Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

AOL har problemer igjen

Andeby Online > Diskusjonsforum > AOL har problemer igjen

Gå tilbake til forumoversikta ...

De siste ukers innlegg er plutselig borte fra AOLs forum. Det er ikke første gang at dette skjer. Så vidt jeg vet har ikke noe tilsvarende skjedd med DDFRs foraer - hva vil du gjøre med dette Olaf?

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Innlegget blei sist redigert 29.09.2005, 19:08 av Sigvald

Sigvald
41 år, Stavanger

28.09.2005, 00:31

Du har faktisk rett, Sigvald. Jeg håper inderlig noen har en backup på lur.

Innlegget blei sist redigert 28.09.2005, 08:42 av Olaf Moriarty Solstrand

Steinøy
14 år, Gaular

28.09.2005, 07:24

Ja her har det skjedd noe..
Forumet har 545 innlegg fordelt på 37 diskusjonar.

Badeand

28.09.2005, 07:34

Takk for tipset, Sigvald (hadde du ikkje varsla meg om dette på e-post hadde eg garantert vore heime i senga mi no i staden for å sitja på ein PC-lab på universitetet klokka åtte om morgonen midt i ferien). Det som har skjedd her, er rett og slett at lagringssystemet eg bruker på Andeby Online er tekstfilbasert og difor kan få problemer når det er stor aktivitet på sida. Skal prøve å fikse dette no.

I mellomtida hadde det vore fint dersom folk kunne gjera meg den tenesta å **ikkje** starte nye trådar. Grunnen til at eg ber om dette, er at kvar ny tråd får eit unikt nummer der informasjonen blir lagra, og dersom dette nummeret eksisterer frå før, vil det gamle innlegget som ligger på det nummeret bli overskrive - så kvar gong nokon startar ein ny tråd, forsvinner det ein gamal tråd!

Men berre så det er sagt: Dersom du trur at grunnen til at dette problemet aldri har skjedd på DDF(R)s fora er at DDF(R) bruker veldig mykje tid på å vedlikehalde foraa, tar du feil. Denne feilen har aldri skjedd der fordi dei lagrar informasjonen sin i databaser og difor slipper dette problemet. Då Andeby Online-forumet blei oppretta, låg det på ein server som ikkje hadde tilgong til databaser, og vi måtte difor lagre ting på den tungvinte måten fordi vi ikkje hadde noko alternativ. Eg har sjølvsagt lenge tenkt på å gå over til eit MySQL-basert lagringssystem, men det krever at veldig mykje av koden blir endra - og ikkje minst krever det at eg må LÆRE MEG MySQL. Det er grunnen til at dette tar tid. Eg kunne sjølvsagt gjera som DDF(R) og berre finne eit gratisforum og laste det opp, men dersom eg gjer det, forsvinner alle innlegga som har blitt skrive til no, pluss at alle brukarane blir nøydt til å registrere seg på nytt. Så denne bugen er det vrient å fikse over natta, men eg veit nøyaktig kva som forårsaker den, og kan klare å gjenopprette det aller meste av den informasjonen som no tilsynelatande har forsvunne.

Og ... Andeby Online er ein hobby. Noko eg gjer for moro skuld. Utdanning er noko eg tar for å sikre framtida mi og få eit godt liv. Kan det eksistere eit fnugg av tvil om kva eg ønsker å fokusere på av dei to? Eg lover å fokusere meir på Andeby Online den dagen Andeby Online kan gi meg ein mastergrad (eller til og med skape ei nokonlunde grei inntektskjelde - det verker som om enkelte her antar at eg livnærer meg på driftsinntektene av Andeby Online, men det er faktisk ikkje tilfelle).

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

28.09.2005, 08:42

**FORUMET** **ER** **I** **ORDEN** **IGJEN,** **OG** **DET** **ER** **NO** **TRYGT** **Å** **SKRIVE** **NYE** **INNLEGG.**

Sånn, då er alle innlegga tilbake, og vi sit att med dei to problema som oppstår kvar gong denne bugen inntreffer; ganske mange eldgamle innlegg er merka med "NY!" hos innlogga brukarar, og ganske mange innleggstitlar er borte. Når det gjelder "NY!"-merkinga, kan alle fikse det sjølv ved å trykke "Marker alle som lest", og når det gjelder desse manglande titlane, må dei gjenopprettast manuelt frå hukommelsen - noko eg sannsynlegvis kjem til å bruke det meste av dagen på.

Merk: Eg har veldig dårleg hukommelse, så sjølvsagt klarer eg ikkje å hugsa tittelen på alle dei 340 innlegga som har mista tittelen sin - men eg prøver så godt eg kan å behalde essensen i innhaldet i innlegga i tittelen, sjølv om tittelen sjelden vil bli ordrett lik den gamle.

(TUSEN TAKK til Karl Olav som hadde kopier av ganske mange innlegg liggjande, no blir det iallfall *litt* enklare å få lagt inn desse titlane, sjølv om det sjølvsagt framleis vil ta ei stund.)

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Innlegget blei sist redigert 28.09.2005, 09:40 av Olaf Moriarty Solstrand

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

28.09.2005, 09:11

Hmm... er det serverplass soim er problemet?

Pocket
25 år

28.09.2005, 12:12

Nei. Problemet er at når ting blir lagra, blir dei lagra i tekstfiler. Desse filene, spesielt ei av dei, har ein tendens til å bli veldig lange, og brukt veldig ofte, og når fleire brukarar påverkar ei bestemt fil nøyaktig samtidig, kan det hende at mykje av informasjonen i den fila forsvinner fordi ein brukar endrer på ei ufullstendig fil. Vanskeleg å forklare, men det er altså situasjonen.

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

28.09.2005, 12:16

Olaf Solstrand skreiv:

og når fleire brukarar påverkar ei bestemt fil nøyaktig samtidig, kan det hende at mykje av informasjonen i den fila forsvinner fordi ein brukar endrer på ei ufullstendig fil. Vanskeleg å forklare, men det er altså situasjonen.

Som en gammel forelæser til mig ville have sagt: "Det lugter langt væk af samtidighedsproblemer" ;-)
Du burde nok overveje at lave noget synkronisering (dvs. en slags filter, som alle filskrivninger på en bestemt fil skal igennem, og som kun tillader én af skrive ad gangen) eller noget automatisk sikkerhedskopiering af den/de omtalte fil(er), så du ikke behøver at genoprette titler fra //hukommelsen.// Eller, som du selv skriver, gå over til at bruge en database, som vil klare samtidighedsstyringen for dig.

Da tråden allerede handler mere om forumet end om forumets emne, vil jeg prøve at uddybe din forklaring af problemet, og det kan nok nemmest gøres udfra et eksempel. Selvom det kaldes et "samtidighedsproblem", kan en computer kun gøre én ting ad gangen. Den gør dem bare så hurtigt efter hinanden, at det ser ud som om, de sker samtidig. Det klassiske eksempel er banksystemet. Person A ønsker at sætte 100 kr ind på sin bankkonto ved skranken i banken. Tilfældigvis går der på "nøjagtig" samme tidspunkt 15 kr i renter ind på kontoen. Overvej følgende rækkefølge af handlinger:
1. Bankassistentens computer læser og husker, at der øjeblikkeligt står 1000 kr på A's konto.
2. Bankassistentens computer lægger de 100 kr til de 1000, altså 1100 kr, men skriver ikke noget endnu.
3. "Rente-computeren" læser og husker, at der står 1000 kr på A's konto.
4. "Rente-computeren" lægger de 15 kr til de 1000, altså 1015 kr, men skriver ikke noget endnu.
5. Bankassistentens computer skriver, at der nu står 1100 kr på A's konto.
6. "Rente-computeren" skriver, at der nu står 1015 kr på A's konto.
Ups! Så blev A snydt for de 100 kr, som lige burde være sat ind på kontoen. Det løses naturligvis ved at seperere bankassistentens computers og "rente-computerens" handlinger, så den ene er helt færdig, inden den anden tillades at begynde. Nøjagtig det samme sker i Andeby Onlines tilfælde; flere brugere læser, ændrer og skriver til en fil "samtidigt".

Thomas Pryds Lauritsen

pryds
29 år, Danmark

28.09.2005, 13:51

Eg har jobba med dette i elleve og ei halv time no, og no er alle titlane tilbake. Ein del av dei er endra, men fleirtalet av innlegga (der vi har hatt det tilgjengeleg) har fått tilbake den gamle tittelen sin.

Trur at eg tar ein tryggleikskopi av dette med ein gong, eg :-)

(Uff, så nær har eg aldri vore å bli lei av heile forumet. Har ei kjensle av at det einaste eg klarer å bruke PC-en til når eg kjem meg heim i kveld, er Pinball.)

Innlegget blei sist redigert 28.09.2005, 19:38 av Olaf Moriarty Solstrand

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

28.09.2005, 19:31

Kjempearbeid. Setter pris på at du gidder! Hva med å få til noe form for automatisk backup en gang i døgnet eller no?

Pocket
25 år

28.09.2005, 22:18

Fantastisk bra at du orkar... gudane skal vite at hadde det vore meg hadde eg berre gitt blanke i heile driten om noko slikt skjedde.

"To never die and conquer all, that is winning."
- Illyria

Loke Aesir
23 år, Vik

29.09.2005, 01:22

Ja, du skal vite at jeg og sikkert mange andre brukere setter stor pris på den idealistiske innsatsen du gjør her, fullstendig uten noe utbytte (iallfall økonomisk sett).

Barks | Scarpa | Gottfredson | Murry | Cavazzano
torgnyland.blogspot.com

Innlegget blei sist redigert 29.09.2005, 19:03 av Olaf Moriarty Solstrand

Karamell
40 år, Oslo

29.09.2005, 01:33

Kjempeinnsats Olaf.

"This plan is so perfect it's retarded."
- Peter

Einherje
42 år, Tromsø

29.09.2005, 06:00

Karamell skreiv:

Ja, du skal vite at jeg og sikkert mange andre brukere setter stor pris på den idealistiske innsatsen du gjør her, fullstendig uten noe utbytte (iallfall økonomisk sett).

Jeg regner meg selv med i denne kategorien brukere, og synes fortsatt Olaf og de andre som holder oss i ørene her inne gjør en innsats det står respekt av.

Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©

Innlegget blei sist redigert 29.09.2005, 19:04 av Olaf Moriarty Solstrand

MikroMidas
45 år, Trondheim

29.09.2005, 12:06

Eg må vel berre seie tusen takk for alle desse positive orda. Koseleg å sjå at det ein gjer faktisk blir satt pris på.

Imidlertid såg eg meg nøydt til å operere denne tråden med slakterkniv. Eg ber inderlig om at folk prøver å slutte å skrive innlegg der ein går ut og nesten angriper andre brukarar. Eg veit like godt som alle at det er veldig lett å bli provosert, men la oss halde oss til temaet i staden for å kjefte på kvarandre. Eg burde sjølvsagt vera smigra over at så mange tar mitt parti, men det er liten vits i å ta parti i ein krangel som ikkje eksisterer, særleg ettersom vi alle veit av erfaring at det vil medføre side opp og ned med sure kommentarar slengt fram og tilbake som er nøydt til å modererast bort.

Eg har altså fått med meg at mange her har tolka noko som er sagt i denne tråden som ein svært frekk kommentar til meg. Personleg har eg tolka den same kommentaren som eit vennlig forslag (som eg rettnok ikkje kjem til å følge, men eg forstår at det er meint som eit vennlig forslag), og eg har svart deretter. Hadde det ikkje vore tilfelle, hadde eg sjølvsagt moderert det aktuelle innelgget.

For å gjenta hovudpoenget mitt: dersom de ønsker å ta parti med administratorar og moderatorar, er den beste måten å velja det alternativet som vil kreve minst moderering i ettertid. Det vil eg setja veldig stor pris på om folk gjer framover. OK?

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

29.09.2005, 19:14

Det er ikke lett Olaf, når det som skjer at når man leser slike frekkheter så er det akkurat som om man mister vettet og det formelig svartner for en... Hvis du klarer å skjønne mitt nordnorske temperament. :-D

"This plan is so perfect it's retarded."
- Peter

Einherje
42 år, Tromsø

29.09.2005, 19:20

Olaf Solstrand skreiv:

For å gjenta hovudpoenget mitt: dersom de ønsker å ta parti med administratorar og moderatorar, er den beste måten å velja det alternativet som vil kreve minst moderering i ettertid. Det vil eg setja veldig stor pris på om folk gjer framover. OK?

Egentlig greit og riktig. Jeg kan også opplyse om at hvis det er enkelte her som ikke ser nytteverdien i å lese støyen som enkelte produserer så er det bare å legge vedkommende bruker i killfilteret. Det vesle som kan komme av interesse innimellom vil andre sitere så en går ikke glipp av noe og sensurjobben/frustrasjonene overlates til andre.

Men jeg synes også det er grenser for hvor frekk en skal tillate folk å være.

Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©

MikroMidas
45 år, Trondheim

29.09.2005, 19:24

Olaf Solstrand skreiv:

Eg har altså fått med meg at mange her har tolka noko som er sagt i denne tråden som ein svært frekk kommentar til meg. Personleg har eg tolka den same kommentaren som eit vennlig forslag (som eg rettnok ikkje kjem til å følge, men eg forstår at det er meint som eit vennlig forslag), og eg har svart deretter. Hadde det ikkje vore tilfelle, hadde eg sjølvsagt moderert det aktuelle innelgget.

Jeg setter stor pris på at du Olaf har tolket meg riktig. At jeg hadde et konstruktivt utgangspunkt i den forbindelse kommer vel også godt frem ved at jeg i tillegg sende deg en e-postmelding om saken slik at du ble tidlig varslet.

For å bidra til en mest mulig positiv stemning i forumet har jeg dog selv redigert mitt første innlegg i denne tråden. Da jeg skrev det innlegget trodde jeg (feilaktig har det vist seg) at årsaken til at forumet krasjet **kanskje** lå i manglende oppfølging/vedlikehold på bakgrunn av at Olaf selv har fortalt her i forumet at hans PC har vært inne til service og at han dessuten ikke hadde internettilkobling på den nye hybelen.

Som alle andre er jeg forøvrig selvsagt imponert over Olafs iherdige innsats for å få forumet i gang igjen. Jeg håper nå at du Olaf og evt. Thomas klarer å løse dette samtidighetsproblemet slik at slikt ikke skjer igjen.

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Innlegget blei sist redigert 29.09.2005, 19:32 av Sigvald

Sigvald
41 år, Stavanger

29.09.2005, 19:29

En ting er sikkert, det er iallefall ikke kjedelig her på forumet :-)

Starter på nytt med å si:

Takk for kjempeflott arbeid du gjorde i går kveld Olaf !!

Vokste opp med Donald i femtiårene !

Helen
Oslo

29.09.2005, 20:00

Flott at du tar deg tid! Du gjør en super jobb:-)

David H
14 år, Østre Toten

30.09.2005, 16:32

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.