Andeby Online > Diskusjonsforum > Donald Pocket, nok en gang
Gå tilbake til forumoversikta ...

Etter å ha fått en bærepose fyllt til randen med flunke nye pocket av en kamerat, samt bladd i en del, skumlest noen og til slutt startet på # 96, Eventyr på orientekspressen har jeg følgende konklusjon:
Takk Herre for at jeg valgte å avslutte dette triste rælet ved # 50. Maken til makkverk og elendige historier skal du jaggu leite lenge etter.
Onkel Skrue- Gullvulkanen i overnevnte pocket fikk det til å vrenge i meg. Jeg trodde det ikke kunne bli verre før jeg kom til Onkel Skrue- Solspeilet. Tok nesten en trippel bakoversalto i rein forfjamselse over hva forfatteren av historien tillater seg av idioti. Har jeg virkelig vokst i fra dette, eller historiene i Donald-pocket i fritt fall, tapet til en ambolt???
(redigert pga idioti)
"This plan is so perfect it's retarded."
- Peter
Innlegget blei sist redigert 25.11.2005, 05:50 av Olaf Moriarty Solstrand
Einherje
42 år, Tromsø
23.11.2005, 03:06

Donald Pocket har vel gjennomgått same forandring rundt denne tida som Donald Duck & Co gjorde då dei auka frekvensen og samtidig fekk stadig mindre Barks. Når opplaget auker til månadleg og dessutan folk som Scarpa og andre av dei italienske genia leverer mindre stoff, auker avstanden mellom fjelltoppene. Eg likte forsåvidt «Solspeilet», men det er absolutt ei historie som ligg på eit slikt nivå at det blir veldig opp til personleg smak korvidt den er god eller ikkje.
Du beskriver forresten det eg kjenner som Donald Pocket 96 her. Er nummereringa endra i dette opplaget, eller er det ein skrivefeil frå di side?
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
23.11.2005, 03:18

Urk... # 96 ja. Og du har en farlig god hukommelse. Æ e imponert!!!
Det er ikke bare historiene, men også forsidene. De har liksom mistet sjelen sin. Det er bare rett og slett trist å se dem. De er blitt intetsigende.
"This plan is so perfect it's retarded."
- Peter
Innlegget blei sist redigert 23.11.2005, 03:34 av Einherje
Einherje
42 år, Tromsø
23.11.2005, 03:31

Da er det ikke bare jeg som har reagert. Leste alle pocketene i rekkefølge, til litt over nr. 100, over en ganske kort periode, og mener de endret seg ganske mye, om enn litt senere enn nr. 50.
Bernie
36 år, Bergen
23.11.2005, 03:41

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.