Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Forumreglar

Andeby Online > Diskusjonsforum > Forumreglar

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3

Dustemikkel skreiv:
"menn hallo då! viss e skreiv som e snakkå, hadde dekje væt mye lett å lese. dette e bare enn test for å vise at dialekt ikkje allti e lie lett å lese. Dialekta mi e hellåkje a dei værste å lese, då...

La meg gjette-du er fra Haugesund eller Karmøy?

Sleipe-Simon Den eldste banditten i Klondyke

Sleipe-Simon

23.03.2004, 16:40

Jeg ville nå tippet at det var sørlandsk av et eller annet slag... men,men. Jeg synes forresten at forumreglene var helt grei; ingenting i veien med de. Veldig bra at "zmz zpraak" blir slått ned på.

Anders
Bergen

23.03.2004, 18:36

Hva menes egentlig med SMS-språk? Er det typisk fjortis-språk hvor man skriver "oxo" istedenfor "også" for eksempel?

Sleipe-Simon

23.03.2004, 19:03

"d" i staden for "det", "r" i staden for "er", "j" i staden for "jeg"... Lista er milelang.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

23.03.2004, 19:24

Akkurat som jeg tenkte.

Sleipe-Simon

23.03.2004, 19:59

anderrss skreiv:
"sorry, men alle disse skriver på dialekt, ikke på nynorsk, hvis du setter deg ned med en nynorsk ordbok, så vil du hos alle disse forfatterne oppdage spesielt bøyninger som du ikke finner i nynorsk ordboka."

Dette nektar eg å gå med på. Vis meg eit døme.

«Å, Donald! Nå kan ingenting få meg i dårlig humør.»
Dolly Duck.

Sølve
19 år, Ullensvang

24.03.2004, 15:45

Jeg registrerer at det på dette forumet av og til forkommer at man bruker debattanters navn i tittelfeltet for en tråd. Så langt har jeg kun opplevd at dette er gjort for å få vedkommendes oppmeksomhet rettet mot en gitt sak eller spørsmål. Jeg har derfor ikke oppfattet dette som spesielt problematisk. Spørsmålet mitt er kun hvor grensen for slik navnebruk evt. skal gå?

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Sigvald
41 år, Stavanger

24.03.2004, 16:04

"Dustemikkel" er nå egentlig meg, da.
Jeg er fra Grimstad, det blide Sørland!

Det er forferdende å reflektere over hvordan et enkelt, ubetenksomt ord kan føre til katastrofe somme tider.

~P.G.W~

Lillegull
28 år, Grimstad

24.03.2004, 16:08

blant annet bruker kalvø ordet utrulIG, et ikke godtatt nynorskord, og dessuten genitivs s. Dette fant jeg bare på den første siden i "fjærnkontrollen min får du ikke."

anderrss

24.03.2004, 16:12

Sigvald skreiv:
"Jeg registrerer at det på dette forumet av og til forkommer at man bruker debattanters navn i tittelfeltet for en tråd. Så langt har jeg kun opplevd at dette er gjort for å få vedkommendes oppmeksomhet rettet mot en gitt sak eller spørsmål. Jeg har derfor ikke oppfattet dette som spesielt problematisk. Spørsmålet mitt er kun hvor grensen for slik navnebruk evt. skal gå?"

Må innrømme at eg ikkje heilt ser problemet med at ein brukar debattantars namn i tittelen på diskusjonar... Sjikane er uansett ein fy-ting.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

24.03.2004, 17:03

oddvang skreiv:
"Hva med smilefjes? De kom jo etter 'mobil-bølgen'... Eksempler: ;-) -) :) :P osv i det uendelige."

Så kom "mobil-bølgen" åbenbart adskellige år tidligere i Norge end i Danmark. Faktum er, at smileys (af præcis den type, du nævner) er blevet brugt i alle de knapt 10 år, jeg har haft adgang til Internet. Og sikkert også næsten siden den spæde start.

Thomas Pryds Lauritsen

pryds
29 år, Danmark

24.03.2004, 21:04

anderrss skreiv:
"blant annet bruker kalvø ordet utrulIG, et ikke godtatt nynorskord, og dessuten genitivs s. Dette fant jeg bare på den første siden i "fjærnkontrollen min får du ikke.""

Gret, det var Kalvø. Så kan du jo gå laus på Sund, Fosse...

«Å, Donald! Nå kan ingenting få meg i dårlig humør.»
Dolly Duck.

Sølve
19 år, Ullensvang

27.03.2004, 12:35

synes at reglene er bra - enig at sms-språket ikke er alltid så lett å forstå, så den er utelukket her ja :-)

Smileys har vært brukt ganske lenge, så jeg synes at det ikke er noe problem å bruke smileys til å vise "følelser" for å si det sånt ;-)

- Aragorn, the King -

Aragorn
25 år, Stavanger

27.03.2004, 13:33

Olaf Solstrand skreiv:
"Eit menneske har kviskra til meg at det kan vere lurt å gjenoppta forumreglane, som forsvann då vi la om til det nye forumet.

Og ettersom vi er eit lykkeleg og demokratisk samfunn, er dette ei oppfordring: Kva meinar DU at bør stå i reglane?

Eit par ting som SKAL stå, er:

- at dette er eit forum for Disney-relaterte diskusjonar. Her snakkar vi om Donald Duck, ikkje om skredfare på Vassfjellet eller skilsmissa til Barbie og Ken.

- at vi diskuterar sak og ikkje person, og at det difor ikkje er akseptert å trakassere meddebattantar.

- at sokalla "spamming" (at ein gjentatte gonger med vilje leggjar inn same innlegg mange, mange gonger eller leggjar inn massevis av tull) og andre forsøk på å øydeleggja debatten ikkje blir akseptert.

- at innlegga må skrivast på norsk (bokmål/nynorsk), svensk, dansk eller engelsk. SMS-språk og dialektbruk er ikkje godteke.

- at alle debattantar må bruke sunn fornuft før dei legg inn innlegg.

Men: Kva meinar DU at det bør stå i reglane?

Er det noko av det som er nemnt så langt som du er ueinig i? Har du betre forslag sjølv?

Legg inn dine forslag her, så får eg prøve å lage eit endelig utkast basert på det som kjem fram av denne tråden."

Bra dere lagde disse reglene!!!!

Glad for dt!!!

Klemmer =)=)=)

Lille meg =)

donald_duck
19 år, Steinkjer

12.04.2004, 14:21

Reglane er no lagt til.

http://www.andebyonline.com/forum.php?reglar=1

Det ligg ei lenkje til desse reglane øvst på hovudsida i forumet. Det forventast at alle leser og følgjar desse reglane.

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

12.04.2004, 19:55

Olaf Solstrand skreiv:
"Reglane er no lagt til."

Flot! Et par kommentarer, dog:

Punkt 10 kan (efter min mening) indlemmes i punkt 3 (eller omvendt).

Punkt 11 er allerede indeholdt i punkt 7.

Thomas Pryds Lauritsen

pryds
29 år, Danmark

12.04.2004, 21:57

Ein merknad: Frå og med 6. mai 2004 21:20, altså NO, vil IP-adressene bli lagra. Normalt vil dette ikkje påverke deg som brukar i det heile tatt. Om du derimot misbrukar forumet på ein slik måte at det kan bli aktuelt for nokon å anmelde deg (t.d. ved ærekrenking), vil vi då ha registrert ei opplysning som kan hjelpe oss å finne ut kven du eigentleg er. Dersom du skriv innlegg under fleire namn, vil vi kunne sjekke dette og finne ut at fleire ulike kallenamn skriv frå same datamaskin.

Normalt sett vil ikkje dette ha innverkning på deg som brukar i det heile tatt. Det er heilt normalt å logge IP-adresse i slike forum - og våre administratorar/moderatorar kjem ikkje til å misbruke denne informasjonen. Det er berre så vi har det dersom det skulle oppstå eit tilfelle der vi faktisk har bruk for det.

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

06.05.2004, 21:27

Olaf Solstrand skreiv:
"Ein merknad: Frå og med 6. mai 2004 21:20, altså NO, vil IP-adressene bli lagra. Dersom du skriv innlegg under fleire namn, vil vi kunne sjekke dette og finne ut at fleire ulike kallenamn skriv frå same datamaskin.
---------------------
Du mener med andre ord at signaturene "Mona Grytt" og "Nancy Drew" kan være samme person? Interesasant!

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Sigvald
41 år, Stavanger

06.05.2004, 22:38

Sigvald skreiv:
"Du mener med andre ord at signaturene "Mona Grytt" og "Nancy Drew" kan være samme person? Interesasant!"

Eg seier ikkje at dei er det, men det er den enklaste saka i verda å skrive innlegg under fleire ulike kallenamn.

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

06.05.2004, 22:52

Eg har no lagt til ein ny funksjon, som gjer at administratorar og moderatorar kan låse diskusjonar.

Denne funksjonen kjem vi til å bruke til å stenge diskusjonar som er utan mål og meining. Låste diskusjonar er sperra slik at det ikkje går an å leggja til nye innlegg der. Samtidig går det ikkje an å redigere/slette innlegg i ein låst tråd.

Forhåpentlegvis ein funksjon vi vil få lite bruk for.

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

07.05.2004, 02:03

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.