41

Det var helt fantastisk å være med på det, og det var veldig merkelig å høre all pipingen på Vikingspillere på selveste Viking stadion. Det var tydelig hvem folk ville se og det føltes absurd.
Men jeg brydde meg ikke om at de satt opp slike spillere selv. Det var jo bare morro å spille mot Viking proffer syntes nå jeg.
Lars Olav
32 år, Grimstad
15.11.2005, 03:32

Lars Olav skreiv:
Sigvald skreiv:
Sølve skreiv:
Stian (nordlendingen) til John Carew: - Du, det neste partyet du skal halda, får eg koma på det?
Carew: - Hehe...nei!
Kjapt svar tilbake frå ein av Tufte-spelarane: - Då får ikkje du koma på vårt heller!
Det synest **eg** var vittig.
??? John Carew spilte da ikke i Cup-finalen
Nei, men vi var utdelere på NISO sin årlige premieutdeling der blant andre Carew fikk pris for sitt antirasistiske arbeid. Det var ikke bare cupfinalen som var på Grand den dagen. (men det hadde ingenting med Kniksenprisen å gjøre).
Hehe, så deg utenfor Grand da jeg og en annen gikk langs Karl Johansgate, du så på oss i et par sekunder - stilig dress med Tufte-logo på 
Vest-Sumpen rocker
Pierce
25 år, Oslo
23.11.2005, 00:07

Pierce skreiv:
Hehe, så deg utenfor Grand da jeg og en annen gikk langs Karl Johansgate, du så på oss i et par sekunder - stilig dress med Tufte-logo på
Det var ikke mange gangene jeg var utenfor så det var virkelig tilfeldig.
Men du skulle sagt hei 
Lars Olav
32 år, Grimstad
23.11.2005, 01:59

Informasjon til Lars Olav. Du er postermotiv i det jeg kaller "ungdomsutgaven av Se og Hør" sammen med Sugababes, Batman og The Darkness :p Bladet heter TOPP og er å få i butikkene på tirsdag. Plakaten er straks oppe på veggen hos meg sammen med Juventus :p
(Søsteren min abonnerer på TOPP og fikk bladet i dag - og derfor vet man sånt)
http://mira.arnebye.no/ - enda en sånn nymotens stripeserie.
*dask dask dask dask*
Arne Bye
24 år, Steinkjer
25.11.2005, 18:15

Arne Bye skreiv:
(Søsteren min abonnerer på TOPP og fikk bladet i dag - og derfor vet man sånt)
...og det skal du få oss til å tro?
www.olavskulen.no
Innlegget blei sist redigert 25.11.2005, 19:04 av Elise
Elise
49 år, Stord
25.11.2005, 19:03

Arne Bye skreiv:
Informasjon til Lars Olav. Du er postermotiv i det jeg kaller "ungdomsutgaven av Se og Hør" sammen med Sugababes, Batman og The Darkness :p Bladet heter TOPP og er å få i butikkene på tirsdag. Plakaten er straks oppe på veggen hos meg sammen med Juventus :p
Jeg håper ikke at det bare er meg på den plakaten :) Sattser på at det er et lagbilde.
Men uansett, takk for tipset, det skal kjøpes.
Lars Olav
32 år, Grimstad
28.11.2005, 00:47

Kan vel for sikkerhets skyld si at det er lagbilde det er snakk om. Skuffet over at Topp ikke har laget en oversikt (øverst fra venstre... osv) over hvem som er hvem slik som de fotballbladene jeg brukte å kjøpe da jeg var i ungdomsskolealder - men det er jo Topp vi snakker om her...
*dask dask dask dask*
Arne Bye
24 år, Steinkjer
28.11.2005, 16:01

Kjøpte du Topp for å få denne plakaten, Arne? For eg **nekter** å tru at Hanne gav slipp på sin? 
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
28.11.2005, 16:18

Som sagt, bladet er i butikkene i morgen. Ergo kan jeg ikke ha kjøpt det selv, jeg må ha fått plakaten fra søsteren min sitt blad som kom i posten på fredag. Og jo, hun ga den fra seg. Trengte ikke å overtale henne en gang. Skummelt
Når det er sagt - jeg hadde ikke sååå lyst på plakaten at jeg hadde kjøpt et eget blad for å få den. Hadde jeg fått et nei fra Hanne på fredag da jeg la inn min forespørsel om å få den, hadde jeg heller ikke prøvd å overtale henne til å gi den opp.
*dask dask dask dask*
Innlegget blei sist redigert 28.11.2005, 19:32 av Arne Bye
Arne Bye
24 år, Steinkjer
28.11.2005, 19:30

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.