Andeby Online > Diskusjonsforum > Somewhere in Nowhere
Gå tilbake til forumoversikta ...

Troja skreiv:
For å komme over på bladet igjen, så fikk jeg det i posten i dag. Veldig bra blad som absolutt er verdt de få dollarene det koster. De to historiene er jo knall, og i tillegg er det 9 sider med invervju av John Lustig og Pat Block, i tillegg til skisser, brev, Carl Barks opprinnelige sammendrag og annet materiale som er relevant for historien. Anbefales!
Hvorfra kjøpte du bladet siden du fikk det så fort??
Vokste opp med Donald i femtiårene !
Helen
Oslo
16.11.2005, 15:11

Kjøpte det på eBay, og fant selgeren med bladet på måten beskrevet i første innlegg. Om han har flere blader igjen nå, vet jeg dog ikke.
Gunnar And skreiv:
Bladet kan kjøpes på eBay med 30 % rabatt (Buy it now) til under 5 dollar.
Gå inn på "Donald Duck and Uncle Scrooge". Det er fortsatt 8 blader igjen.
Hilsen Gunnar And
16.11.2005, 15:42

Selgeren på eBay har fyllt opp og har nå 50 til salgs:
http://cgi.ebay.com/DONALD-DUCK-AND-UNCLE-SCROOGE-VOL-1-GN-30-OFF_W0QQitemZ6577799306QQcategoryZ35776QQssPageNameZWD1VQQrdZ1QQcmdZViewItem
Porto til Norge er 9 dollars, men da kan det fås 3 hefter i en konvolutt.
Innlegget blei sist redigert 16.11.2005, 16:04 av Gunnar And
Gunnar And
56 år, Larvik
16.11.2005, 16:01

Anbefales alle. Et blad alle donaldister i det minste burde lese, og helst eie. Portoen var dessverre litt dyr, men $14 inkl. porto er ikke mer enn rundt 90 kroner, og det er ikke noe særlig dyrere - kanskje til og med billigere - enn om man kjøper fra en norsk importør. Til gjengjeld sendes det med Global Priority, som kun tar rundt en uke fra USA til Norge.
Jeg har nå lest alle sidene med ordene fra Lustig og Block, og det er utrolig fascinerende. De forteller om hvordan historien ble til, hele prosessen sammen med Barks, etc. I tillegg er det noen skisser med kommentarer fra Barks, samt det siste brevet Barks sendte til Block før han døde og Barks' originale sammendrag av historien (hvor man ser at en god del har forandret seg i den endelige versjonen).
16.11.2005, 16:41

MEGET interesant å lese nettmøtet i ettertid. Synd at jeg ikke hadde tid å sitte foran skjermen/delta mens det pågikk, men slik er det å ha familie/slekt utenfor Andeby 
Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©
MikroMidas
45 år, Trondheim
17.11.2005, 13:39

http://www.andebyonline.com/index.php?area=nettmote&id=4
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
18.11.2005, 07:11

...å sei eg er imponert ville vore ein grov underdrivelse. :o Gode greier, Olaf! :D
"To never die and conquer all, that is winning."
- Illyria
Loke Aesir
23 år, Vik
18.11.2005, 15:10

Hvorfor ikke lage en egen tråd om det neste nettmøtet, slik at det er flere som legger merke til det?
Steinøy
14 år, Gaular
18.11.2005, 18:21

John Lustigs nyhedsbrev fortæller i dag:
"...Professionally, a lot of really great things are happening for me right now. And I have some big announcements to make, but I'll save that for a separate e-mail that'll come out later this week. (Seriously! This is really BIG!)"
-spændende...
He had complaints about life, but never any solutions.
oledamgaard
29 år, Danmark
21.11.2005, 20:00

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.