Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

hvem er den mest poppulære i andeby?

Andeby Online > Diskusjonsforum > hvem er den mest poppulære i andeby?

Gå tilbake til forumoversikta ...

hej
hvem er poppulærest i andeby??jeg har lurt på d veldig lenge 7hu!!!
håpere dere kan svare meg......
koz

Little girl

little girl
16 år, Steinkjer

12.04.2004, 17:53

DONALD selfølgelig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lille meg =)

donald_duck
19 år, Steinkjer

12.04.2004, 18:01

Ja, det er vel Donald for os som læser bladet, men om man tænker sig til selv at bo der, hvem er da mest populær.
Det er vel ikke Anton som altid vinder konkurrencer? Det er vel heller ikke Skrue som er så rik at folk blir misundelige?
Det er vel heller ikke Donald, som nok er ukjent, og kun evt. kjent for at være uheldig.
Hvad med Hakkespetterne - har mon folk øje for deres velgørende arbejde?
Jeg tror det er som i vores verden - den første den bedste tilfældige musik- eller film-stjerne.

Remember: It all started with a mouse

AC
29 år, Danmark

12.04.2004, 18:19

helt fullstendig enig med deg!

Lille meg =)

donald_duck
19 år, Steinkjer

12.04.2004, 18:20

Det er vel Bronaldo den kjente fotball spillern som spiler for Andeby United, men for oss lesere er det vel Donald...

vore på leirskole i vantlia og det var veldig morsomt men........borte bra men hjemme best...

gutten fra nord
17 år, Sortland

22.04.2004, 19:25

Nevnte lige dette for en med-donaldist i min by. Svaret bladt dem vi kender kan nok være Petter Smart (dygtig opfinner) eller måske alligevel Donald - han har været veldig dygtig til mange ting i mange serier - til sidst går det altdi galt, men hvis bare folk ville huske det gode han har gjort.

Remember: It all started with a mouse

AC
29 år, Danmark

22.04.2004, 21:31

Kom forresten til å tenkja på at ifølgje Don Rosa-stamtreet er Donald den eldste i Andeby som er i slekt med BÅDE Skrue McDuck og Kornelius Kvakk.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

05.05.2004, 18:35

Olaf Solstrand skreiv:
"Kom forresten til å tenkja på at ifølgje Don Rosa-stamtreet er Donald den eldste i Andeby som er i slekt med BÅDE Skrue McDuck og Kornelius Kvakk."

Ja, men så er det jo ikke så mange som er i slekt med begge to, kun Donald, Della og de tre ungene i følge stamtreet. Så det blir egentlig et spørsmål om hvem som ble klekket ut først av Della og Donald... ;-)

Det finnes 10 typer mennesker:
De som kan det binære tallsystemet, og de som ikke kan det.

Arnstein
28 år, Klepp

05.05.2004, 23:59

Klart, og ettersom Della sannsynlegvis ikkje bur i Andeby (dersom ho framleis er i live)... blir det berre Donald, Ole, Dole og Doffen i den byen.

Det finst mange grunnar til at Donald skulle vere populær i Andeby. Men samtidig mange grunnar til at han skulle vere upopulær. Men... Andeby er vel som andre byar. Den mest populære innbyggjaren er sannsynlegvis Kort Hilsen eller Ole Gunnar Solfjær. For ei kort periode, medan dei er i rampelyset. Og at Andeby har popgrupper og eit stort fotballag, veit vi.

Men det har mykje å gjere med kven du spør og korleis du spør. Dei endene vi følgjar med på til dagleg, vil sannsynlegvis gi Bestemor Duck ei høgare stjerne enn han som ligg øvst på topp 20-lista i augeblikket. Fordi ho har hjartevarme og omsorg, og lagar nydeleg mat.

Men det kjem an på korleis ein målar og kven ein teljar. Kven er mest populær av Kornelius Kvakk, Bestemor Duck og Ole Gunnar Solfjær? Vanskeleg å seie. Menneske- og andesinnet er bygd opp på ein slik måte at vi tenkjar på fleire ulike måtar samtidig. Vi respekterar og beundrar fleire ulike menneske samtidig, av heilt ulike grunnar. Blir vi spurt kven favoritten er, svarar vi det første som fell oss inn, sjølv om sanninga ofte er meir samansatt enn det.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

06.05.2004, 00:13

Arnstein skreiv:
"Ja, men så er det jo ikke så mange som er i slekt med begge to, kun Donald, Della og de tre ungene i følge stamtreet. Så det blir egentlig et spørsmål om hvem som ble klekket ut først av Della og Donald... ;-)"
---------------------
Mange (inkludert Don Rosa) mener at de IKKE ble klekket - de ble FØDT!

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Sigvald
41 år, Stavanger

06.05.2004, 00:20

Sigvald skreiv:
"Mange (inkludert Don Rosa) mener at de IKKE ble klekket - de ble FØDT!"

Eg foreslår at vi startar ein ny tråd om det, Sigvald. :-) Det er ein interessant diskusjon, men har lite med denne tråden å gjere.

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

06.05.2004, 00:22

Sigvald skreiv:
"Mange (inkludert Don Rosa) mener at de IKKE ble klekket - de ble FØDT!"

Jada jada, jeg vet det... Jeg kunne gjerne sagt at de ble født, men siden de er ender sa jeg bare at de ble klekt for moro skyld. Vil ikke ta opp en diskusjon om hvordan det lar seg gjøre å føde ender. Dessuten var Della og Donalds utklekking/fødsel ikke hovedpoenget i innlegget mitt.

Det finnes 10 typer mennesker:
De som kan det binære tallsystemet, og de som ikke kan det.

Arnstein
28 år, Klepp

06.05.2004, 00:24

Langbein bør være godt likt, harmløs som han er. Men minst likt er nok Mikke. Maken til avskyelig viktigper og selvhøytidelig klyse skal man lete lenge etter. Fysjom.

Hezekiah: If the good Lord intended women to drive he have equipped them with common sence instead of tits.
(Pervert! (2005))

176-761
39 år, Giske

07.05.2004, 00:19

Jeg syntes det er Donald og Skrue (Skrue bare i Don Rosa historier)

Lo$ Companion
www.raptus.no

don rosist
16 år, Bergen

12.05.2004, 08:59

jeg lurer på det lenge siden også kan noen oxo svare meg hvem er mest pupelær i andby??kozz alle sammen

lilla donald

12.05.2004, 15:58

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.